Kwaliteit

LoveQuality

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
@love Hey pas op he gij.!als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)

Nou, je hebt gewoon de verkeerde contacten..
Heb je al eens via internet proberen te bestellen?

Op de rest kan ik niet reageren want ik kan er echt niet aanuit :confused:

LilNerd

Experimenterende gebruiker
Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken :wink:.

Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben..

SirErick

Wijs gebruiker
lotske1984- zei:
als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)
Heb je dit topic al eens gelezen? Wellicht heb je er iets aan.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
@ lovequality

Je eigen schrijfstijl laat ook nogal de wensen over. Iets met de pot en de ketel. Wellicht jezelf niet steeds profileren als een beterweter hier. Wees gewoon jezelf man. Hansworst.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
ik profileer me niet als een beterweter..
Dat laat ik wel over aan de mensen die er echt iets van weten zoals Fool :wink:

SirErick

Wijs gebruiker
Heren, speciaal voor jullie heb ik een topic aangemaakt waar jullie ongestoord verder kunnen gaan met ruzie maken. Geen dank, graag gedaan en nu gaan we met z'n allen weer on-topic!

lotske1984-

Wijs gebruiker
LilNerd zei:
Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken :wink:.

Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben..
En hoeveel mg vloeibaar maken.?en dan gelijk maar inspuiten.. :) lol

Fool

Badass junkie
Wat valt hier onder 'vloeibaar', gewoon een oplossing met amfetamine of wil je om één of andere onverklaarbare reden echt terug naar de vloeibare speed, de base?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Wat valt hier onder 'vloeibaar', gewoon een oplossing met amfetamine of wil je om één of andere onverklaarbare reden echt terug naar de vloeibare speed, de base?
Ik veronderstel dat lil meende maak speed vloeibaar in en lepel..

LilNerd

Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen :)

Susanne

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:

Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..

Hoe weet je dit Lotske? Ik weet niet hoeveel tolerantie je hebt maar je gebruikt volgens mij aardig veel drugs dus je zal vast wel een beetje hebben toch?

Fool

Badass junkie
LilNerd zei:
Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen :)
Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten.

LilNerd

Fool zei:
LilNerd zei:
Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten.

Lees je mijn berichten dat de speed getest is op 65% en de rest sporen van MA en Fenylaceton ?

Iig goede of slechte speed interesseert mij niet meer, kamp met een GHB verslaving, 26 mei detox, al snuif ik maar 50-60% kwaliteit, heb toch weer wat gesnoven en met GHB combi is dat wel nice :)

lotske1984-

Wijs gebruiker
Susanne zei:
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:

Hoe weet je dit Lotske? Ik weet niet hoeveel tolerantie je hebt maar je gebruikt volgens mij aardig veel drugs dus je zal vast wel een beetje hebben toch?
maar als speed niets doet doet het niks he..en ze versnijden te veel..

Fool

Badass junkie
Ik geloof ook niet dat je (4-?)MA eruit wast als je het oplost hoor. :P

Maar buiten dat gaat het hier om het advies dat je geeft, dat jij relatief pure speed hebt betekend niet dat lotske dat heeft, dus slaat het ook nergens op dat je zegt dat ze het moet gaan koken om pure speed te krijgen?

Susanne

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
maar als speed niets doet doet het niks he..en ze versnijden te veel..

Ja ze versnijden wel maar dat deden ze ook al toen je net begon met de drugs. Hoezo doet het niets? Doet speed tegenwoordig net zo weinig met je als bakpoeder?

MeejheM

Badass junkie
Als je geluk en kennissen hebt kun je ook aan speed komen die niet versneden is, in andere gevallen probeer ik meestal even een paar g te wassen, om te kijken wat je overhoud, en of dat een beetje klopt(droog -> wassen ->droog zou hetzelfde gewicht op moeten leveren).

met al wat jaren ervaring vind ik het nog moeilijk om slecht spul gelijk eruit te pikken, en ik vermoed dat speed tegenwoordig ook vaak versneden is met vloeistoffen. over dat laatste baal ik wel, want nat spul is gewoon 1,5/2x zo zwaar(per gram, dus ook prijs). zo ingewikkeld kan het niet zijn, maar ik ben er niet uit.

ik heb ondertussen zelf wel mijn connecties, dus niet zo veel problemen met vervuiling, maar als ik ooit zie wat ze aan kennissen e.d. verkopen... hopeloos lijkt het soms. en het ergste is dat ik niet weet wat erbij zit, ik kan alleen maar bekende versnijmiddelen eruit halen.

dubbel0seven zei:
LoveQuality zei:
Amen :wink:

dubbel0seven zei:
En waarom zou er in België geen goede speed zijn?

Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.

Zal er vast zijn dicht bij de bron. Maar ik heb er in al die jaren nog nooit iemand gehoord over goede speed in het buitenland. Zegt natuurlijk niet dat het er niet is.
En er is een testcentrum in Belgie. Net geopend.

heb je daar verdere info over eventueel van dit nieuw geopend testlab in belgie ??

lotske1984-

Wijs gebruiker
Susanne zei:
lotske1984- zei:
ooscaar zei:

Heb gisteren na lange tijd redelijke goeie gevonden..als speed te veel versnede is is het dikke rommel..

ooscaar

Wijs gebruiker
Heb net gele, vieze, stinkende (maar wel droge), chemische rommelpep gewassen met aceton. Resultaat: bijna 50% aan gewicht kwijt, en heb nu sneeuwwitte, geurloze, ogenschijnlijke schone pep. Heb het heel nauwkeurig gedaan, zo min mogelijk verspild en twee maal gewassen met meer dan voldoende watervrije aceton. De aceton heb ik steeds in een glas op het elektrisch fornuis bijna aan de kook gebracht (ongeveer 56 graden), wat overigens niet aan te raden is met een gasfornuis vanwege licht ontvlambare acetondampen! Ook heb ik het filter met pep nog doorgespoeld met warme aceton.

Ben benieuwd naar het resultaat. Zoals jullie misschien weten boeit een beetje cafeïne mij niet aangezien ik toch niet zo veel per keer neem, maar gele, smerig ruikende pep neem ik toch liever niet. Had niet verwacht dat deze methode zo goed zou werken en ik heb het idee dat er naast de cafeïne ook wat resten uit het productieproces uit zijn gewassen. Helaas heb ik geen testresultaat van voor het wassen.

Moraal van het verhaal: ben je van mening dat je baggerpep hebt, en was je je pep niet, doe dat dan wel, met voldoende watervrije aceton, bij voorkeur iets verwarmd om de oplosbaarheid te vergroten.

Fool

Badass junkie
ooscaar zei:
Ben benieuwd naar het resultaat. Zoals jullie misschien weten boeit een beetje cafeïne mij niet aangezien ik toch niet zo veel per keer neem, maar gele, smerig ruikende pep neem ik toch liever niet. Had niet verwacht dat deze methode zo goed zou werken en ik heb het idee dat er naast de cafeïne ook wat resten uit het productieproces uit zijn gewassen. Helaas heb ik geen testresultaat van voor het wassen.
In ieder geval wordt via deze methode het overmaat zwavelzuur uit het productieproces ook weggewassen. :)

MeejheM

Badass junkie
je weet niet wat je precies wat je er allemaal uitwast, en wat erin blijft zitten. je bent eigenlijk gewoon polair van non-polair aan het scheiden dmv oplosmiddelen. de oplosbaarheid van amphetamine in water is trouwens vrij slecht, vergeleken bijvoorbeeld caffeine in aceton.

nagellak remover zit ook vaak parrafine, lanoline etc in omdat je anders je handen erg uitdroogt. beter en goedkoper zijn de halve liters aceton van de bouwmarkt. in een schilderszaak heb ik zelfs ook kannen van 5 liter gevonden, nog goedkoper.

wat kwaliteit betreft moet ik zeggen dat ik ook maar een paar mensen ken die altijd kwaliteit leveren, bij de rest is het af en toe ook maar rommel. ook een dealertje is te flessen.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja, dat zal er zeker in hebben gezeten, want cafeïne en amfetamine zijn geurloos en cafeïne wordt ook niet zo vies geel. Ik ben ook benieuwd of de pep nog zo stralend wit blijft. Dat was het namelijk ook toen ik het kreeg. Ook maar even laten testen binnenkort!

ooscaar

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
je weet niet wat je precies wat je er allemaal uitwast, en wat erin blijft zitten. je bent eigenlijk gewoon polair van non-polair aan het scheiden dmv oplosmiddelen. de oplosbaarheid van amphetamine in water is trouwens vrij slecht, vergeleken bijvoorbeeld caffeine in aceton.

nagellak remover zit ook vaak parrafine, lanoline etc in omdat je anders je handen erg uitdroogt. beter en goedkoper zijn de halve liters aceton van de bouwmarkt. in een schilderszaak heb ik zelfs ook kannen van 5 liter gevonden, nog goedkoper.

wat kwaliteit betreft moet ik zeggen dat ik ook maar een paar mensen ken die altijd kwaliteit leveren, bij de rest is het af en toe ook maar rommel. ook een dealertje is te flessen.
Ik heb ook geen nagellak gebruikt maar 100% pure aceton. Ik heb nou eenmaal geen dealer tot mijn beschikking die mij 73% levert en ik maak me er ook niet zo druk om. Ik betaal op deze manier per gram zuivere amfetamine iets meer, maar ik gebruik lang niet genoeg om me daar druk om te maken gelukkig. :)

Om 1 gram cafeïne op te lossen heb je 50 ml aceton nodig op kamertemperatuur, en ik schat zo dat je ook best 2,5 gram cafeïne kan oplossen in bijna kokende (<56 graden) aceton. Lost dus niet geweldig op, maar wel voldoende voor het wassen van je speed als gebruiker (en als je dus niet een kilo hoeft op te lossen :mrgreen: ).

Edit: ik las dat in de halve liters van de bouwmarkt vaak toch een beetje water zit, dus je kunt toch het beste de flesjes pure aceton van de drogist kopen (dus geen nagellak remover of iets dergelijks.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Jammer dat je geen testresultaat van ervoor hebt. Toch wel interessant om te zien hoe het percentage amfetamine omhoog gaat na het wassen. Maargoed ik wil binnenkort eens een vergelijkbaar experimentje uitvoeren. Niet eens omdat ik vind dat ik slechte speed heb, maar gewoon puur om te kijken wat het doet en speed toch geen reet kost. Zal dan wel het voor en na gaan laten testen.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja klopt, ik had eigenlijk ook van tevoren even moeten testen. Desalniettemin kan ik wel ongeveer uitrekenen wat mijn percentage voor het wassen geweest moet zijn. Naar wat anderen nodig hadden gok ik dat het twee keer versneden was, dus 73/4=18%. Dan zal ik nu wel op 30-35 zitten. Maarja, dit is maar een gokje van mij dus ik ben benieuwd of ik hiermee goed zit. Dinsdag breng ik hem weg!

Ik las nog wel hier en daar dat uitwassen bij sommigen, ook al hadden ze met cafeïne versneden speed, niet echt bijzondere resultaten opleverde. Echter, aangezien ik bijna de helft aan gewicht (aan rommel dus) kwijt ben, heb ik het idee dat het belangrijk is om de aceton ook te verwarmen en echt genoeg te gebruiken.

ooscaar

Wijs gebruiker
Net die speed dus weg gebracht en bij het testcentrum stelden ze wat algemene vragen, wanneer ik het had gekocht en zo en voor hoeveel et cetera, dus ik dacht, misschien wel handig om te vermelden dat ik het heb uitgewassen met aceton. Nu bleek dat zij daar nooit van gehoord hadden en moest ik hun uitleggen hoe dat werkte en waarom ik dat deed. Ik vertelde dat ik het had uitgewassen omdat het geel was en best erg stonk, en het bleek dat zij dachten dat speed hoorde te stinken. Had niet verwacht dat ik beter op de hoogte zou zijn dan zij hierover! :P

Fool

Badass junkie
Ik vindt mijn speed altijd naar vers gemaaid gras ruiken, maar bij navraag blijk ik altijd de enige te zijn? :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ooit eens versneden en oude speed gehad, die ging heel penetrant ruiken. Echt vies spul was dat.

Die ik nu heb doet me qua geur altijd aan wasmiddel denken, hele aparte maar niet onprettige geur.

ooscaar

Wijs gebruiker
Speed, of beter gezegd: amfetamine, hoort niet te ruiken, maar in praktijk ruikt het vaak toch best nog een beetje chemisch, volgens mij komt dat eigenlijk altijd wel door resten uit het productieproces. Mijn vorige speed rook totaal niet maar was met cafeïne versneden en de speed die ik nu heb stonk dus best flink 'naar speed', maar in feite stonk het gewoon naar de chemicaliën die vaak door speed heen zitten. Opvallend genoeg is de geur die aan mijn speed zat na het wassen volledig verdwenen. Zuivere amfetamine, zonder enige vervuiling of zonder een restje uit het productieproces hoort dus (vrijwel) geurloos te zijn.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Fool zei:
Ik vindt mijn speed altijd naar vers gemaaid gras ruiken, maar bij navraag blijk ik altijd de enige te zijn? :grin:

Hahaha, je bent niet de enige! Best wel lastig dat je overal waar ze gras maaien je aan speed moet denken :grin:

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Hahaha, elke zaterdag ga je zeker lekker wandelen door de wijk :P
Aangenaam, soms :wink: maar als je wilt stoppen en je moet elke keer aan speed denken als iemand het gras maait, dat is minder aangenaam :wink:

SirErick

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
Fool zei:
Hahaha, je bent niet de enige!
Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.

lotske1984-

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
Net die speed dus weg gebracht en bij het testcentrum stelden ze wat algemene vragen, wanneer ik het had gekocht en zo en voor hoeveel et cetera, dus ik dacht, misschien wel handig om te vermelden dat ik het heb uitgewassen met aceton. Nu bleek dat zij daar nooit van gehoord hadden en moest ik hun uitleggen hoe dat werkte en waarom ik dat deed. Ik vertelde dat ik het had uitgewassen omdat het geel was en best erg stonk, en het bleek dat zij dachten dat speed hoorde te stinken. Had niet verwacht dat ik beter op de hoogte zou zijn dan zij hierover! :P
Idd speed ruikt meestal wel.. :)

LoveQuality

Bewuste gebruiker
SirErick zei:
LoveQuality zei:
Fool zei:
Hahaha, je bent niet de enige!
Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.

Sorry Erick, met de beste wil van de wereld kan ik niet echt omschrijven hoe versgemaaid gras ruikt...
Kan jeje dat niet herinneren van vroeger, van voor je reukorgaan naar de klote was?

Fool

Badass junkie
LoveQuality zei:
Hahaha, elke zaterdag ga je zeker lekker wandelen door de wijk :P
Aangenaam, soms :wink: maar als je wilt stoppen en je moet elke keer aan speed denken als iemand het gras maait, dat is minder aangenaam :wink:
Haha, ik ga wel gewoon elke week ons eigen gazon maaien. :P

@Erick, het spijt me, maar ik heb echt geen idee hoe ik een geur moet omschrijven.

ooscaar

Wijs gebruiker
Het ruikt naar een bos zonder bomen, naar de natuur in Nederland, naar de vroege zonnige ochtend na een regenachtige nacht, naar frisheid, naar lente, naar groen.

Maar goed, ik heb niet echt het idee dat ik het duidelijker heb gemaakt voor je. :wink:

SirErick

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
SirErick zei:

Sorry Erick, met de beste wil van de wereld kan ik niet echt omschrijven hoe versgemaaid gras ruikt...Kan jeje dat niet herinneren van vroeger, van voor je reukorgaan naar de klote was?
Blijkbaar is het veel te lang geleden, dus nee, helaas kan ik dat niet meer herinneren.

Bovenaan