LSD tolerantie meten

tweaky

Newbie
Mijn maatje en ik hebben dit weekend voor het eerst LSD gedaan, en we hadden echt een geweldige ervaring. We willen het zeker nog een keer doen, maar ik heb een vraag. Ik lees namelijk dat je bij LSD heel snel tolerantie opbouwt, en ik vraag me af hoe je kunt inschatten hoeveel je de volgende keer nodig hebt om weer een goede trip te hebben.

We zijn allebei nog nieuw met LSD, dus ik zou het enorm waarderen als iemand kan uitleggen hoe die tolerantie precies werkt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
De LSD tolerantie duurt inderdaad zo'n twee weken.
Als je heel vaak psychedelica gebruikt dan kan het nog wat langer duren. Zo is mijn ervaring dat na een lange festivalzomer ik toch wel echt beter even een paar maanden pauze kan houden.

Ik heb wel eens geprobeerd om drie keer in een week LSD te nemen, omdat een vriend zei dat je gewoon telkens een dubbele dosis kunt nemen zodat het nog wel wat doet.

Mijn ervaring was toen dat ik inderdaad wel wat merkte, maar de glans was van de ervaring af. Het verrassende, lachwekkende, vreemde, en vernieuwende deel ging er bij de tweede trip al af. De derde trip was echt een slap aftreksel waarbij ik nog wel wat visuals had maar daar totaal niet van onder de indruk was. Dat terwijl ik dus zes zegels op had 😂

Moraal van het verhaal: gewoon wat geduld hebben om de ervaring te verwerken.

Shango

Belezen gebruiker
De LSD tolerantie duurt inderdaad zo'n twee weken.
Als je heel vaak psychedelica gebruikt dan kan het nog wat langer duren. Zo is mijn ervaring dat na een lange festivalzomer ik toch wel echt beter even een paar maanden pauze kan houden.

Ik heb wel eens geprobeerd om drie keer in een week LSD te nemen, omdat een vriend zei dat je gewoon telkens een dubbele dosis kunt nemen zodat het nog wel wat doet.

Mijn ervaring was toen dat ik inderdaad wel wat merkte, maar de glans was van de ervaring af. Het verrassende, lachwekkende, vreemde, en vernieuwende deel ging er bij de tweede trip al af. De derde trip was echt een slap aftreksel waarbij ik nog wel wat visuals had maar daar totaal niet van onder de indruk was. Dat terwijl ik dus zes zegels op had 😂

Moraal van het verhaal: gewoon wat geduld hebben om de ervaring te verwerken.
Na een lange festivalzomer waarin je de twee weken respecteerde of niet?

Bovenaan