Diametha
Bewuste gebruiker
Ja ik heb echt last van ademhalingsproblemen vooral als ik de methadon neem dan moet ik echt naar adem happen en ik zweet alsof ik uit de douche ben gestaptIn principe wordt het combineren van benzos and opiaten altijd afgeraden, want het is een downer bovenop een downer nemen. Maar als je aan beide stoffen gewent bent zoals jij kan je ze best tegelijk gebruiken, zonder al te veel problemen. Hier ligt in ieder geval niet de verklaring voor hoe je je voelt.
Een beetje een halve waarheid dit. Het combineren van methadon met antidepressiva is niet inherent slecht. Er is alleen een kleine kans op hartproblemen (met sommige antidepressiva).
Ik weet niet wat het is maar ik word niet rustig van diazepam ik word juist heel erg onrustig en slaperig en krijg veel huilbuien
Ik weet ook niet wat het is maar ik weet wel dat het is begonnen bij de overstap in 1 keer van rivotril naar diazepam en ik weet ook dat de diazepam me erg onrustig maakt
Voor de rest weet ik niet of ik de diazepam niet kan verdragen of toen ik de overstap maakte was ik te laag op diazepam eerst misschien (was 15 mg en na 2 weken verhoogd naar 20 mg)
Wist ik maar hoe dat komt dat ik me zo voel maar geloof me ik heb echt alles geprobeerd van accepteren, mindfulness, sporten,vrijwilligerswerk
Niks heeft geholpen en ik kan het niet meer aan ben aan het overleven elke dag elke uur elke minuut
Kijk op YouTube filmpjes van mensen die met een dokter praten en zeggen dat niemand hún gelooft en dat ze na 2 jaar nog steeds last hebben van Benzos
En kijk ook wat ze zeggen over opiaten en benzos hoe tolerant je ook bent er komen altijd klachten en bijwerkingen
Iedereen is anders en vooral de combi medicatie die ik slik kan bijwerkingen geven
Mirtezepine is gevaarlijk
Methadon 70 mg is gevaarlijk en hoog
Diazepam is gevaarlijk en hoog met 20 mg
Ik heb nog steeds niemand gehoord die methadon 70 mg of in de buurt van 70 mg neemt met de 20 mg diazepam
En ik heb nog steeds niemand gehoord die in een keer de overstap heeft gemaakt van 1 mg rivotril naar eerst 15 mg diazepam (daar krijg je al klachten van ) en dan naar 20 mg diazepam en die geen klachten heeft ervaren
Geloof me wat ik voel is geen grapje en al zolang en Niemand wil luisteren
Iedereen zegt je moet zo doen dan kom je er wel doorheen
Luister naar mij één keer ik heb alles geprobeerd en niks wou helpen
Zo zit het bij mij
Ik moet opgenomen worden en detoxen
Maar ik ben niet ondankbaar voor alles wat jullie hebben gedaan
Alleen het wil niet helpen bij mij en dat moeten jullie inzien er is teveel fout gegaan bij mij en de cocktail medicatie helpt ook niet en ik ben anders dan anderen blijkbaar mijn lichaam en hersens kunnen er niet tegen
Ik weet ik heb een hele lange weg te gaan hoop alleen dat ik iemand tegen kom die naar me luistert en begrip toont en misschien een opname kan regelen voor nu tot ik stabiel ben of ik weet het niet maar 🙏🙏🙏