lsd tijden feesten

Bal0n

Badass junkie
Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.

LSD daarentegen :grin:. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden :).

Audio Scum

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.

LSD daarentegen :grin:. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden :).

Zou het zelf ook niet doen nee maar ken wel een gast die met 50 piek paddo`s Innercity heeft verslagen en het een van z`n vetste feesten vond, doe het hem alleen niet na.

Himself

Belezen gebruiker
weinig mensen kunnen dat aan :P als het niet goed gaat dan gaat het ook zeker weten zeer zeer slecht...

Jeller

Badass junkie
Mja en vriend van mij neemt soms Paddo's of LSd op feesten n hij heeft daar blijkbaar gene problemen mee

psytrancer

Experimenterende gebruiker
op goafeesten is het echt schering en inslag,

de muziek leent er zich dan ook goed voor,
+het feit dat de mensen die ernaartoe komen meestal heel zachtaardig van aard zijn,
de nieuwe hippies zo'n beetje
bijna geen johns tenzij op de grote feesten,
ma op de grote feesten gebruik ik dan ook meestal geen hallucinogene middelen,

maar op de kleinere privéfeestjes vollenbak,

why not, allemaal happy faces, happy dancers, extreem psychedelische muziek,

heb het al vaak gedaan in combi met mdma, en al veel goede feesten meegemaakt,

of op festivals,
das nog leuker, drop wa acid net voor het licht wordt,
en dan dans je zo weg in het zonnetje,
leukste ervaringen ooit op lsd,
heb het nu ik erover nadenk nog nooit thuis gedaan,
enkel op feestjes

slunse

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:

ik zou je niet nog meer gelijk kunnen geven..
licht dose zal je avond super maken, met een hoge dose zal het moeilijk zijn om nog echt te genieten van de omgeving..

cunt

Wijs gebruiker
slunse zei:
Bal0n zei:

ik zou je niet nog meer gelijk kunnen geven..
licht dose zal je avond super maken, met een hoge dose zal het moeilijk zijn om nog echt te genieten van de omgeving..
wat is dan een grote (of normale) of kleine dosis lsd?

Bal0n

Badass junkie
100 - 200 ug in mijn geval. Nu is dus eigenlijk een beetje vreemd om te zeggen, aangezien niemand weet hoeveel ug erop zijn blotters zitten (tenzij hij of zij de gene kent die de LSD op de vellen legt). Maar meestal komt dat neer op 1 of 2 blotters.

Er zijn ook uitzonderingen, maar die ben ik zelf pas 1x tegen gekomen.

Jeller

Badass junkie
zo'n kraker hier had eens een trip die gewoon ondergedompeld was in LSD en dus keihard was.. die gast had wel wat tripervaring want zit naart schijnt 3 dagen aan een stuk op LSD soms.. en blijkbaar ging ij niet slecht, moet wel zotte ervaring zijn denk ik :confused:

MarijN

Newbie
toevallig vorige week gedaan; best een leuke ervaring; wou het toch eens gedaan hebben op een feestje
het is wel best lastig om in die, in mijn geval, nogal vervormde muziek het ritme terug te vinden :)
het was leuk en ik heb er van genoten maar om nou te zeggen dat ik het vaker ga doen, nee... misschien als ik ooit eindelijk eens beland op een GOA feestje :wink:

roetlje

Newbie
Ik heb me eerste lsd trip gehad op easttek 2005 en het was echt een geweldige super ervaring. Ik denk er soms nu nog steeds overna. Het is ook veel sterker dan paddo's. Tenminste dat vind ik. Ik heb sindsdien ook niet meer gepaddo'ed maar ik hoop niet dat ik dat nu saai ga vinden.

Lsd is zeker een aanrader als je stevig in je schoenen staat en het op een plek doet waar je je goed voelt. Bij paddo's heb ik toch meer behoefte aan rust en vind ik ook niet zo geschikt op feestjes.

Bij lsd was het zo ik had 2 uur gedanst en was helemaal kapot en ik deed echt 2 minuten me ogen dicht zag vanalles en toen was ik weer compleet uitgerust en ging ik weer verder dansen.

Tis een trip waar ik nu nog steeds soms aan terug denk. Geweldige ervaring in me leven vond ik het.

Dree

Newbie
Tja vroeger had de lsd beweging in Amerika al twee stromingen, met aan het hoofd twee Lsd profeten.

Aan de ene kant had je Timothy Leary, die mensen aanzette om Lsd in een rustige omgeving te nemen, om zo helemaal in je Zelf te kunnen keren. Op onderzoek in je eigen psyche. Licht zacht, weinig tot geen externe stimuli, en een persoon die je hielp dieper in je eigen trance te komen. Later breidde hij zijn ideen uit met het door hem uitgelegde book van de doden. Hierbij word beschreven hoe iemand naar Het Licht kan worden geleid.

Aan de andere kant had je Ken Kesey. Hij en zijn volgelingen trokken een tijd door Amerika in een te gekke trippie bus, en gebruikten Lsd voornamelijk op feesten (die gekenmerkt werden door harde muziek, licht effecten etc.). Ze noemden dit de Kool-Aid-Acid-Test.

Bovenstaande heren hadden dus een benadering die lijnrecht tegenover elkaar stond, en het boterde ook niet tussen beiden. Kesey is ooit op het landgoed van Leary geweest, onuitgenodigd. Ze mochten er blijven camperen voor enkele dagen, maar Leary, de gastheer, heeft Kesey ontlopen.

Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.

Persoonlijk voel ik mij meer aangetrokken tot de zuil van Leary. Ik lear daar meer van.

toepiekloot

Belezen gebruiker
op feesten heb ik al af en toe lsd gebruikt, zelf al op gewone kleine boerenfuifjes, ik heb mij telkens erg goed geamuseerd, ongelooflijk veel lachen met de mensen en strompelen en zweven en soms eens staren
hangt natuurlijk af van hoe jij er op zou reageren, maar je moet er gewoon van uit gaan dat je je gaat amuseren en dat lukte echt wel bij mij..

Mindless1985

Badass junkie
Dree zei:
Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.

Het lijkt me vrij sterk dat je goed bent gegaan op 600 mg acid :)

spacekonijn

Badass junkie
Dzy zei:
Dree zei:

Het lijkt me vrij sterk dat je goed bent gegaan op 600 mg acid :)

600ug bedoelt hij natuurlijk

Ellesdee

Badass junkie
Ellesdee zei:
Jeller zei:
op lsd wil ik ook nog wel eens feesten, lijkt mij zeer leuk
mdma is ook wel leuk ma daar eb ik meestal geen zin in :confused:

mjah... maar dan moeten er wel leuke mensen rondlopen...

Mn eerste lsd ervaring was op een strandfeestje...
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb eigenlijk de hele tijd op een kleedje op t strand gezeten, zo'n 30meter van t feest af...

De mensen, de muziek en de felle lichtjes werden me te veel...
Het geluid leek wel pijn te doen aan mn ogen en gezicht...
Ben wel een paar keer terug gegaan in de menigte om ff rond te lopen...
maar als er iemand tegen me ging praten snapte ik er geen bal van...
kon heel moeilijk inschatten of t nou positief of negatief was wat ze zeiden...

maar op rhakti dei was t wel leuk,mjah denk dat t komt omdat daar een heel ander publiek was...

op een goafeestje in amsterdam was t ook leuk, maar had toen al xtc op voordat ik lsd nam, en voelde op t feestje zelf niks van de lsd, maar toen ik buiten liep wel...

graffiti leek te ademen, lettertjes leken te golven...

agh jah... maar denk er goed over na of je wel lsd wilt gebruiken op een feestje...

Jeller

Badass junkie
vorige week heb ik op een kleine portie paddo's uitgeweest en het beviel me heel erg.. was de 2de kee paddo's en de eerste keer was het echt op ene rare manier foutgelopen (toen wle grote trip :wink: maar nu was het redelijk relaxed, totaal geen last van het volk, khad zelfs bijna de neigign om tegne iedereen te praten hehe

khad er ook wel een paar pintjes bij gedronken mss maakt da de trip ook een beetje losser?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party? :mrgreen:

Ik vind psychedelica niet zo geschikt en beetje link voor party's met veel mensen omdat je dingen die erom je heen gebeuren moeilijk in kunt schatten.

Maar het is heel persoonlijk offcourse..

Ellesdee

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party? :mrgreen:

Ik vind psychedelica niet zo geschikt en beetje link voor party's met veel mensen omdat je dingen die erom je heen gebeuren moeilijk in kunt schatten.

Maar het is heel persoonlijk offcourse..

no shit...

als iemand wat zat te vertellen aan me wist ik geeneens of t iets positiefs of negatiefs was.. :confused:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Maar het is heel persoonlijk offcourse..[/quote]

vind hel fijn voor op feesten te doen
maar uiteraard wel alleen op goafeesjes

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Ik neem bijna altijd men lsd op feestjes (meestal D'nB, vette underground sfeer!) en kvind het zelfs t fijnste om t op n feestje te doen t enige nadeel is dat het te snel is uitgewerkt de laatste keer dat k t deed op n feestje had k men trip om 12 u genomen en was ie om 3u15 bijna helemaal uitgewerkt, maar kdenk dat dit wel met men gewenning tge maken heeft want kheb t nu al 9 weken na elkaar gedaan, het enige probleem wat ik heb is dat ik geen visuals meer krijg en dat het extreem snel uitgewerkt is daarom dat k genoodzaakt ben om 4 trips meeteneme met nieuwjaar, toen de lsd na 2 uur was uitgewerkt de laatste keer werd ik zo extreem panisch om mijn volgende te neme, het was bijna een onstopbare drang en als niet iedereen mij had tege gehoude had k t ook nog gedaan.
Acid is echt zo hard de beste drug ooit k vind het t beste van alles wat k ooit heb gedaan, zelfs al krijg je n bad trip,met genoeg ervaring is t zeer dragelijk, kzet me altijd gwn in een hoekje en w8 tot het voorbij is
grtzzzz

matthijs

Badass junkie
Ligt er ook aan hoeveel je op een feest neemt. Ik hoeg niet een of andere enorm zieke, spirituele, keiharde trip als ik wil feesten. Maar een lichte trip an de acid is nooit weg. :grin:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
kan heel goed zijndat je gelijk hebt maar de 2de keer dat k shivas nam heb k echt keihard visueel getript van 1 tripje terwijl k de laatste 3x nog niet meer visueel getript heb van eentje en de duratie nam ook steeds af dus weet gij mss hoeveel tijd ge ertusse kunt late zodat de gewenning bijn 0 is k laat r meestal 1 week tusse
grtzz

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
ja da d8 k ook al maar ze kome steeds van dezelfde groothandelaar die ze dan aan kleinhandelaarkes verkoopt, ook is r geen verwarring meer maar meer een gevoel alsof k 20 pille binnenheb, ook krijg k altijd t grootste geluk ooit als k lsd neem en kheb hier geen verlaring voor en men ego is ook steeds intact
grtz

Bovenaan