MDMA: tweede poging goeie poging?

Attimo

Belezen gebruiker
Ik heb al één keer MDMA geprobeerd en heb toen denk ik te weinig genomen. Voelde er niets van.

Omdat het morgen Oudejaar is, wil ik het opnieuw proberen. :)

Ik heb een halve gram. Ik plan om een derde van het zakje op te eten (ik weeg 76 kg) tussen 23u00 en 23u30. Ik hoop het tegen 00u00 te voelen opkomen en dan om de twee uur wat bij te steken tot het op is.

Is dit een goed plan?

Ik weet dat ik goed gehydrateerd moet blijven, maar is alcohol echt uit den boze? Zou wel graag wat drinken op Oudejaar.

Alvast bedankt voor de respons!

Attimo

Belezen gebruiker
Wat meer info:

Heb deze zomer voor de eerste keer XTC-pillen en MDMA-kristallen geprobeerd.

Eerste keer pillen faalde, want we hadden één pil onder drie man gedeeld. Een maat van me die er zogezegd alles van wist heeft zich toen keihard laten rollen en een pil van 20 euro gekocht. Nu goed, had hij die op z'n eentje geslikt was hij mss wel hard gegaan, maar toch: overpriced tot en met en iedereen was teleurgesteld.

Tweede keer was le-gen-darisch. Toen slikte ik op m'n eentje één volledige pil binnen en stak er dan om de twee uur nog een halfje (2 pillen in totaal). Fenomenale avond, er is echt maar één woord voor en dat is: wauw. De muziek was geweldig, de lichten fascinerend en alle mensen rondom mij mooi en vriendelijk. Ik was op een gegeven moment m'n vrienden kwijt zonder gsm en portefeuille, kon me geen fuck schelen en ben gewoon met wildvreemden beginnen feesten. Ik voelde me helemaal gloeien en heb ook lichtjes gehallucineerd. Echt prachtige nacht.

Ten slotte de laatste dag van het festival probeerden we MDMA kristallen en maakten we dezelfde fout als de eerste keer xtc-pillen. Namelijk: veel te weinig genomen. Niks van gevoeld. Ik ben dus erg gebrand om die tweede XTC ervaring nog eens mee te maken. :xtc:

Helenas

Bewuste gebruiker
Hoi Attimo, misschien is het verstandig om je even in te lezen over veilig xtc-gebruik :) Je mag zo'n 1,5 mg per kg lichaamsgewicht. Dus jij mag 115 mg over de hele avond hebben en dan heb je minimale schade. Ik zou dus zéker niet die halve gram opmaken want dat is onwijs overdreven. Dat je die ene keer niks hebt gevoeld kan zijn omdat je geen pauze hebt genomen zodat alles weer aangevuld kan worden. Een pauze van 2 a 3 maanden is normaal :) Veel plezier!

Bovenaan