Dominator 2009

SperSIZEboon

Badass junkie
Line-up:

Mainstage
Amnesys
Art of Fighters
Catscan
D (It)
D-Passion
DaY-már
Endymion
Korsakoff
Nosferatu
Outblast
Promo
T-junction
Tommyknocker
Live: Angerfist
Live: Neophyte Records Allstars
Live: Noize Suppressor
MC: D
MC: Ruffian

Early Hardcore
Buzz Fuzz
Charly Lownoise
Dana
Darkraver
Digital Boy
Mental Theo
Panic
Paul
Rob
Stanton
The Prophet
Live: The Horrorist
MC: Hughie Babe
MC: Syco

Hardcore Italia
Alien-T
Anime
Mad Dog
Meccano Twins
Nico & Tetta
Noize Suppressor
The Stunned Guys
The Wishmaster
Tommyknocker
Unexist
Live: Traxtorm Gangstaz Allied
MC: Jeff.

Hong Kong Violence
Akira
Andy Vortex
Beatkiller
Charlie
DJMR
Drokz
Giovanni
Narotic
Nevermind
Soundwave
Stinger
The Vizitor
Live: Bryan Fury
Live: HKV
Live: Passenger of Shit
Live: Speedcore Terror Kinetic
Live: XXXXXLarge
MC: Metal D

Industrial
Armageddon Project
D-Spirit
Deathmachine
Hellfish
Manu Le Malin
Radium
The DJ Producer
The Outside Agency
Tymon
MC: Justice

Uprising Dominators
Defendor
Mercenary
Only
Recype
Sagem
Sceletor
Terminal
The Beat Controller
The Menace
The Rizzler
Vavaculo
Vega
MC: Linez

sowieso aanwezig! wie o wie nog meer?

Lauu

Badass junkie
The Dj Producer wordt ook meesterlijk :grin:

ook ff bij Drokz kijken...hoe lekker was dat op Thunderdome aan het einde..Radium vs. Drokz :rock:

Serenity

Badass junkie
Ik heb ZOOOOO fucking veel zin in dominator :grin: Lekker strak in m'n trainingspak :grin: :hearteyes: Lekker makkelijk, petje op, slippertjes aan, trainingsbroekie en de hele dag heerlijk simpel doen :grin:
Ik kan ECHT ECHT ECHT niet wachten.

Lauu

Badass junkie
waarschijnlijk heb je ook zo'n zin omdat je Ground Zero heb moeten missen he schat :(

misschien wordt het Lau in een aussie...kan je lachen :tearsofjoy:

Serenity

Badass junkie
Lauu zei:
waarschijnlijk heb je ook zo'n zin omdat je Ground Zero heb moeten missen he schat :(

misschien wordt het Lau in een aussie...kan je lachen :tearsofjoy:

Daarom heb ik zeker veel zin in dominator... en veel vrienden van me gaan erheen, lekker vriendenhoppen, lekker met mezelf rondstruinen, mensen zoeken en hard gaan :hearteyes: :mrgreen:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Duidelijk ja! Ik heb laatste shift die dag en huppel de rest van de tijd rond met Djo :grin:

Klaara

Bewuste gebruiker
ich bin dabei :rock: :hearteyes:
gisteren toch nog even kaartjes gehaald :grin: had er niet meer op gerekend, maakt het extra leuk!

SoSSoS

Experimenterende gebruiker
was echt een super feest :mrgreen:
alleen jammer van de vechtparty bij het strand bij de industrial.
met ze 5e op 1 :confused: hoe zielig kan je zijn.
weet iemand trouwens hoe het met die gozer is afgelope.
verder top feest.
en leuk afsluiter van noise suppressor in de main met vuurwerk en leuke lasers.
:rockband:

Serenity

Badass junkie
Vond de sfeer tegenvallen. Drie vechtpartijen geweest waarvan er één in een vrij grote rel uitliep. Daar zit je dan, lekker te spacen en gelukkig te wezen en opeens rennen er allemaal losgeslagen gabbers op je af.. Ook in het begin was de sfeer minder, veel te veel mensen té snel bezopen. De aankleding was wel erg gaaf en het geluid was goed, maar het was niet een van m'n beste feestjes. Al met al wel naar m'n zin gehad :)

SperSIZEboon

Badass junkie
ik vond het vet, van die vechtpartij op het strand niet veel aangetrokken en me goed vermaakt de hele dag in de industrial :hearteyes: :hearteyes:

goed je weer es te zien Minne!

Lauu

Badass junkie
rond 16:00 aangehouden met 12 pillen en halve gram pep...3uur fucking strak door de pep vast gezeten daar wachtend op die politite die lekker hun tijd namen...mocht ook niet meer naar binnen maar dat was te verwachten

moet nog wachten hoe het afloopt...hopelijk alleen een boete :) verder denk ik er niet echt meer over na :) wat gebeurd is, is gebeurd...

salvation

Belezen gebruiker
Zuur voor je! Vond de security ook erg aanwezig dit keer, begreep dat er zelfs mensen gefouilleerd werden als ze van het toilet kwamen, en bij knokpartijen grepen ze dan weer niet in.
Wel vreemd dat je niet direct een straf opgelegd hebt gekregen van de officier van justitie, of was die niet aanwezig? Een maat van me is op defqon gepakt met 40 ml. ghb en 0.8 gram pep en heeft daar 75 uur taakstraf voor gekregen, hoop dat het voor jou gunstiger uitpakt.

SperSIZEboon

Badass junkie
Lauu zei:
rond 16:00 aangehouden met 12 pillen en halve gram pep...3uur fucking strak door de pep vast gezeten daar wachtend op die politite die lekker hun tijd namen...mocht ook niet meer naar binnen maar dat was te verwachten

moet nog wachten hoe het afloopt...hopelijk alleen een boete :) verder denk ik er niet echt meer over na :) wat gebeurd is, is gebeurd...
Ruth vertelde het idd al tegen me, zuur ouwe!

Serenity

Badass junkie
salvation zei:
Zuur voor je! Vond de security ook erg aanwezig dit keer, begreep dat er zelfs mensen gefouilleerd werden als ze van het toilet kwamen, en bij knokpartijen grepen ze dan weer niet in.
Wel vreemd dat je niet direct een straf opgelegd hebt gekregen van de officier van justitie, of was die niet aanwezig? Een maat van me is op defqon gepakt met 40 ml. ghb en 0.8 gram pep en heeft daar 75 uur taakstraf voor gekregen, hoop dat het voor jou gunstiger uitpakt.

Daar ben ik ook kwaad om geworden, dat ze wel ingrijpen als iemand gewoon even staat te piesen en niet als het bloed van iemands kop afspuit van een gabber met een kist die er tegen aan staat te trappen. Ik vraag me serieus af wat voor een leeghoofden zo'n dagje beveiliging plannen... De tyfus. Als het me nog een keer gebeurt dat de beveiliging zo laks is op een feest met serieuzere zaken dan drugs, dien ik een klacht in. Desnoods meerdere.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Misschien een beetje laat dat ik op dit topic reageer aangezien het alweer een week of 3 geleden is, maar het is voor het eerst in tijden dat ik gewoon heimwee heb naar een feest.. En ik ga er heel wat af elk jaar..

Na de tegenvallende Dominator 2008 (wat een verschrikkelijk publiek :confused:) zag ik de 2009 editie eigenlijk totaaaal niet zitten.. Overgehaald door vrienden om toch mee te gaan, met de trein nota bene... Daar aangekomen echt een suuuuper feest gehad! Heerlijk rondgedwaald en met mensen die ik daar heb leren kennen een groot deel van de dag op een kleedje (te ultiem om een kleedje mee te nemen naar een outdoor festival :grin:) gechilled in de buurt van de Early hardcore.. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik me zo weinig aantrok van de vechtende menigte die richting het strand trok hier, het kon me allemaal gestolen worden.. Dit was echt een top feest :hearteyes:

Noize Suppressor Live als afsluiter op de mainstage.. Wie dat verzonnen heeft mag van mij het land regeren :grin:

Bovenaan