Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Tolerantie bedoel je?Ben vrij ongevoelig voor benzo's...
20:50 licht stoned, nog 3x10mg diazepam erbij
Alles onder de 50mg is een bescheiden dosis😇Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Als je hem plugged, voel je hem op deze bescheiden dosis wel hoor!Alles onder de 50mg is een bescheiden dosis😇
Oke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.EtIzoLam NoT WorKinGg
Je weet dat ik alleen een meme vertelde. Ik fok niet meer met grote dosissen benzos na 2 weken terugOke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.
Als wij het zo lezen dat er een kat over je toetsenbord heeft gerend...dan zeg ik..naar bed.
Maar dat zal je dan niet meer kunnen lezen, dus zou toch maar lekker chill gaan liggen. Zonder je etizolam zakje
Dat word t meest onleesbare topic ever.Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Denk je ?Dat word t meest onleesbare topic ever.
Kan wel 2 dagen duren voordat je je weer scherp voelt . Maar je zal goed slapen!
Ja, ik heb mijn avontuurtjes ook wel beleefd. Maar verder dan 3 mg clonazolam met 2 mg alprazolam zal het niet zijn geweest. Was ook eenmalig en niet voor herhaling vatbaar.Denk je ?
kon nog gerust onder de mensen komen op men dieptepunt met +10 clona en flualpra (samen en niet apart)
Tolerantie weet je wel.
EtIzoLam NoT WorKinGg
Denk je ?
kon nog gerust onder de mensen komen op men dieptepunt met +10 clona en flualpra (samen en niet apart)
Tolerantie weet je wel.
Oke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.
Als wij het zo lezen dat er een kat over je toetsenbord heeft gerend...dan zeg ik..naar bed.
Maar dat zal je dan niet meer kunnen lezen, dus zou toch maar lekker chill gaan liggen. Zonder je etizolam zakje
Helemaal nix.. daarom ben ik er ook met gestopt.Damn! Wat is er dan nog voor meerwaarde aan. Goed dat je tot de coclusie bent gekomen dat dit niet normaal is. Erg knap!
Oh? Mensen met ietwat tolerantie beleven njet veel van 3mg Etizolam hoor. Kan ik meldenEtizolam bewaar je op een goed zichtbare plek zodat je er niet teveel naar moet zoeken als je wilt herdoseren. Nooit bij een bekende opslaan of het verstoppen na een dosis of 2.
Pas vanaf 3 mg word het echt leuk!
Oh? Mensen met ietwat tolerantie beleven njet veel van 3mg Etizolam hoor. Kan ik melden
Nou, als je van 3mg niks voelt lijkt het me dat je tolerantie hebt. En die loopt slel op en heeeeel langzaam af.Wie heeft het over tolerantie?
En als je 3 mg niet meer voelt? Heb je het dan niet al veel te ver laten komen?
Nou, als je van 3mg niks voelt lijkt het me dat je tolerantie hebt. En die loopt slel op en heeeeel langzaam af.
Ik voel me wat aangesproken want mijn minimaalvoelbare dosis ligt rond de 4mg en KO dosis rond de 12.
Huh? Een uitweg? Nee dat is gewoon mijn tolerantie die ik 1 a 1,5 jaar opgebouwd is. Dat gebruik ik niet dagelijks oid en heb er ook geen lichamelijke afhankelijkheid van. Maar benzo tolerantie reset kan maanden tot jaaaaaren duren.Er is een uitweg kerel!
Huh? Een uitweg? Nee dat is gewoon mijn tolerantie die ik 1 a 1,5 jaar opgebouwd is. Dat gebruik ik niet dagelijks oid en heb er ook geen lichamelijke afhankelijkheid van. Maar benzo tolerantie reset kan maanden tot jaaaaaren duren.
Oh zo, ja dat is een feit. Heb wel periodes gehad van flink misbruik van etizolam. Meerdere malen voor een x aantal weken. Dus vandaar dat mijn tolerantie wat omhoog geschoten is.je moet het echt wel redelijk ver schoppen om tolerant te zijn voor zoveel etizolam
Absoluut, omdat alles te koop is, en allemaal benzo ook. Wordt t nu misbruikt.Is dat niet een beetje veel