Masters of Hardcore

Bennie33

Experimenterende gebruiker
mm pepface hoe ziet dat eruit...., mja ik denk dat mijn neyezz face ook wel redelijk te zien is :rolleyes:

Bennie33

je hebt gelijk:P, iig is er ook een df meeting @ masters?, of komen we elkaar tijdens het "rondjes" lopen tegen :beer: iig ik heb er zin in!:grin:

Serenity

Badass junkie
We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draait :grin: Dan ben ik sowieso al in m'n nopjes.
Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draait :grin: Dan ben ik sowieso al in m'n nopjes.

in je nopjes? in je kisten toch? :tearsofjoy:

Serenity zei:
Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.

we hebben jou toch als voorwerp/obstakel? :wink: :P

maarja wat zou handig zijn voor een meeting plek idd :confused:

Bennie33

Lauu zei:
Serenity zei:

Serenity zei:

Haha de kluisjes:P

Lauu

Badass junkie
masterpeppi zei:
Lauu zei:
Serenity zei:

Serenity zei:

Haha de kluisjes:P

misschien toch het beste idd :P zou niet weten waar anders...herriner me niet zoveel meer van de vorige keer :tearsofjoy:

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm ik wil wel erg graag maar het zit er waarschijnlijk toch niet in. :(

Ik laat het wel weten als het uiteindelijk toch zou kunnen!

Lauu

Badass junkie
waar meeten we?

Serenity

Badass junkie
WC's is wel een goed plan. Om 02:00 bij de linkerwc als je met je hoofd naar de ingang staat.
Is dat een idee en dan bij de vrouwen :mrgreen: Kunnen jullie lekker chickies kijken totdat ik er aan kom :wink:

plopkoek

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
WC's is wel een goed plan. Om 02:00 bij de linkerwc als je met je hoofd naar de ingang staat.
Is dat een idee en dan bij de vrouwen :mrgreen: Kunnen jullie lekker chickies kijken totdat ik er aan kom :wink:

ja, Staan zij met een boner omdat ze Strak staan van de coke/speed :tearsofjoy:

Bennie33

Serenity zei:

Wil je dit even aankruisen op het kaartje?:grin: (voor de zekerheid):P

cropp

Badass junkie
gamerboy007 zei:
Serenity zei:

ja, Staan zij met een boner omdat ze Strak staan van de coke/speed :tearsofjoy:

okee, als ik het nog kan vinden en er aan denk zie ik jullie daar, maar ik denk niet dat ik iemand herken

Lauu

Badass junkie
MEETING

Waar? Bij het Appeltje in Area 4....kijk maar op de kaart!
Hoelaat? Om 02:00

Ik draag een I <3 Early Hardcore T-shirt :grin:

Serenity

Badass junkie
Ik ben zelf te herkennen aan zwarte kleding, kisten en een sjaaltje, namelijk deze:
Vergis je niet want ik ben niet meer blond.
Lau weet iedereen wel te herkennen denk ik :grin:

Lauu

Badass junkie
jij herkent mij toch wel Minne? ik heb geen pretbek zoals normaal...wel een pepbek :tearsofjoy: :rock:

ik draag dit shirt:

:)

Bovenaan