Lowlands 2010

iSmokex

Bewuste gebruiker
Misschien nog een beetje vroeg om er een topic over te starten, aangezien Lowlands pas 20 aug van start gaat. Maar toch ben ik benieuwd wie van de DF-ers dit jaar naar Lowlands gaan.
De kaarten gaan 20 februari in de verkoop, en ter ere van dat is er een feest op diezelfde datum in het Paard van Troje te Den Haag.

Op internet kan ik nog niet zo veel informatie vinden, zodra ik meer info heb gevonden zal ik dit updaten.

Dus, wie van jullie zijn er van plan aanwezig te zijn bij dit evenement? :grin:
& zijn jullie van plan drugs mee te nemen, zo ja: welke?

(Ps.
Dit jaar ben ik ook van plan naar dit festival te gaan, het enige minpunt dat ik me kan bedenken is het moeten bivakeren in een tentje plus de wachttijden voor een douche. Aan dit tweede is niet zo veel te doen lijkt me. Maar heeft een van jullie misschien sugesties waar ik ook zou kunnen verblijven ipv een tentje?)

:wave:

Update

De kaartverkoop is enkele dagen geleden van start gegaan, en nu zijn er al weer een hoop mensen teleurgesteld vanwege het feit dat de kaarten alweer zijn uitverkocht. (waaronder ook ik :( ) maaarrrrrr als ik de site goed begrijp, zijn er in de toekomst weer nieuwe kaarten beschrikbaar:

'Nadat gisterenmiddag ten onrechte werd gezegd dat Lowlands is uitverkocht is het nu wel zover. De reguliere kaarten en combi-tickets voor A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 zijn uitverkocht. Inmiddels zijn ook alle CJP-kaarten uitverkocht.

Geen kaartje kunnen bemachtigen? Laat je niet verleiden om er één in de zwarthandel te kopen. Kaarten die in de zwarthandel zijn verdwenen worden zoveel mogelijk ongeldig gemaakt en dan kom je het terrein niet op. Ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de reguliere verkoop. Als dit gebeurt, lees je dat op lowlands.nl Meer info over zwarthandel lees je op www.weetwaarjekoopt.nl'

Bron: Lowlands.nl

De namen die nu bekend zijn:
Blink-182
Richie Hawtin (Visueel ondersteund door Derivative)
Admiral Freebee
Blood Red Shoes
La Pegatina
Platiskman
Dan Le Sac vs. Scroobius Pip
(Bron: festivalinfo.nl)

Dit is alle informatie die ik tot zo ver tegen ben gekomen, voel je vrij dit topic te kicken als je meer informatie hebt, dan zal ik het hier bij zetten!

:wave:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Lowlaaaaaaaaaaaaaands :rock:

Ja ik ben d'r ook weer bij dit jaar :grin:

iSmokex zei:
wachttijden voor een douche is niet zo veel te doen lijkt me.

Ik heb in 7 jaar nog nooit gedoucht op LL, scheelt aanzienlijk in de wachttijden :P

iSmokex zei:
sugesties waar ik ook zou kunnen verblijven ipv een tentje?

D'r zijn afgelopen jaren steeds podpads..padpods? Naja een soort kleine huisjes in elk geval, deze zijn belachelijk duur. Een bungalow huren in de buurt lijkt me een betere optie.

Maar dan mis je dus wel alles wat op de camping gebeurt, en dat vind ik doodzonde. Heb zelf ook absoluut geen probleem met overnachten in een tentje. Maar als je boven de 50 jaar oud bent en/of gehandicapt snap ik best dat je er niet zo'n trek in hebt...

iSmokex

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Lowlaaaaaaaaaaaaaands :rock:

Ja ik ben d'r ook weer bij dit jaar :grin:

iSmokex zei:
wachttijden voor een douche is niet zo veel te doen lijkt me.

Ik heb in 7 jaar nog nooit gedoucht op LL, scheelt aanzienlijk in de wachttijden :P

iSmokex zei:
sugesties waar ik ook zou kunnen verblijven ipv een tentje?

D'r zijn afgelopen jaren steeds podpads..padpods? Naja een soort kleine huisjes in elk geval, deze zijn belachelijk duur. Een bungalow huren in de buurt lijkt me een betere optie.

Maar dan mis je dus wel alles wat op de camping gebeurt, en dat vind ik doodzonde. Heb zelf ook absoluut geen probleem met overnachten in een tentje. Maar als je boven de 50 jaar oud bent en/of gehandicapt snap ik best dat je er niet zo'n trek in hebt...
Haha, denk dat ik in die 3 dagen wel minimaal 1 of 2 keer wil douche. In de zomer met die warmte, en er zullen vast ook wel grote hoeveelheden bier e.d. over me gemorst worden xD

Bedankt voor de tip over de padpost, zal even kijken of ik hier prijzen e.d. van op t internet kan vinden. Als het toch te duur is zal ik toch maar voor een tentje gaan. Zat nog te denken aan een caravan huren ofzo, maar weet niet of dit mag enzo en heb ook geen idee hoe ik die op de plaats van bestemming kan krijgen.

Ohja:
En hoe zit het met drugs controles? Ik neem aan dat je gewoon 5 gram wiet bij je mag hebben? En Hoe zit dit met harddrugs? Mocht je bijv 2 pilletjes per persoon, beetje ghb en grammetje pep misg bij je hebben, wat zal hier aan gedaan worden mochten ze het vinden? En is de kans dat je hiermee word gepakt groot op lowlands?

nultien

Belezen gebruiker
Fucking pussy
Wat ga je douchen

Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!

Gemini

Badass junkie
Ik was er vorig jaar ook niet, ik geloof dat ik 2 jaar geleden voor het laatst ben geweest. Toen ging ik nog standaard elk jaar. Maar nu twijfel ik elk jaar weer en als ik het dan eenmaal weet, is het uitverkocht.

iSmokex

Bewuste gebruiker
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

dus als je iets om hygiëne geeft ben je een pussy? Ik vind van niet. & een douche nemen neemt vats niks weg van de plezier xP

Ps. Heb op internet de podpads/bellepads gevonden =D stond alleen geen prijs bij dus even gemaild. Zal wel echt ideaal zijn als dat nog te doen is qua prijs.

Chris Pontius

Badass junkie
iSmokex zei:
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

dus als je iets om hygiëne geeft ben je een pussy? Ik vind van niet. & een douche nemen neemt vats niks weg van de plezier xP
Slechte zaak om alles serieus te nemen op dit forum.

DF-lowands-mini-meet regelen dan maar?

nultien

Belezen gebruiker
Wat Chris zegt..

Iets met internet en sarcasme, maargoed :)

Lijkt me ook dope om een festivalletje mee te pikken ja.
Zit nog te twijfelen tussen Sziget, Dour en Lowlands..
Even kijken wat de rest hiero doet :openmouth:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ja op internet komen dingen nou eenmaal vaak anders over dan hoe ze bedoeld zijn. :wink:

Had die podpads organisatie trouwens gemaild maar dit is mij wel iets te duur, 430 per persoon. Word waarsg toch maar een tentje dan. :P

SperSIZEboon

Badass junkie
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

hahaha idd, op nature one douche ik ook niet als het me te lang duurt bij de douches...

jammer dan dat je stinkt, zolang je het zelf nog niet ruikt is er niks aan de hand :grin: :grin:

-spaceman-

Badass junkie
Nope, geen LL voor mij... ben er 5 jaar geweest... ben het een beetje zat...

Ik ga naar Ozora!!

http://www.ozorafest.hu/

of misschien Boom...

we zien wel...

Lauu

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Lauu zei:
Ik ben ook aanwezig met mijn vriendin :)

Genoeg hasj/wiet gaat mee en misschien wat G :)
Dus ik ga geen scheve lauu kop zien?
Beetje jammer...

Nee, gestopt met die zooi :wink: misschien zie je een KO Lauu van de G :tearsofjoy: LL vind ik meer een festival voor de wiet/hasj en bier heel veel bier :)

Lauu

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Out van de G is wel het minste wat ik van je verwacht dan :openmouth:

Out gaan met de billen omhoog? zoals Andrew...alleen als Kenny er ook is die weet daar wel raad mee na het oefenen op Andrew :openmouth:

Lauu

Badass junkie
Dubbel de G, Dubbel het genot. Maar ik mocht van Andrew alleen dingen doen met iets dat een kut heeft

Zazuu.

Bewuste gebruiker
ben van plan om te gaan. Heb er zin in, vooral als het lekker weer wordt. :stoned:

Deze keer iets beter regelen, was afgelopen jaar sommige dagen al vrij vroeg hélemaal kapot

Dreuge

Badass junkie
Ik was van plan om te gaan.. Maar volgens de site is het al uitverkocht :confused: Nouja laat maar zitten dan. Beetje jammer dat al die blink 182 nichten me nou voor zijn.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik zie ook net dat het uitverkocht is :openmouth:

Baal d'r behoorlijk hard van, een keertje over het hek proberen dan maar dit jaar...

Andrew

Badass junkie
Er zijn maar 4 namen bekend en nu al uitverkocht :') en ze zijn nog allemaal schijt ook, haha.

Dreuge

Badass junkie
Ja vorig jaar duurde het veel langer.. Zelfs nadat prodigy bekend was volgens mij :P Heb ook geen zin om nog moeite te doen om een kaartje over te kopen ofzo want maar 4 vrienden van me gaan, en dat zijn niet degenen met wie ik normaal altijd ga. Nouja sowieso nog naar Dour en dan in plaats van Lowlands maar iets anders verzinnen :grin:

Duifje

Belezen gebruiker
Helaas ik had ook nog wel kaartje willen halen maar wou eigenlijk op wat meer namen wachten waardoor de motivatie wat groter word om een kaart te gaan halen maar goeee!

Arthur King

Wijs gebruiker
Duifje zei:
Helaas ik had ook nog wel kaartje willen halen maar wou eigenlijk op wat meer namen wachten waardoor de motivatie wat groter word om een kaart te gaan halen maar goeee!
D'r zijn als het goed is nog een paar cjp-kaarten.

Axxess

Bewuste gebruiker
Dit is echt vet sneu, kaarten run op dit festival is gewoon echt niet gepast.. ga al jaren hierheen en altijd chill...

Vermoed zomaar dat er te veel mooiboy's heen gaan om het festival te verneuqen.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Het uitstellen heeft mij ook weer de kop gekost, helaas ben ik ook te laat :( Zal wel de beginpost zo ff updaten.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Voor zover ik weet is Lowlands altijd wel snel uitverkocht, vrienden van me proberen al 4 jaar ofzo een kaartje te bemachtigen en waren elke keer te laat. Schijnt wel dat het dit jaar recordsnelheid is. :P

Bovenaan