Lauu zei:MEETING
Waar? Bij het Appeltje in Area 4....kijk maar op de kaart!
Hoelaat? Om 02:00
hmm zal ik meedoen
Lauu zei:MEETING
Klaara zei:Lauu zei:MEETING
hmm zal ik meedoen

Serenity zei:Ik vond ons geweldig Lau.
''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''
![]()

cropp zei:ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.
ik zou er uren over kunnen praten, echt.
Lauu zei:Thuis...maar kan niet slapen...![]()
--
verder was het fucking gezelligKlaara niet gezien
Foto's komen nog!![]()
Serenity zei:cropp zei:ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.
ik zou er uren over kunnen praten, echt.
Oooooh wat kut! Sorry daarvoor. Volgend jaar MOH nog een keer proberen?![]()
Klaara zei:Lauu zei:Thuis...maar kan niet slapen...![]()
--
djpix.de
djguide.nl
hardmusic-community.de
verder was het fucking gezelligKlaara niet gezien
Foto's komen nog!![]()
ik was ook zwaar niet op de afgesproken plek -.- haha, ik was me druk aan het vermaken had er niet meer aan gedacht! dacht soms nog wel iemand te zien maar ik zag overal bekenden die er niet waren.
die foto's die daar gemaakt zijn, weet iemand waar je die kunt vinden?
heb tot nu toe:
http://www.partysan.net
http://www.tillate.com
(en partyflock)
http://www.seeyoucandance.nl
Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :Pvdk zei:haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick![]()
Oja ik heb volgens mij Lauu ook nog gezien als ik me niet vergis![]()
Serenity zei:Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :Pvdk zei:haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick![]()
@ Klaara, ik kwam ook de héle avond bekenden tegen maar als ik even goed keek waren ze het toch niet. Heel vervelend :P
vdk zei:haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick![]()
cropp zei:vdk zei:haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick![]()
noisekick hield ik niet meer bij, ik was te gaar en mijn benen wijgerden, ik heb van tommyknocker en radium genoten
ik vond het decor wat tegen vallen
vdk zei:ehm volgens mij had je toch wel last van een zweefkaak als ik dat zo ff zag![]()
ik kwam jou volgens mij tegen bij Manu, of Radium, bij de sigarettenbali, ik tikte jou aan, vroeg of je Lauu was. wat ik terugkreeg was: ' Ja ik ben lang, langer als jou' en toen liep je door![]()
Serenity zei:vdk zei:ehm volgens mij had je toch wel last van een zweefkaak als ik dat zo ff zag![]()
ik kwam jou volgens mij tegen bij Manu, of Radium, bij de sigarettenbali, ik tikte jou aan, vroeg of je Lauu was. wat ik terugkreeg was: ' Ja ik ben lang, langer als jou' en toen liep je door![]()
HahahahaLau dacht dat je vroeg: 'Ben je lang?' Hij vond het al zo'n rare vraag dus zijn we maar doorgelopen.
Geweldig dit. Was inderdaad bij de sigarettenshit.
Serenity zei:Raar dat je mij niet gezien hebt, ik liep pal naast hem
Volgend jaar masters proberen we het nog een keer!
Pikachu zei:Haha klinkt als een geniale avond. Volgend jaar ga ik er zowieso wel bij zijn!
Lauu zei:ik weet niet of ik nog ga volgend jaar...maar zien we dan wel weer![]()
Klaara zei:Lauu zei:ik weet niet of ik nog ga volgend jaar...maar zien we dan wel weer![]()
ik ga het wel proberen, maar eerst nightmare outdoor wordt ook een leuk feestje
klopt, maar kijk er graag naar uitcropp zei:dat is allemaal nog zo ver weg
staat op mijn lange lijst van mogelijkhedenLauu zei:Nightmare Outdoor wordt het ook wel idd![]()