Masters of Hardcore

vdk

Bewuste gebruiker
Oke ik zal er zijn, ben in een zwarte polo met witte randen met Hardcore Holland erop, en een witte trainingsbroek, mijn pet is opvallend wit met een 3Dlogo Cavello erop

Yeahhh nog maar een paar uurtjes :beer:

cropp

Badass junkie
ik heb een blouw-grijs shirtje aan, ik denk zonder vest, verder rode met grijze nike dunk high, en ik sta waarschijnlijk goed strak

ik denk dat ik serenety wel herken

Lauu

Badass junkie
Thuis...maar kan niet slapen... :xtc:

Eindelijk Serenity ontmoet...en een biertje mee gedronken! was gezellig Minne lekker ding :hearteyes: :wink: hehe

Was leuk om Pannenkoekentrut(en vriend) weer is te zien :) was een tijd geleden(15yrs of Nightmare) helaas was Ellesdee niet aanwezig :( ik miste je!....Masterpeppi ook nog ontmoet 2x...leuk je te ontmoeten :)

De Industrial was geen Industrial :confused: wtf was dat voor iets...leek totaal niet op Industrial :openmouth: De early was goed te doen...vooral aan het einde en helemaal aan het begin met Pavo :rock:

De mainstream...was teveel van hetzelfde...veel nummers meer dan 2x voorbij horen komen...zelfs in mijn mentale staat toen...alleen de Traxtorm artiesten waren goed bezig :rock:

verder was het fucking gezellig :grin: Klaara niet gezien :(

Foto's komen nog! :)

Serenity

Badass junkie
Ik vond ons geweldig Lau.

''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''

:hearteyes:

Bennie33

Experimenterende gebruiker
Leuk dat jullie mij direct herkenden! was idd leuk jullie te ontmoeten:), de 4fmp deed goed zijn werk waardoor ik strak voor me uitkeek ipv rond te kijken.

En weer goed los gegaan zoals altijd, helaas was een vriend die mee was naar de klote zijn rug en voeten hadden het gehad.

EN nu op naar lap 2 :sunglasses:

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Ik vond ons geweldig Lau.

''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''

:hearteyes:

dat was idd ernstig :tearsofjoy: maar wat hebben we gelache :rock:

cropp

Badass junkie
ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.

ik zou er uren over kunnen praten, echt.

Serenity

Badass junkie
cropp zei:
ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.

Oooooh wat kut! Sorry daarvoor. Volgend jaar MOH nog een keer proberen? :wink:

Klaara

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
--

ik was ook zwaar niet op de afgesproken plek -.- haha, ik was me druk aan het vermaken had er niet meer aan gedacht! dacht soms nog wel iemand te zien maar ik zag overal bekenden die er niet waren:wink:.

die foto's die daar gemaakt zijn, weet iemand waar je die kunt vinden?
heb tot nu toe:
http://www.partysan.net
http://www.tillate.com
(en partyflock:wink:)
http://www.seeyoucandance.nl

cropp

Badass junkie
Serenity zei:
cropp zei:

Oooooh wat kut! Sorry daarvoor. Volgend jaar MOH nog een keer proberen? :wink:

gaarne

Bennie33

Experimenterende gebruiker
Klaara zei:
Lauu zei:
--
djpix.de
djguide.nl
hardmusic-community.de

ik was ook zwaar niet op de afgesproken plek -.- haha, ik was me druk aan het vermaken had er niet meer aan gedacht! dacht soms nog wel iemand te zien maar ik zag overal bekenden die er niet waren:wink:.

die foto's die daar gemaakt zijn, weet iemand waar je die kunt vinden?
heb tot nu toe:
http://www.partysan.net
http://www.tillate.com
(en partyflock:wink:)
http://www.seeyoucandance.nl

vdk

Bewuste gebruiker
haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick :rock:

Oja ik heb volgens mij Lauu ook nog gezien als ik me niet vergis :confused:

Klaara

Bewuste gebruiker

ik had het idee dat ik sperSIZEboon nog in een flits langs zag komen op t vipding

Serenity

Badass junkie
vdk zei:

Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :P

@ Klaara, ik kwam ook de héle avond bekenden tegen maar als ik even goed keek waren ze het toch niet. Heel vervelend :P

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
vdk zei:

Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :P

@ Klaara, ik kwam ook de héle avond bekenden tegen maar als ik even goed keek waren ze het toch niet. Heel vervelend :P

dat had ik dus ook met SperSIZEboon....ik zag em een paar keer langslopen maar toch was het em niet :P volgens mij was ie niet eens op MOH :P

@ vdk...Ik kan me jou niet herrineren...maar dat kan aan mij liggen...en idd mij gezien is Serenity gezien... :)

vdk

Bewuste gebruiker
ehm volgens mij had je toch wel last van een zweefkaak als ik dat zo ff zag :grin:

ik kwam jou volgens mij tegen bij Manu, of Radium, bij de sigarettenbali, ik tikte jou aan, vroeg of je Lauu was. wat ik terugkreeg was: ' Ja ik ben lang, langer als jou' en toen liep je door :confused:

cropp

Badass junkie
vdk zei:

noisekick hield ik niet meer bij, ik was te gaar en mijn benen wijgerden, ik heb van tommyknocker en radium genoten

ik vond het decor wat tegen vallen

vdk

Bewuste gebruiker
cropp zei:
vdk zei:

noisekick hield ik niet meer bij, ik was te gaar en mijn benen wijgerden, ik heb van tommyknocker en radium genoten

ik vond het decor wat tegen vallen

ooh lekker hoor, bij noisekick ging het juist weer ff! rond een uur of 4 had ik het niet meer maar ineens was t over :grin: Jammer dat ik Tommyknocker gemist heb Radium was wel leuk maar had toch meer zijn eigen styl gehoord. Overigens had Manu een topset neergezet :hearteyes:

Oja en Lauu, nu zie ik pas dat jij een bril ophad, en geen early hardcore shirt aanhad.. ik kwam een Lauu tegen zonder bril en met dat shirtje.. of ik was echt ff heel wazig :openmouth:

EDIT: het decor van de main was prachtig, maar van de andere zalen was volgens mij zomaar wat in elkaar geflanst, ja bagger.. :openmouth:

Serenity

Badass junkie
vdk zei:
ehm volgens mij had je toch wel last van een zweefkaak als ik dat zo ff zag :grin:

ik kwam jou volgens mij tegen bij Manu, of Radium, bij de sigarettenbali, ik tikte jou aan, vroeg of je Lauu was. wat ik terugkreeg was: ' Ja ik ben lang, langer als jou' en toen liep je door :confused:

Hahahaha :grin: Lau dacht dat je vroeg: 'Ben je lang?' Hij vond het al zo'n rare vraag dus zijn we maar doorgelopen.
Geweldig dit. Was inderdaad bij de sigarettenshit.

vdk

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
vdk zei:

Hahahaha :grin: Lau dacht dat je vroeg: 'Ben je lang?' Hij vond het al zo'n rare vraag dus zijn we maar doorgelopen.
Geweldig dit. Was inderdaad bij de sigarettenshit.

ohh ja hoor. Fuck it :( heb jou overigens niet gezien, maar was druk aan het zoeken naar iemand anders, dus vandaar :beer:
moest wel ff lachen om die uitspraak van hem :grin:

Serenity

Badass junkie
Raar dat je mij niet gezien hebt, ik liep pal naast hem :wink:
Volgend jaar masters proberen we het nog een keer!

68899

Bewuste gebruiker
Wilde om 2.00 ook nog effe langs komen. Maar toen ik op mijn telefoon keek was het al bijna 4.00. :confused:
Zijn wel nog effe bij de wc´s en de Unity-stand geweest maar niemand van hier gezien. Volgende keer misschien.

vdk

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Raar dat je mij niet gezien hebt, ik liep pal naast hem :wink:
Volgend jaar masters proberen we het nog een keer!

nouja, ik ging ervanuit dat me MDMA begon te werken en ik de verkeerde Lauu voor me had staan dus verder niet rondgekeken :grin:

Lauu

Badass junkie
dat was jij VDK? haha...tering dan ging ik wel erg hard denk ik :tearsofjoy: sorry dat ik je dan niet begreep :P

het lijkt wel op elkaar "Ben je lang" " Ben je Lau" :P

vdk

Bewuste gebruiker
haha ja dat was ik inderdaad ja! en ik maar denken dat ik de verkeerde Lauu had, :grin:
Jaa je was best vdk en je zei nog dat je alleen ging peppen :rock:

Nouja volgende keer beter :stoned:

Bovenaan