Kwaliteit

MeejheM

Badass junkie
snelgemsurfd zei:
Lotske jij heb echt een probleem. Lees eens je eigen woorden terug.

Toché!

Laag.

Psychedelibee zei:
Bij de eerste test was het inderdaad helemaal droog en kreeg ik terug dat het 57% was met nog enkele resten uit de productie zonder verdere versnijdingsmiddelen. Ze zeiden niet precies welke resten uit de productie er nog bij zaten, maar wel dat het veel voorkomende restmiddelen zijn. Blijkbaar lossen die dus wel degelijk in aceton op, want na het wassen waren die er allemaal uit. Nu stinkt het niet meer, blijft mooi wit en brand ook aanzienlijk minder bij het snuiven.

dat is ook de reden dat ik het was, en het is net zo snel droog, zeker als je veel hebt. eigenlijk is grote hoeveelheden drogen, wassen of wat dan ook stelen uit je eigen portemonee, maar voor eigen gebruik wel zo chill. ik haat het effect van caffeine sinds ik ook geen koffie meer drink

73% benaderen is me eigenlijk alleen gelukt na herkristalisatie. kun je eens vragen wat voor reststoffen ze dan vaak aantreffen? zelf ben ik aan de telefoon meestal wat staight to the point, is geen gepast onderwerp in sommige situaties.

Liesette

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
Nee bedoel dat ze de pep zo niet mogen versnijden..

Mensen die de pep versnijden zijn echt achterlijk !
Dat je de pep eerst moet wassen is ook een schande !
Iedere Belg en Nederlander heeft recht op de 70%.

@ Lotske1984, de zoektocht heeft bij mij jaren geduurt van allerlei aangetroffen ellende tijdens het testen, MABIJ ( meth amfetamine bijprodukten), cafeine, 4 methylfenaat, drijfnatte 70% verdunt met vloeistoffen, en geopende vacuumpakken.

Je word er zo ontmoedigt van dat je alle dealers vervloekt, en gelijk heb je !!

Dealers zijn kanker ....

Vermijd ze en zoek je warmte en veiligheid bij iemand die weigert versneden pep te nemen en te verkopen. Kijk je koopt je lasagne bij een italiaan niet bij een Turk. Je koopt de beste pasta bij een verzamelaar niet bij een straat dealer of praatjesmaker op internet.

:hearteyes:

MeejheM

Badass junkie
verzamelaars ruilen alleen wat ze dubbel hebben.

het is echt supersimpel, je moet het kopen voordat iemand het versneden heeft. scheelt ook nog eens geld, want iedereen doet er een schepje bovenop.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Onderaan de ladder versnijden ze ja. Er zijn ook legio dealers die zelf liefhebber zijn en niet versnijden. Zonder versnijden valt er immers nog genoeg te verdienen. Okay wel minder dan dat je wel versnijd.

Susanne

Bewuste gebruiker
Liesette zei:
Dealers zijn kanker ....
Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar ik neem er eigenlijk een beetje aanstoot aan als mensen hiermee schelden. Daarnaast vind ik het ordinair staan terwijl ik er juist zo trots op ben hoeveel beschaafder ons forum is dan .info

Fool

Badass junkie
Er zitten best toffe lui op de .info hoor, ze houden alleen van een beetje ouwehoeren. :stoned:

SirErick

Wijs gebruiker
Susanne zei:
Liesette zei:
Dealers zijn kanker ....
Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar ik neem er eigenlijk een beetje aanstoot aan als mensen hiermee schelden. Daarnaast vind ik het ordinair staan terwijl ik er juist zo trots op ben hoeveel beschaafder ons forum is dan .info
Ik had het niet beter kunnen zeggen.

MeejheM

Badass junkie
of de prijs gaat omhoog of de kwaliteit omlaag en vaak allebei. niemand geeft door wat ie koopt voor wat hij ervoor betaald heeft. als je denk dat je een heilige dealer hebt dan wordt je genept, of is het product al duur en zwaar genoeg.

geen uitzonderingen. misschien een paar echt simpele mensen, maar die schoppen het niet ver.

verboden middelen maken en verhandelen is strafbaar, en niemand is zo stom om dat uit liefdadigheid te doen.

denk eens na zeg...

Susanne

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
niemand geeft door wat ie koopt voor wat hij ervoor betaald heeft

Ik wel hoor :) maar ik ben ook geen dealer, ik haal gewoon drugs voor anderen als ik toch ga. Ik vind het niet heel onlogisch dat dealers hun drugs duurder doorverkopen, zolang het niet ten koste gaat van de kwaliteit.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik vind het op zich ook begrijpelijk dat dealers winst maken door een hoge prijs, laag puurheidspercentage of een combinatie van beiden. Ik moet zeggen dat ik eerlijkheid wel belangrijk vind. Als een dealer een bepaald percentage claimt en het testcentrum een heel andere uitslag geeft, ben ik eerlijk gezegd wel klaar met deze persoon. Wees dan eerlijk, en zeg gewoon dat het versneden is of dat je het niet weet. Dan weet je tenminste zelf wat je ermee aan moet, en ook voor de mensen die de drugs niet echt laten testen leidt dit tenminste minder tot gevaarlijke situaties. Als iemand die 10% gewend is en dan ineens 73% krijgt en een bommetje maakt, kan dit best wel eens fout gaan.

MeejheM

Badass junkie
zowel versnijden als de prijs opdrijven zijn allebei manieren om geld te verdienen. de ellende is dat een beetje van allebei de meeste mensen niet echt opvalt.

persoonlijk vind ik drugs kopen in kleine hoeveelheden bij iemand anders dan de producent niet slim. het is niet even makkelijk, maar je weet wel bij wie je oet klagen mocht er een probleem zijn.

het ergste is dat de kleine dealers niet eens de moeite nemen om hun spul te testen, niet eens zelf. de meest voorkomende klachten hier ontstaan echt allemaal na de eerste transactie.

gelukkig bestaat er nog steeds goede kwalteit in kleinere hoeveelheden, maar dat zie je steeds minder. degenen die dat leveren vragen of veel geld, of ze maken amper winst. omdat ze veel geld moeten vragen gaan klanten ook wel verder winkelen.

het is bijna te makkelijk om te versnijden om het niet te doen, en economisch gezien fout.

diegenen van jullie die doe gewoon 70% en niet te klef kopen voor normale bedragen moeten zich wel bedenken dat iemand gevangenisstraf risceert door jullie te matsen, hij zou er ook flink geld aan kunnen verdienen.

zodoende is elke transactie degene waar je gepakt kan worden, en is het gebruikeljik de prijs op te drijven, en als dat niet meer gaat moet je versnijden.

ik snap niet dat er zo'n lang topic is over zo'n simpel concept.

Susanne

Bewuste gebruiker
[quote="MeejheM"
gelukkig bestaat er nog steeds goede kwalteit in kleinere hoeveelheden, maar dat zie je steeds minde[/quote]

Dit is ook niet waar hoor. Ik gebruik niet heel veel maar ik heb meestal gewoon goede kwaliteit. Gewoon een kwestie van niet zeuren en gewoon tien euro neerleggen, ipv dat mensen principieel niet meer dan 8 euro betalen en bij voorkeur iets rond de 5. Vind je het gek dat je dan troep krijgt? En als je wel troep krijgt moet je daar gewoon nooit meer kopen, en als ze dat van je weten verkopen ze je vaak uberhaupt niks slechts. Als je weinig gebruikt zoals ik kan je het je veroorloven om 'graag of niet' te zeggen tegen een dealer.

MeejheM

Badass junkie
in mijn quote staat duidelijk niet dat het niet(dus dat het wel voorkomt jah...) voorkomt, of onmogelijk is.

jij hebt het geluk dat je wel goede kwaliteit krijgt, wees blij,(heb je het trouwens wel eens laten testen?) In jouw geval is de prijs omhoog gegaan. dat is de andere manier om geld te verdienen die ik noemde. het feit dat je betaald wat je betaald bevestigd mijn tweede stelling.

overigens word het noemen van prijzen hier op het forum afgekeurd. missschien kun je dat aanpassen. misschien geven de moderators er niet zoveel om omdat het niet de kiloprijs is. dat is hun pakkie an...

ikzelf zou nooit zulke prijzen betalen, maar als je op die manier aan kwaliteit kan komen is toch mooi, hoef je niet zelf nog een keer je mini drugslab tevoorschijn te halen om de troep eruit te krijgen.

Bovenaan