Mephedrone

mephuser

Belezen gebruiker
Ja dat is wel smerig! een zoete eigenaardige geur..IK heb op dit moment 500MG achter de kiezen..ben wat misselijk en ruik mezelf flink. IK moet straks om 9 uur werken...als die geur maar weg is..mn pupillen zijn nu trouwens niet groter dan nuchter...mn kaken trekken wel :grin:

Ik ga weer lkkrrrrr

groeten Apeldoorner

westergas

Belezen gebruiker
Dr Gonzo zei:
ik zat vandaag een beetje te googlen op mephedrone en zag dat je het nog gewoon kunt bestellen(nl site)....dacht dat het verboden was,morgen gelijk een grammetje bestellen :grin:

Is dat op die site met dat "bonsaipowerplantfeed" email adres? Daar heb ik ook besteld...ben benieuwd! Wanneer ga je het nemen? Ik heb het besteld om alvast voor koninginnedag iets "aparts" in huis te hebben :grin: dus wil graag weten of ik geen capsules met bakpoeder aan het meenemen ben.

Dr Gonzo zei:
ik zat vandaag een beetje te googlen op mephedrone en zag dat je het nog gewoon kunt bestellen(nl site)....dacht dat het verboden was,morgen gelijk een grammetje bestellen :grin:

Er zijn zeker nog een aantal sites waar ze dat spul verkopen. Ik heb dinsdag nog wat besteld. Ga het vandaag uitproberen.
Ondanks dat het illegaal is denk ik dat het nog wel even duurt voordat iedereen met online verkopen stopt. Zolang het niet op de opiumlijst staat doet de politie er volgens mij niets aan.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
pleinsud zei:
Apeldoorner zei:
Het klinkt allemaal heel bekend, alleen mijn kaken liepen wel echt te klapperen, erger dan met MDMA of XTC, de dag na het gebruik had ik moeite met kauwen..Maar ben het met je eens... Is wel voor herhaling vatbaar!

Je blijft het ook nog is dagen ruiken.

Ja inderdaad, soms rook ik een vanille-achtige lucht, maar het was totaal niet mijn lichaamsgeur ofzo.

spacert100 zei:
Dr Gonzo zei:

Er zijn zeker nog een aantal sites waar ze dat spul verkopen. Ik heb dinsdag nog wat besteld. Ga het vandaag uitproberen.
Ondanks dat het illegaal is denk ik dat het nog wel even duurt voordat iedereen met online verkopen stopt. Zolang het niet op de opiumlijst staat doet de politie er volgens mij niets aan.

Het is al opgenomen in de geneesmiddelenwet. Verkoop in Nederland is verboden.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Heb dit zaterdag voor het eerst geprobeert, samen met Drientje. Het was echt een super aangenaam gevoel! In het begin vooral wazig, afwisselend met xtc achtige impulsen. Het coke gevoel lag meer op de achtergrond bij mij, maar begrijp wel hoezo het word beschreven als een mix van beide. Toen het was uitgewerkt kregen we wel zin in meer, daar hebben we 1x aan toe gegeven.
Snap het verslavende aspect dus wel, maar het is minder erg dan ik vermoedde.
Heb er in ieder geval een hele leuke avond op gehad! :grin:

westergas

Belezen gebruiker
doe de duif zei:
Wat een rukker
I’d done all the six grams by about 6 AM the next morning, plus a gram of cocaine that felt amazing in comparison.
En daar heeft ie nog eens sloten alcohol bij gekapt zo te lezen.
Jeezes

http://www.viceland.com/blogs/en/2009/0 ... ne-bender/

Serieus...heb je het stukje helemaal gelezen?

Het is nu maandag morgen en zoals gewoonlijk ben ik zwaar depressief. Maar dit stukje tekst waar je naar verwees is zo ongelofelijk grappig geschreven :rock: Ok die gozer waar het over gaat is wel een rukker maar er staan zeker herkenbare dingen in :grin:

Verplicht leesvoer imo!

Damien0124 zei:
Het is al opgenomen in de geneesmiddelenwet. Verkoop in Nederland is verboden.

Ja, dat weet ik. Maar dat betekend niet gelijk dat er (streng) op gecontroleerd wordt. Er zijn dus blijkbaar nog een aantal mensen op het internet die het risico willen nemen.
Is kopen volgens die geneesmiddelenwet ook strafbaar?

westergas

Belezen gebruiker
Even een vraag voor de mensen die al meph hebben geconsumeerd. Als ik op stap ga wil ik niet mijn hele voorraad meenemen vanwege verschillende berichten van mensen die meer nemen dan ze van plan waren. Te weinig is natuurlijk ook niet de bedoeling :rolleyes:

Ik denk aan 3x200mg capsules. Normaal gesproken neem ik gedurende één avond/dagdeel 1 gram coke of een pilletje of 3. Is 3x200mg dan een mooie hoeveelheid?

westergas

Belezen gebruiker
Hehehe lol word ik op het drugsforum nota bete ff weggezet als een junkie moet net veel gekker worden zeg maar :tearsofjoy:

Die 3 pillen was wel in mijn wilde jaren...neurotoxiteit en oxidatieve stress had niemand nog van gehoord dus het motto was meestal "zoveel mogelijk". Lekker lomp...

Nu weet ik wel beter natuurlijk (ga al een tijdje mee) maar als ik drugs neem wil ik wel lekker spacen.

Dus nogmaals mijn vraag...3x200mg meph oraal...is dat wat?

Wacky

Badass junkie
Voor 3 pillen over een hele nacht zullen we je nog niet voor junkie uitmaken hoor, tenminste, dat ligt een beetje aan de pillen natuurlijk :tongueout:

Mephedrone is weinig over bekend, daarom is het allemaal maar gokwerk en niemand weet wat wel of niet verantwoord is. Wel zijn er aardig wat indicaties dat de risicos oplopen bij wat grotere hoeveelheden. 600mg lijkt me al behoorlijk wat, persoonlijk zou ik voor de zekerheid zeker beneden de halve gram blijven denk ik, en liefst ruim beneden. (Nouja, das niet waar, persoonlijk moet ik het spul helemaal niet hebben, waarom zou ik als er mdma bestaat)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je toch een avondje wilt doorhalen op meph vind ik het volgende zinniger en veiliger:
200mg als startdosis en 100mg voor redosen.

Zeker niet boven de 500mg gaan per avond.
En nadien wat blowen, bier drinken om het bloedvatvernauwende effect te counteren... Al is dat sowieso fijn als combo :wink:

Laat maar weten hoe het verlopen is! :)

aXXis

Experimenterende gebruiker
600mg van dit op een nacht is VEELS te VEEl. Begin met wat drank, daarna 100mg. Daarna om het uur bijpakken met sleutelpuntjes. Serieus met 600mg gaat je hart dit niet trekken. Denk dat je aan 300mg zat hebt.

westergas

Belezen gebruiker
(Nouja, das niet waar, persoonlijk moet ik het spul helemaal niet hebben, waarom zou ik als er mdma bestaat)

-van mdma word ik ongeveer 1 a 2 weken vreselijk depressief
- als ik mdma neem wil ik kristallen en daar kan ik nu niet aan komen

Daarom ben ik op zoek naar alternatieven...

200mg als startdosis en 100mg voor redosen.

Zeker niet boven de 500mg gaan per avond.
600mg van dit op een nacht is VEELS te VEEl. Begin met wat drank, daarna 100mg. Daarna om het uur bijpakken met sleutelpuntjes. Serieus met 600mg gaat je hart dit niet trekken. Denk dat je aan 300mg zat hebt.

Ok thanx voor de tip mensen! Ik dacht dat dit echt met een uurtje weer was uitgewerkt en dat je dus flink wat moest nemen voor een goede rush. Ik ga mijn dosering zeker aanpassen! :rock:

westergas zei:
Ok thanx voor de tip mensen! Ik dacht dat dit echt met een uurtje weer was uitgewerkt en dat je dus flink wat moest nemen voor een goede rush. Ik ga mijn dosering zeker aanpassen! :rock:

Heb laatst met mijn vrienden ieder +/- 300 mg gedaan. Het is niet dat je dan ontiegelijk hard gaat, maar ik denk dat het wel een leuke eerste keer is. Zelf wil ik nog een keer 500mg proberen, maar hoger wil ik echt niet gaan omdat er nog zo weinig over meph bekend is. Bovendien waren de effecten bij 300 mg eigenlijk alleen maar positief en had ik de volgende dag nauwelijks een kater.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
westergas zei:

Het duurt ook niet zo verschrikkelijk lang nee, en echt flink hard ga je er ook niet op.
Dus voor een goede langdurige rush zou je heel wat moeten nemen ja, maar gezien de gezondheidsrisico's is dat niet aan te raden.

Let wel, die depressiviteit na mdma gebruik KAN bij meph ook voorkomen.

W.F.L.

Badass junkie
Ik vertrouw dit spul niet echt.

Ik heb het een keertje gedaan (150mg gesnoven), was wel leuk, maar wel raar. Het was misschien ook wat veel.

Ik snap echt niet dat mensen dit meer dan een aantal keer kunnen nemen. Afgeven op coke en toch aan de Mephedrone gaan, that makes sense. Mephedrone is naar alle waarschijnlijkheid even verslavend, stukken slechter (lees het stukje hieronder maar eens) en ik wil niet weten wat de cardiovasculaire risico's zijn, zeker mensen die +500mg op een avond nemen. Vooral het snuiven lijkt me erg gevaarlijk. Dat je er cravings van krijgt als je het oraal neemt doet bij mij ook wel een alarmbel rinkelen, bij jullie niet?

Wikipedia zei:
Reported side effects suggest it may cause pronounced peripheral vasoconstriction, which has been speculated to result from formation of the potent vasoconstrictor 4-methylephedrine as a metabolite,[3] a compound known to have significantly more cardiovascular toxicity than ephedrine itself.

De grootte van m'n lul op het spul (rijmpje!!) en het feit dat mensen er blauw van kunnen worden wil echt heel wat zeggen. Ik weet dat de risico's voor hart en bloedvaten bij speed, coke en MDMA ook groot zijn, maar Mephedrone lijkt me nog een stuk verder. Ik denk dat het feit dat het nieuw en legaal is ervoor zorgen dat mensen het spul veel sneller nemen, het heeft nog geen stigma zoals coke heeft bij bepaalde mensen. Neem toch gewoon MDMA, dan zit je relatief veilig, en hoef je niet zo te spelen met je gezondheid :)

Maar goed, misschien ga ik het ook nog wel een keertje slikken, hoor dat het dan anders is dan als het snatzt. Maar toch vind ik het rotzooi..

W.F.L. zei:
Ik denk dat het feit dat het nieuw en legaal is ervoor zorgen dat mensen het spul veel sneller nemen, het heeft nog geen stigma zoals coke heeft bij bepaalde mensen. Neem toch gewoon MDMA, dan zit je relatief veilig, en hoef je niet zo te spelen met je gezondheid :)

Maar goed, misschien ga ik het ook nog wel een keertje slikken, hoor dat het dan anders is dan als het snatzt. Maar toch vind ik het rotzooi..

Op zich vind ik je wantrouwen terecht, in zoverre dat je voorzichtig moet zijn. Maar om het gelijk rotzooi te noemen vind ik wat ver gaan. Gebruik gewoon niet te veel in één keer en niet te vaak, dan komt het wel goed. Bovendien is MDMA voor veel mensen ook niet meer heel goed te krijgen.

aXXis

Heb echt veel soorten drugs gedaan maar hoe erg mijn hart bij dit goedje tekeer gaat is niet normaal te noemen. Ook slapen erop is NIET te doen. Word om de 5 min wakker en als ik dan 10 uur later mijn bed uit stap heb ik geen idee of ik nu werkelijk geslapen heb of geen rust heb gehad. Het is heel vaag allemaal, beetje GHB achtige slaap maar dan met het om de 5 minuten wakker worden probleem. Dag erna pupillen sowieso heel de dag groot en ik voel me licht spacend en kan me nergens op concentreren. De rush is lekker en evenaart xtc bijna, maar als ik het totaal plaatje bekijk ga ik deze zooi niet vaak meer nemen. Doe mij maar een nachtje met mdma die je de volgende dag gewoon recht in je bek ramt en zegt waar het op staat (lees: gigantische kater) dan dit vage spul waar ik me gewoon niet ok bij voel de dag erna. Er zit een hele grote adder onder het gras bij deze drug heb ik het idee.

Voor het 'beste' effect neem je eerst 100-200 mg oraal en een uurtje later als ie opkomt leg je er een lijntje of wat bij. Beste tussen aanhalingstekens omdat ik zelf na 30 gram zo'n beetje alle hier en daar genoemde nadelen ben tegengekomen, mijn advies zou dan ook simpelweg zijn 'Afblijven' met een dikke hoofdletter.

W.F.L.

Badass junkie
spacert100 zei:
W.F.L. zei:
Ik denk dat het feit dat het nieuw en legaal is ervoor zorgen dat mensen het spul veel sneller nemen, het heeft nog geen stigma zoals coke heeft bij bepaalde mensen. Neem toch gewoon MDMA, dan zit je relatief veilig, en hoef je niet zo te spelen met je gezondheid :)

Op zich vind ik je wantrouwen terecht, in zoverre dat je voorzichtig moet zijn. Maar om het gelijk rotzooi te noemen vind ik wat ver gaan. Gebruik gewoon niet te veel in één keer en niet te vaak, dan komt het wel goed. Bovendien is MDMA voor veel mensen ook niet meer heel goed te krijgen.

Ik denk dat het wel duidelijk is dat MDMA veel, maar dan ook VEEL minder verslavend is dan Mephedrone. Wat je zegt klopt ook wel (voor alle drugs) maar met sommigen moet je nu eenmaal voorzichtiger zijn dan met anderen. Maar goed, dat het een craving oproept zoals coke maar dan nog fysiek gevaarlijker vind ik voor mezelf goed genoeg om het rotzooi te noemen. Ik vind het heel ironisch dat het zo veel gebruikt wordt, volgens mij omdat het nog legaal, onbekend en geen stigma heeft zoals coke bij bepaalde mensen. We zien wel over 20 jaar wat iedereen er dan van denkt..

aXXis zei:
Heb echt veel soorten drugs gedaan maar hoe erg mijn hart bij dit goedje tekeer gaat is niet normaal te noemen.Ook slapen erop is NIET te doen. Word om de 5 min wakker en als ik dan 10 uur later mijn bed uit stap heb ik geen idee of ik nu werkelijk geslapen heb of geen rust heb gehad. Het is heel vaag allemaal, beetje GHB achtige slaap maar dan met het om de 5 minuten wakker worden probleem. Dag erna pupillen sowieso heel de dag groot en ik voel me licht spacend en kan me nergens op concentreren. De rush is lekker en evenaart xtc bijna, maar als ik het totaal plaatje bekijk ga ik deze zooi niet vaak meer nemen. Doe mij maar een nachtje met mdma die je de volgende dag gewoon recht in je bek ramt en zegt waar het op staat (lees: gigantische kater) dan dit vage spul waar ik me gewoon niet ok bij voel de dag erna. Er zit een hele grote adder onder het gras bij deze drug heb ik het idee.

+1

ShootingStar

Sommigen zullen het raar vinden, maar ik had vorige maand een grammetje besteld en heb dit net door m'n gootsteen gespoeld. Deels uit angst vanwege de soms heftige lichamelijke reacties die je over 4-mmc leest, maar ook deels omdat ik bang ben in een zwak moment van m'n leven eraan verslingerd te raken. Ik blijf wel bij m'n vertrouwde xtc en mdma. Ik weet na een jaar gebruiken dat ik dat echt goed in de hand heb, met flinke intervallen tussen het gebruik.

W.F.L.

Badass junkie
Verstandige beslissing :) Alleen weggooien is natuurlijk zonde, je kon het ook gewoon aan je planten geven. :P

westergas

Belezen gebruiker
Het verbaast me dat een aantal mensen hier MDMA zien als iets veiligs terwijl dat aangetoond neurotoxisch is. Meph zal zeker zijn nadelen hebben (drugs zonder nadelen kan niet, lijkt wel alsof iedere high op een weegschaal staat en je die terug moet betalen met een flinke dip) maar MDMA is wat mij betreft echt de duivel (erger dan coke).

mephuser

Belezen gebruiker
Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!

Maar dit zal per persoon anders zijn..

pleinsud

Newbie
Apeldoorner zei:
Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!

Maar dit zal per persoon anders zijn..

Inderdaad, dit heb ik ook.En wanneer ik tijdens gebruik merk dat het uit begint te werken, heb ik zelfs ook niet echt last van zogeheten cravings. Ik heb er wel zin in , maar ik kies er toch bewust voor om niet meer te nemen dan nodig is.

Smulpaapje

Werkt Mephedrone eigenlijk op je serotonine, dopamine of allebei? Geldt hier ook de drie maanden regel? (Als het op je serotonine werkt neem ik aan van wel?)

Snoepje91

Newbie
Heb dit goedje gisteren avond voor het eerst uitgeprobeerd, tijdens een feest.
Eerst 2 of 3 biertjes op en om kwart voor 2 ca. 100 mg in een capsule genomen.
Het kwam vrij geleidelijk opzetten (30-45 min), maar vond het toch een beetje weinig. Was wel wat energieker, kon lekker dansen, maar verder niets eigenlijk. Niet gelijk een nieuwe genomen, omdat ik even af wilde wachten of er misschien nog meer zou komen. Dit was niet zo, dus om kwart over 3 nog 100mg oraal genomen. Toen deze begon te werken, merkte kreeg ik toch wel veel meer energie, werd wat socialer, en een klein beetje euforisch, maar dat kwam meer door de muziek denk ik.
Om kwart over 4 nog een keer dezelfde hoeveelheid genomen, eigenlijk zonder daar goed over na te denken. Hierdoor bleef ik op hetzelfde niveau als na de tweede dosis. Veel gedanst en de tijd vloog echt bijzonder snel.
Mijn pupillen waren nog normaal, wat ik toch wel raar vond.
Om 6 uur was het toch wel bijna uitgewerkt, heeft dus maar een uurtje effect gehad bij mij. Was de hele avond zeer alert en helder op de terugreis ook nog. Wel een vermoeid lichaam, maar mentaal nog erg fit. Om kwart over 8 lag ik weer in mijn bed en kon prima slapen!

Voordelen:
- Prima drug om een nachtje op door te gaan
- Lekker veel energie
- Geen kater, voel me net als alle andere dagen

Nadelen
- Werking is slechts een 1 - 1,5 uur
- Mijn hart had het bijzonder zwaar na de laatste dosis. Voelde kleine pijntjes en ging erg tekeer.
Toen even gaan zitten en ging het wel weer. Nu, 5 uur 's middags nog steeds af en toe wat steken. Meer nemen is zeker af te raden, mijn hart gaat dat in ieder geval niet trekken!

Edit:
Tot aan maandag middag nog vreemde hartkloppingen gehad. Werd maandag helemaal in paniek wakker. Had heel raar gedroomd en barstte in huilen uit (heb ik nooit eerder meegemaakt)

Eigenlijk meer nadelen dan voordelen aan dit goedje!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
weet iemand iets over bppf?
ik was een beetje aan het surfen en kwam op een site en daar stond dit:

LET OP; HOEWEL IN BPPF DE STOF
4-MMC (MEPHEDRONE)
IS VERWERKT, DE LEGALE VARIANT VAN DE VERBODEN PARTYDRUG
"XTC" EN "MDMA",
IS BPPF UITSLUITEND BEDOELD ALS PLANTENVOEDING EN NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMPTIE.

AANBEVOLEN IS ÉÉN CAPSULE VOOR EEN VOLWASSEN BOOM.

is dit gewoon de shizzle? of ga je er gewoon dood aan?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Meph zat voordat het is opgenomen in de geneesmiddelen wet ( 1 maart j.l) in bepaalde bonzaiboom voeding.

Er zijn mensen op internet die het nog aanbieden, het schijnt gewoon ''puur'' te zijn.

westergas

Belezen gebruiker
Dr Gonzo zei:
weet iemand iets over bppf?
ik was een beetje aan het surfen en kwam op een site en daar stond dit:

LET OP; HOEWEL IN BPPF DE STOF
4-MMC (MEPHEDRONE)
IS VERWERKT, DE LEGALE VARIANT VAN DE VERBODEN PARTYDRUG
"XTC" EN "MDMA",
IS BPPF UITSLUITEND BEDOELD ALS PLANTENVOEDING EN NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMPTIE.

AANBEVOLEN IS ÉÉN CAPSULE VOOR EEN VOLWASSEN BOOM.

is dit gewoon de shizzle? of ga je er gewoon dood aan?

Ik heb daar ook besteld, kreeg keurig 2 dagen na betaling een enveloppe met de bppf. Ik heb het nog niet genomen maar van wat ik op het net over dit spul kan vinden is het gewoon meph. (kristalachtig poeder en de geur klopt ook)

Het "niet voor menselijke consumptie" is gewoon gecopieerd van de vele Britse sites die meow meow verkopen. Kennelijk word je daar niet vervolgd als je deze boodschap op je site zet en denkt de aanbieder van bppf in dat dat in Nederland ook zo werkt. Laten we voor hem hopen dat dit ook zo is...

doe de duif

Belezen gebruiker
Van iemand uit de UK

Some drugs advisory council is reporting on it tomorrow but one of the newspapers said it's most likely to be banned on April 8th. We'll see...

aXXis

Het is eigenlijk te zot voor woorden dat een drug die bijna gelijk staat aan een mdma ervaring legaal te krijgen is. Over 10 jaar lachen we hierom :grin: Ik ben helemaal klaar met dit spul trouwens, zelfs als ik maar 1 sleutelpunt neem kan ik een nacht vol paranoide dromen tegemoet zien en ook mijn hart gaat 200 bpm. De high is zeker lekker, maar de nadelen zijn te groot. Jammer hoor.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
mdma was ook tot ...? vrij verkrijgbaar.

Elke drug zo'n beetje,,, tot dat er mensen aan overlijden, en misbruik van word gemaakt of het gebruik ( en de gezondheidsrisico's) uit de hand lopen.

Bovenaan