Liedje in je hoofd tijdens afkicken GHB

Rowan0162

Experimenterende gebruiker
Na een flinke GHB binge word het zondag avond toch wel eens tijd om te stoppen, slapen zit er dan niet in, wel een flinke plafonddienst met hele rare gedachtes.

Soms had ik wel 24 uur lang hetzelfde deuntje in me hoofd die ik CONSTANT achter elkaar bleef herhalen. Niet zingen maar echt in je hoofd, en je ademhaling afstemmen op de melodie van het liedje.

Herkenbaar bij sommigen?

Fedex

Experimenterende gebruiker
Heel herkenbaar, ik had dit ook. Ik hoefde al bijvoorbeeld maar een reclame op tv te zien met iets van muziek erin, en het was weer raak. In mijn geval was de dosis net iets te laag. Hoe gaat het nu met je afkick. Bouw je af met g, of hulp van medicatie. Ik ben ook benieuwd of je het op eigen houtje? Hier gaat het aardig, maar helemaal die troep achterwege te laten ben ik toch iets te zwak voor. Ik bouw het af als ik s'avonds in het weekend heb gebruikt. En tot nu toe zonder afkick verschijnselen de week starten. Ook dit moet ik laten, ik weet het.. zo slecht.. de angst dat ze vroeg of laat om het hoekje komen is er
Gelukkig gebruik ik nooit s'nachts.Maar die worstelingen met dat spul, ik hoop er toch eens voor goed mee klaar te zijn

Fool

Badass junkie
Lijkt me vreselijk om dat liedje in je hoofd te hebben, nog een reden om niet te lang achter elkaar GHB te gebruiken. :kots:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Om het dan maar even van de positieve kant te bekijken, erger dan achtervolgd worden door Frans Bauer kan het in ieder geval niet meer worden :P.

Bovenaan