lotske1984-
Wijs gebruiker
Ik vind dat de (sommige) dealers eens naar het geluk van de mensen mag gaan zien inplaats van hun zelf gelukkig te maken met winst..
Jullie mening graag..
Jullie mening graag..

overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..lotske1984- zei:Das idd het probleem blijve kopen..ze zoude allemaal is wat harder moeten worden inplaats die rotzooi te kopen..zo triestig allemaal.,@ smartie ben jaloers op jou.. betaal ook liever meer alst ma kwaliteit is.. overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..
Daar blijf ik wakker van, krijg heerlijke rillingen en tintelingen in mijn lichaam. Fijn spul blijft dat toch.lotske1984- zei:Kwam van dealer..maar als je speed gebruik moet je toch ok en effect voelen als je lijntje binne snuift ,vrolijk worden ,voor dingen zin krijgen..enz dat verwacht ik van goede speed..(lekker gevoel)@dubbel als jij lijntje snuift van die 73% blijf je dan in zetel ofzo zitten of wat doe jij dan.?
lotske1984- zei:@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..

dubbel0seven zei:lotske1984- zei:@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..
In Belgie?![]()
Fool zei:Ik meende dat er in Brussel een testlaberatorium was?![]()

LoveQuality zei:Amen![]()
dubbel0seven zei:lotske1984- zei:@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..
In Belgie?![]()
En waarom zou er in België geen goede speed zijn?
Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.
In ieder geval, het is er! Maar je moet de juiste contacten hebben.
LoveQuality zei:ls jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al
lotske1984- zei:Terjuist speed in water gedaan er zakte direct ne hoop wit na de bodem..
dubbel0seven zei:lotske1984- zei:Terjuist speed in water gedaan er zakte direct ne hoop wit na de bodem..
In plaats van het in water te gooien gooi je het beter in Aceton. Over een filtertje en je hebt je speed gezuiverd van een deel van de verontreinigingen. Daar gaat de kwaliteit flink van omhoog.![]()
ooscaar zei:Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt.![]()
Fool zei:Had je wel watervrije aceton? :P
Fool zei:Het is geen verboden stof ofzo, als je dat soms bedoeld. :P
Als je aceton niet watervrij is, dan neem je speed mee in je oplosmiddel en verlies je dus extra speed. Afhankelijk van de hoeveelheid water kan dit best substantieel zijn.
Fool zei:Productnaam durf ik niet te zeggen, ik weet alleen dat watervrije aceton goed werkt. :P
Vraag Ik zou graag een watervrije ACETON willen kopen, maar ik weet nu niet welke water vrij is..
Antwoord ACETON bestaat uitsluitend in één vorm: ACETON ACETON bestaat niet in een waterhoudende -of watervrije vorm
dubbel0seven zei:LoveQuality zei:Amen![]()
LoveQuality zei:Als jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al
Dat is discriminatieSpreek je geen Frans dan? Je parle vous Frasncais ofzoiets?
Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn"Ik denk dak google translate nog beter kan!
In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan![]()
LilNerd zei:Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.

lotske1984- zei:Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
LoveQuality zei:lotske1984- zei:Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou![]()
Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken![]()
lotske1984- zei:LoveQuality zei:lotske1984- zei:Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou![]()
Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken![]()
Als dat zo zou zijn heeft dat zijn reden wel ivm verkeerde kant op gaan..