Kwaliteit

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Hoelang heeft het bij jou geduurd voor je niets meer kon ruiken?

Ik probeer iets anders te verzinnen hoe natte speed ruikt maar kom op geen goede voorbeelden.
In ieder geval is mijn speed nadat ie gedroogd is en in een ander zakje is gestopt zo goed als geurloos :wink:
Dat zal jeje beter kunnen voorstellen? Niet :tongueout:

MeejheM

Badass junkie
als je hem goed gewassen hebt is de geur helemaal weg. het snuiven blijft je neus irriteren, maar ik denk dat als je tafelzout plet en snuift dat het meer brand.

de geur van verse speed? lastig te omschrijven, ik houd er niet van, dat brandende gevoel van de overgebleven zuur moet je van houden denk ik, voor mij liever niet.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
als je hem goed gewassen hebt is de geur helemaal weg. het snuiven blijft je neus irriteren, maar ik denk dat als je tafelzout plet en snuift dat het meer brand.

de geur van verse speed? lastig te omschrijven, ik houd er niet van, dat brandende gevoel van de overgebleven zuur moet je van houden denk ik, voor mij liever niet.
Ik heb toch graag dat brandende gevoel erbij..

LoveQuality

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
MeejheM zei:

Ik heb toch graag dat brandende gevoel erbij..

Heerlijk toch die tranen die spontaan over je wangen beginnen te rollen :tearsofjoy:

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ben energens blij dat ge in belgie maar 1 testlab hebt..want die procente zouden me gek maken..hier is gewoon snuiven en hope dat hij werkt wat het geval terug is.. :rock:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
huh dat vind ik een rare benadering? :confused:

Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.

lotske1984-

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:

Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.
Ja das het risico he maar ik leef nog zodus.. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
SmartieAndMe zei:

Je gaat meestal met rommel ook niet direct dood... Alleen je moet elke keer weer afwachten of het een beetje ok is, daar klaagde jij nota bene zelf lang over. Dan kun je beter een testcentrum hebben en horen of het goed is...

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
SmartieAndMe zei:

Je gaat meestal met rommel ook niet direct dood... Alleen je moet elke keer weer afwachten of het een beetje ok is, daar klaagde jij nota bene zelf lang over. Dan kun je beter een testcentrum hebben en horen of het goed is...
Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..

ooscaar

Wijs gebruiker
Goed verhaal weer Lotske! Leer echt veel van dit topic! Keep up writin tha quality posts :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..
Alsof de speed van testcentrum komt?!?!

ooscaar

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Alsof de speed van testcentrum komt?!?!
Ja maar misschien was het wel een hele betrouwbare dealer! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Susanne

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
Ben energens blij dat ge in belgie maar 1 testlab hebt..want die procente zouden me gek maken..hier is gewoon snuiven en hope dat hij werkt wat het geval terug is.. :rock:

Lotske jij heb echt een probleem. Lees eens je eigen woorden terug.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik had laatst ook speed bij het testcentrum gekocht en die was ook versneden.. Ze vertelden me in ieder geval wel netjes waarmee en hoeveel procent. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Susanne zei:
Beetje flauw dat iedereen zo op een typfout/verspreking ingaat
Ik vraag me oprecht af of het een verspreking was, want lotske wilde een punt maken waarom ze blij is dat er geen testcentra in de buurt zijn en dat punt is alleen "logisch" als ze daadwerkelijk bedoelde wat er staat... Vermoedelijk bedoelde ze het anders, maar dan snapt ze het hele punt van een testcentrum niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
lotske1984- zei:
Susanne zei:
Beetje flauw dat iedereen zo op een typfout/verspreking ingaat
Het staat er toch echt zo... en ik vond het ook best wel grappig eigenlijk :P

Susanne

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Ik vraag me oprecht af of het een verspreking was, want lotske wilde een punt maken waarom ze blij is dat er geen testcentra in de buurt zijn en dat punt is alleen "logisch" als ze daadwerkelijk bedoelde wat er staat... Vermoedelijk bedoelde ze het anders, maar dan snapt ze het hele punt van een testcentrum niet.

Huh nee ze heeft dit gezegd waarom ze liever niet in de buurt van een testcentrum woont:

lotske1984- zei:

LoveQuality

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
Haha zenne..bedoel heb van dealer 65 % gekocht en dat was dikke rommel..nu duidelijk.. :wink:

Volgens mij worstel jij met een torenhoge tolerantie Lotske :)
Of je dealer is niet eerlijk over het percentage, maar dat betwijfel ik :tearsofjoy:

Susanne

Bewuste gebruiker
LoveQuality zei:
Of je dealer is niet eerlijk over het percentage, maar dat betwijfel ik :tearsofjoy:

Ik betwijfel nog meer of het testlab heeft gelogen

lotske1984-

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
lotske1984- zei:
Haha zenne..bedoel heb van dealer 65 % gekocht en dat was dikke rommel..nu duidelijk.. :wink:

Mijn vrienden vonden het ook rommel.!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Susanne zei:
Huh nee ze heeft dit gezegd waarom ze liever niet in de buurt van een testcentrum woont:

lotske1984- zei:
Eh nou ik doelde op die plus deze:
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:

Maargoed inmiddels is duidelijk dat de dealer 65% zei, het hele punt van een testcentrum is nou juist dat je het er zelf heen brengt. Dealers zeggen van alles en zijn niet te vertrouwen. Ik heb zelfs een dealer die een vriend van mij is en die verkoopt ook altijd alles mooier aan me dan het is. Hij weet trouwens dat ik het vervolgens laat testen, maar hij blijft ermee door gaan. Aard van het beestje denk ik. Gelukkig heeft hij mij nog nooit troep verkocht, maar het is volgens hem altijd beter.

Maar we zijn inmiddels weer terug bij de discussie over tolerantie en wel of niet laten testen... Die is al uitvoerig in dit topic gevoerd en toen kwam er ook al geen overeenstemming door het consequent anders denken van een aantal mensen.

SirErick

Wijs gebruiker
SirErick zei:
LoveQuality zei:
SirErick zei:
Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.
Sorry Erick, met de beste wil van de wereld kan ik niet echt omschrijven hoe versgemaaid gras ruikt...Kan jeje dat niet herinneren van vroeger, van voor je reukorgaan naar de klote was?
Blijkbaar is het veel te lang geleden, dus nee, helaas kan ik dat niet meer herinneren.
LoveQuality zei:
Hoelang heeft het bij jou geduurd voor je niets meer kon ruiken?
Dat heeft niet zo heel erg lang geduurd, na zo'n anderhalf jaar als een bezetene snuiven was mijn reukorgaan al zodanig naar de klote gegaan dat ik begon te beseffen dat ik moest gaan minderen. Ja, je leest het goed: ik snoof in die tijd (veel) meer dan nu.

Susanne

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Susanne zei:

lotske1984- zei:
Eh nou ik doelde op die plus deze:
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:

Maargoed inmiddels is duidelijk dat de dealer 65% zei, het hele punt van een testcentrum is nou juist dat je het er zelf heen brengt. Dealers zeggen van alles en zijn niet te vertrouwen. Ik heb zelfs een dealer die een vriend van mij is en die verkoopt ook altijd alles mooier aan me dan het is. Hij weet trouwens dat ik het vervolgens laat testen, maar hij blijft ermee door gaan. Aard van het beestje denk ik. Gelukkig heeft hij mij nog nooit troep verkocht, maar het is volgens hem altijd beter.

Maar we zijn inmiddels weer terug bij de discussie over tolerantie en wel of niet laten testen... Die is al uitvoerig in dit topic gevoerd en toen kwam er ook al geen overeenstemming door het consequent anders denken van een aantal mensen.

Ik snap niet echt wat ze hiermee kan hebben bedoeld als dat geen verspreking was geweest, maar goed.

En misschien zegt je dealer alleen wat zijn dealer tegen hem zegt? Laat hij het testen? Ik kom overigens vaak niet verder dan 'het is best sterk hoor' en dan kan ik het zelf lekker laten testen :P

Bobsacamano

Badass junkie
Sinds ik grotere hoeveelheden koop bij mijn dealer krijg ik veel beter spul van alles. Voordeel voor mij en mijn maten we zijn minder kwijt en het spul is echt beter. Weet wel zeker dat de beetje grotere jongens echt twee voorraden hebben hoor :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Heb net gele, vieze, stinkende (maar wel droge), chemische rommelpep gewassen met aceton. Resultaat: bijna 50% aan gewicht kwijt, en heb nu sneeuwwitte, geurloze, ogenschijnlijke schone pep. Heb het heel nauwkeurig gedaan, zo min mogelijk verspild en twee maal gewassen met meer dan voldoende watervrije aceton. De aceton heb ik steeds in een glas op het elektrisch fornuis bijna aan de kook gebracht (ongeveer 56 graden), wat overigens niet aan te raden is met een gasfornuis vanwege licht ontvlambare acetondampen! Ook heb ik het filter met pep nog doorgespoeld met warme aceton.

Ben benieuwd naar het resultaat. Zoals jullie misschien weten boeit een beetje cafeïne mij niet aangezien ik toch niet zo veel per keer neem, maar gele, smerig ruikende pep neem ik toch liever niet. Had niet verwacht dat deze methode zo goed zou werken en ik heb het idee dat er naast de cafeïne ook wat resten uit het productieproces uit zijn gewassen. Helaas heb ik geen testresultaat van voor het wassen.

Moraal van het verhaal: ben je van mening dat je baggerpep hebt, en was je je pep niet, doe dat dan wel, met voldoende watervrije aceton, bij voorkeur iets verwarmd om de oplosbaarheid te vergroten.
Heb je het testresultaat inmiddels al binnen? En blijft je pep mooi wit nu?

Ik heb zojuist ook een klein beetje pep gewassen als experiment. Mijn pep krijg ik als mooie witte pasta, maar wordt erg snel gelig als het eenmaal droog is en het blijft een beetje klonterig. Ik heb de gelige pep eerst laten testen in het lab en het was 57% amfetamine zonder versnijdingsmiddelen, er zaten nog wel wat resten van de productie in. Opzich prima pep dus, maar ben toch wel benieuwd of het er beter op wordt na het wassen. Nu heb ik het zojuist gewassen en het is inmiddels weer spierwit en een stuk minder klonterig.

Ik ben met het wassen ongeveer 40% kwijt geraakt, waarvan als het goed is een deel rommel maar er bleef ook redelijk wat achter in het glas en filter. Aangezien ik maar 217mg heb gebruikt zal dit relatief een groot deel zijn, dus ik denk dat ik bij een grotere hoeveelheid pep wel wat meer over houd. Ik ga de gewassen pep nu laten testen om te zien of de kwaliteit er beter op is geworden. Als dat zo is ga ik voortaan al mijn pep zo wassen, is een kleine moeite en pep is toch bijna gratis.

ooscaar

Wijs gebruiker
De pep blijft mooi wit inderdaad en ondanks dat een zakje al de hele tijd in mijn portemonnee zit en dus vaak warmteschommelingen ondervindt, verandert er niets aan de pep. De uitslag was niet geweldig, maar ik heb ook van anderen gehoord dat de kwaliteit beter is dan voor het wassen (mensen hun persoonlijke ervaring). Ik ben dus niet ontevreden en aangezien ik speed slik in plaats van snuif en speed goedkoop is, maakt het me niet heel veel uit hoe sterk het nou precies is. Als er maar geen rare dingen doorheen zitten. Ik PM je wel even de uitslag. In de richting van twee keer fifty-fifty versneden zit het nu.

MeejheM

Badass junkie
ooscaar zei:
De pep blijft mooi wit inderdaad en ondanks dat een zakje al de hele tijd in mijn portemonnee zit en dus vaak warmteschommelingen ondervindt, verandert er niets aan de pep. De uitslag was niet geweldig, maar ik heb ook van anderen gehoord dat de kwaliteit beter is dan voor het wassen (mensen hun persoonlijke ervaring). Ik ben dus niet ontevreden en aangezien ik speed slik in plaats van snuif en speed goedkoop is, maakt het me niet heel veel uit hoe sterk het nou precies is. Als er maar geen rare dingen doorheen zitten. Ik PM je wel even de uitslag. In de richting van twee keer fifty-fifty versneden zit het nu.

is dat je eigen test? als je percentages wilt weten is het belangrijk dat je sample groot genoeg is, je weegschaal etc. nauwkeurig genoeg zijn en dat je weet wat wassen precies doet en hoe je het het beste uitvoert. dat wil zeggen: 2gram product, met bouwmarkt aceton en een 0,01 weegschaal is niet echt veelzeggend, zelf al heb je de extractie helemaal onder de knie, je weet nooit wat er allemaal bijzit.

als je wat meer ervaring hebt is een reagenttest ook veelzeggend, hoe snel je reactie plaatsvind en welke kleur je moet verwachten.

thuistesten zou ik niet doen, aangezien een testlabo toch gratis is. zij hebben wel de juiste spullen om je pep te testen. ook weten ze beter wat er allemaal in samples aangetroffen kan worden. zolang ze niet zeuren over gevaarlijke pillen die voorrang hebben tenminste.

Succes.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Ik heb zojuist ook een klein beetje pep gewassen als experiment. Mijn pep krijg ik als mooie witte pasta, maar wordt erg snel gelig als het eenmaal droog is en het blijft een beetje klonterig. Ik heb de gelige pep eerst laten testen in het lab en het was 57% amfetamine zonder versnijdingsmiddelen, er zaten nog wel wat resten van de productie in. Opzich prima pep dus, maar ben toch wel benieuwd of het er beter op wordt na het wassen. Nu heb ik het zojuist gewassen en het is inmiddels weer spierwit en een stuk minder klonterig.
Zojuist de testuitslag gekregen van de pep na het wassen en hoewel er dus geen versnijdingsmiddelen inzaten is de kwaliteit aanzienlijk omhoog gegaan. Na het wassen zijn zo goed als alle resten van de productie eruit en kom ik op 71% uit. Zeker de moeite waard dus!

MeejheM

Badass junkie
geen 'bekende' versnijdingsmiddelen zal het geweest zijn. als je van 57(helemaal droog?) naar 71% gaat heb je er toch een substantieel volume aan troep uitgehaald. van de productie zou je aan droge stoffen waarschijnlijk alleen zout overhouden, wat niet in verhouding met de FB door elkaar gedraait is, maar dat krijg je er met aceton niet uit.

dat vind ik zo irritant aan wassen en herkristalizeren, je weet nooit zeker wat je verwijdert en wat je overhoud, alleen of het polair is of niet en wat de oplosbaarheid is van wat je weggooit en overhoud.

ik was tegenwoordig alleen nog maar in aceton omdat het makkelijk, goedkoop en snel is, en je mooi droog spul overhoud die niet stinkt.

bij inkoop check ik altijd even met wat ch3oh, ch2o met een vleugje h2so4. doen ze hierzo bij het testcentrum ook, en vaak als de reactie normaal is krijg je toch geen echte labtest.

ik breng tegenwoordig vooral samples weg die ik niet vertrouw zuiver te zijn van vervuiling of sabotage.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
geen 'bekende' versnijdingsmiddelen zal het geweest zijn. als je van 57(helemaal droog?) naar 71% gaat heb je er toch een substantieel volume aan troep uitgehaald. van de productie zou je aan droge stoffen waarschijnlijk alleen zout overhouden, wat niet in verhouding met de FB door elkaar gedraait is, maar dat krijg je er met aceton niet uit.
Bij de eerste test was het inderdaad helemaal droog en kreeg ik terug dat het 57% was met nog enkele resten uit de productie zonder verdere versnijdingsmiddelen. Ze zeiden niet precies welke resten uit de productie er nog bij zaten, maar wel dat het veel voorkomende restmiddelen zijn. Blijkbaar lossen die dus wel degelijk in aceton op, want na het wassen waren die er allemaal uit. Nu stinkt het niet meer, blijft mooi wit en brand ook aanzienlijk minder bij het snuiven.

Bovenaan