flash kieke
Wijs gebruiker
iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party? 

Bal0n zei:Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.
LSD daarentegen. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden
.
Bal0n zei:Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.
LSD daarentegen. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden
.
wat is dan een grote (of normale) of kleine dosis lsd?slunse zei:Bal0n zei:Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.
.
ik zou je niet nog meer gelijk kunnen geven..
licht dose zal je avond super maken, met een hoge dose zal het moeilijk zijn om nog echt te genieten van de omgeving..
www.goatrance.net enough goa partys in amsterdamBernie zei:lang verhaal weggehaald door spacekonijn.
Dree zei:Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.
Dzy zei:Dree zei:Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.
Het lijkt me vrij sterk dat je goed bent gegaan op 600 mg acid![]()
spacekonijn zei:www.goatrance.net enough goa partys in amsterdamBernie zei:lang verhaal weggehaald door spacekonijn.
Ellesdee zei:Jeller zei:op lsd wil ik ook nog wel eens feesten, lijkt mij zeer leuk
mdma is ook wel leuk ma daar eb ik meestal geen zin in![]()
mjah... maar dan moeten er wel leuke mensen rondlopen...
Mn eerste lsd ervaring was op een strandfeestje...
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb eigenlijk de hele tijd op een kleedje op t strand gezeten, zo'n 30meter van t feest af...
De mensen, de muziek en de felle lichtjes werden me te veel...
Het geluid leek wel pijn te doen aan mn ogen en gezicht...
Ben wel een paar keer terug gegaan in de menigte om ff rond te lopen...
maar als er iemand tegen me ging praten snapte ik er geen bal van...
kon heel moeilijk inschatten of t nou positief of negatief was wat ze zeiden...
maar op rhakti dei was t wel leuk,mjah denk dat t komt omdat daar een heel ander publiek was...
op een goafeestje in amsterdam was t ook leuk, maar had toen al xtc op voordat ik lsd nam, en voelde op t feestje zelf niks van de lsd, maar toen ik buiten liep wel...
graffiti leek te ademen, lettertjes leken te golven...
agh jah... maar denk er goed over na of je wel lsd wilt gebruiken op een feestje...
flash kieke zei:iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party?![]()
Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party?![]()
Ik vind psychedelica niet zo geschikt en beetje link voor party's met veel mensen omdat je dingen die erom je heen gebeuren moeilijk in kunt schatten.
Maar het is heel persoonlijk offcourse..
ja idd open air is zowiezo al veel fijnerJeller zei:en op een open air is het ook wle beter denk ik