masterpeppi zei:masters!![]()
nog een weekje heb er super veel zin in!
4fmp^^
Lauu zei:masterpeppi zei:masters!![]()
4fmp^^
meeten dan pepmeester?![]()

masterpeppi zei:Lauu zei:masterpeppi zei:masters!![]()
4fmp^^
meeten dan pepmeester?![]()
Goed plan:P, zal bij jou wel niet moeilijk zijn om je te herkennen![]()
masterpeppi zei:mm pepface hoe ziet dat eruit....
Serenity zei:We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draaitDan ben ik sowieso al in m'n nopjes.
Serenity zei:Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.
Lauu zei:Serenity zei:We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draaitDan ben ik sowieso al in m'n nopjes.
in je nopjes? in je kisten toch?![]()
Serenity zei:Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.
we hebben jou toch als voorwerp/obstakel?:P
maarja wat zou handig zijn voor een meeting plek idd![]()
masterpeppi zei:Lauu zei:Serenity zei:We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draaitDan ben ik sowieso al in m'n nopjes.
in je nopjes? in je kisten toch?![]()
we hebben jou toch als voorwerp/obstakel?:P
maarja wat zou handig zijn voor een meeting plek idd![]()
Haha de kluisjes:P
masterpeppi zei:Jaaaaaaaa, maar word er nou gemeet ofniet
![]()
Serenity zei:WC's is wel een goed plan. Om 02:00 bij de linkerwc als je met je hoofd naar de ingang staat.
Is dat een idee en dan bij de vrouwenKunnen jullie lekker chickies kijken totdat ik er aan kom
![]()
Serenity zei:WC's is wel een goed plan. Om 02:00 bij de linkerwc als je met je hoofd naar de ingang staat.
Is dat een idee en dan bij de vrouwenKunnen jullie lekker chickies kijken totdat ik er aan kom
![]()
Klaara zei:ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gamerboy007 zei:Serenity zei:WC's is wel een goed plan. Om 02:00 bij de linkerwc als je met je hoofd naar de ingang staat.
![]()
ja, Staan zij met een boner omdat ze Strak staan van de coke/speed![]()