Andrew zei:Volgens mij gaan de meeste mensen er alleen heen omdat ze dan kunnen zeggen dat ze bij Lowlands zijn geweest ipv dat ze voor de artiesten gaan, die hele Lowlands hype wordt met het jaar groter.
2003 tot 2005 was het helemaal niet uitverkocht, jaren daarvoor was het wel uitverkocht, maar volgens mij echt pas paar weken voor aanvang van festival.Duifje zei:Is het gebruikelijk dat het zo snel uit is verkocht? was dat vorig jaar ook al zo snel?

gNuxx zei:Check ze allemaal Lowlands afkraken omdat ze te laat waren met een kaartje kopen! haha sukkels!!Gewoon beter opletten en keuzes maken!
Nou, nou...DrippTone zei:En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
Ik had ook wel hetzelfde, het is jammer dat je zover vooruit moet plannen, dat haalt de spontaniteit weg.Oom Klaas zei:Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.
Dancevalley is iig wel heel iets anders dan Lowlands..Duifje zei:Nog andere leuke alternatieven voor de grote vakantie om eens heen te gaan?zat zelf aan dance valley te denken maar iedereen zal dit wel boykotsen
Arthur King zei:Ach, ik had op zich nog wel naar Lowlands gewild dit jaar, maar ik treur er niet om, de line-up van Werchter vind ik te gek.
edit:
Ik had ook wel hetzelfde, het is jammer dat je zover vooruit moet plannen, dat haalt de spontaniteit weg.Oom Klaas zei:Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.
DrippTone zei:gNuxx zei:Check ze allemaal Lowlands afkraken omdat ze te laat waren met een kaartje kopen! haha sukkels!!Gewoon beter opletten en keuzes maken!
Ik kraak lowlands af omdat ze me fucking slecht hebben behandelt afgelopen jaar. En ik had van te voren al het idee om dit jaar niet te gaan. Maar wat er nu gebeurt is gewoon zonde, vrienden van mij hadden nog wel willen gaan maar dat word op deze manier wel verneukt voor ze.
En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
gNuxx zei:Hap hap hap!
Je hebt je frustraties laten gaan met die laatste opmerking!
Dat er mensen zo zielig zijn om andere sukkeltjes te noemen als ze te laat waren om een kaartje te halen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op?de EHBO op LL gaat idd echt helemaal nergens over, kwam ik afgelopen jaar achter. Mijn vriendin had zwaar gekneusde teen en heeft nogal aanleg snel flauw te vallen. Om 4 uur in de nacht belandde wij bij de EHBO, mijn vriendin stond op randje van flauwvallen. Helaas was er bij de EHBO geen water beschikbaar, want dat stond op een kamertje waar een vrouw aan het kolven was op dat moment... IJs om te koelen was ook niet beschikbaar, want ook dat lag op kamertje van de kolvende vrouw (nou vind ik borstvoeding een heel mooi iets, maar waarom deze vrouw niet even gestoord kon worden om het water en ijs daar weg te halen, is me nog steeds een raadsel). Toen de EHBO-medewerker ook nog een soort goocheltrukjes met ons ging doen alsof we 5 jarigen waren die ie moest vermaken, waren we er eigenlijk wel helemaal klaar mee.DrippTone zei:Maarjah, ik ben 5 keer geweest. En de laatste keer kwam ik er achter dat het festival helemaal niet zo goed geregeld is. Enkel gebroken op de eerste dag, 1,5 uur kunnen wachten op EHBO, toen nog een uur kunnen wachten voordat ze een rolstoel hadden gevonden.
stomme eend zei:de EHBO op LL gaat idd echt helemaal nergens over, kwam ik afgelopen jaar achter. Mijn vriendin had zwaar gekneusde teen en heeft nogal aanleg snel flauw te vallen. Om 4 uur in de nacht belandde wij bij de EHBO, mijn vriendin stond op randje van flauwvallen. Helaas was er bij de EHBO geen water beschikbaar, want dat stond op een kamertje waar een vrouw aan het kolven was op dat moment... IJs om te koelen was ook niet beschikbaar, want ook dat lag op kamertje van de kolvende vrouw (nou vind ik borstvoeding een heel mooi iets, maar waarom deze vrouw niet even gestoord kon worden om het water en ijs daar weg te halen, is me nog steeds een raadsel). Toen de EHBO-medewerker ook nog een soort goocheltrukjes met ons ging doen alsof we 5 jarigen waren die ie moest vermaken, waren we er eigenlijk wel helemaal klaar mee.DrippTone zei:Maarjah, ik ben 5 keer geweest. En de laatste keer kwam ik er achter dat het festival helemaal niet zo goed geregeld is. Enkel gebroken op de eerste dag, 1,5 uur kunnen wachten op EHBO, toen nog een uur kunnen wachten voordat ze een rolstoel hadden gevonden.
Schande overigens ook dat niemand van personeel op lowlands-terrein ons wist te zeggen waar de dichtsbijzijnde EHBO was....
DrippTone zei:gNuxx zei:Hap hap hap!
Je hebt je frustraties laten gaan met die laatste opmerking!
Frustraties ja.Dat er mensen zo zielig zijn om andere sukkeltjes te noemen als ze te laat waren om een kaartje te halen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op?
wietduif zei:Lowlands is altijd wel leuk. Maakt niet uit welke bands er komen. De sfeer is gewoon geweldig! Ik ben er weer bij dit jaarMet de nodige goldstrike en weed. Lijkt me ook gaaf om een pilleke te proberen dan, maar dat heb ik nog niet eerder geprobeerd dus laten we dat eerst maar doen.
DrippTone zei:Dan is het goed, het schoot gewoon in het verkeerde keelgat. Laten we het op een misverstand houden.![]()
Ik niet. De namen die bekend waren waren voor mij genoeg. Blink...wobble zei:vind het sowieso raar dat het al uitverkocht is voordat de bands bekend zijn