Koorts + LSD ?

Iemand ervaring met het nemen van LSD onder koorts?

Ik voel me sinds vandaag een beetje grieperig, maar ben nog steeds van plan om straks een tripje te nemen. Kga dalek wel even naar de dokter om te kijken hoe ernstig ziek ik ben. Maar ik kan aan hem moeilijk vragen of ik LSD zou nemen, want hij zegt natuurlijk nee. Ik weet dat LSD geen invloed heeft op t lichaam, en dat het wat dat betreft dus geen kwaad kan. Maar kan de koorts psychisch een invloed hebben op mijn trip?

Heeft er iemand ervaring met het nemen van LSD als men vermoeid, slap, ziek, koortsig is?

Ik heb altijd het gevoel dat LSD me veel energie geeft, en iemand die zich goed voelt, geneest ook sneller.

azgaza

Badass junkie
Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik heb wel LSD gedaan een paar dagen ná een week ziek te zijn en dat ging prima, dat was toevallig afgelopen weekend dus als je net beter bent kan het prima. Lichamelijk lijkt het me ook niet gevaarlijk hoor, maar LSD nemen als je je niet helemaal goed voelt lijkt me toch niet de beste invloed voor in je trip dus ik zou als ik jou was een paar dagen wachten. Natuurlijk kan je alleen zelf oordelen hoe slecht je je precies voelt, maar persoonlijk zou ik het denk ik niet doen.

Bolea

Belezen gebruiker
Synesthesie zei:
Iemand ervaring met het nemen van LSD onder koorts?

Ik voel me sinds vandaag een beetje grieperig, maar ben nog steeds van plan om straks een tripje te nemen. Kga dalek wel even naar de dokter om te kijken hoe ernstig ziek ik ben. Maar ik kan aan hem moeilijk vragen of ik LSD zou nemen, want hij zegt natuurlijk nee. Ik weet dat LSD geen invloed heeft op t lichaam, en dat het wat dat betreft dus geen kwaad kan. Maar kan de koorts psychisch een invloed hebben op mijn trip?

Heeft er iemand ervaring met het nemen van LSD als men vermoeid, slap, ziek, koortsig is?

Ik heb altijd het gevoel dat LSD me veel energie geeft, en iemand die zich goed voelt, geneest ook sneller.

lol

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik stelde ook eens voor om te trippen aan een vriend van me,
maar hij had koorts dus hij dacht even na. maar heeft het toch gedaan..
het heeft geen enkele invloed gehad op hem.. misschien wel iets harder getript of anders.. maar niet om te zeggen dat hij veel verschil merkte !
38.5 graden koorts :grin:

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik denk dat het wel meevalt, maar gemoedsrust is UITERST belangrijk bij psychedelics dus verstandig is het niet.

Vigilante

Wijs gebruiker
Omg ben je nou serieus nog triester dan ik dacht? (dacht is verleden tijd van DENK.. ha ha ha :tearsofjoy: )

Zeker weten doe ik het niet dus ik denk het... waarom heb jij een hekel aan mensen die hun mening geven en zeggen dat ze op een bepaalde manier over iets denken...

Come on get a fuckin life :wave:

Beste forumvrienden :)

Voor moesten jullie willen weten hoe het verhaaltje verder verlopen is:
Ik ben die dag nog naar de dokter geweest en die wist me te vertellen dat ik geen koorts had gewoon een zware verkoudheid, hij heeft me wat neusspray en hoestsiroop voorgeschreven en ik meost gewoon veel rusten.

Aangezien ik geen koorts had was dat voor mij de doorslagevende factor om toch die mooie dinsdag samen met 2 vrienden in het park van t sportkot in leuven te trippen. Het was een mooie dag een mooie trip zo nog net voor de blok :) zeker voor herhaling vatbaar.

x

Irie

Belezen gebruiker
Synesthesie zei:
. Het was een mooie dag een mooie trip zo nog net voor de blok :)

Roep me dan eens de volgende keer dat je deze plannen hebt :wave:
(ook al lijkt het sportkot me geen chille plek om te trippen :confused: )

jama we zijn zo vooral begonnen met de Trip zo achter t sportkot! zo in da kasteelpark! bij da kasteel, daar was het heel rustig, af en toe een fietser de langskwam gereden, maar we vonden dat net leuk om zo mensen te observeren. later op de Trip zijn we dan via t sportkot nr t centrum van leuven gewandeld nr t stadspark. En t op t sportkot was t ook nog wel leuk om daar onder de Acid rond te lopen :) der waren zo mensen van die oosterse gevechtsporten aan t doen, zag er super chik uit!

Er was een nuchter persoon bij, en die kwam een kameraad tegen daar. Dat deed wel even gek zo contact met andere nuchtere mensen die niet aan t trippen waren, terwijl wij naar de grond lucht en struiken aan t staren waren :grin: een van ons voelde zich daardoor een beetje ongemakkelijk, want we wisten niet hoe we ons "nuchter" moesten gedragen, waarop een ander van ons luid zij "Maar wij moeten helemaal niks, we mogen toch gewoon genieten!", en die nuchtere mensen zaten een beetje onder elkaar de te fezelen "wat is er toch met die jongens" :d waarop we iets verder wandelen een een van ons over heel de piste riep "Mensen geniet van deze mooie namiddag!" waarop de nuchtere kameraad die nog met een vriend aan t babbelen was terug riep "Dat doen we!", "Dan zijn we het eens met elkaar!" Zalig moment op een mooie dag. De andere mensen wisten niet wat er aan de hand was maar waar duidelijk nieuwsgierig en jaloers op onze uitgelatenheid :d

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Hé, ik heb rond die dag ook in het Arenberg kasteelpark getript! Hoe toevallig.. Echt super chill daar, veel leuker, mooier en vooral rustiger dan het stadspark. We hebben een hele namiddag zo op de 'oever' van een klein grachtje achter het kasteel gelegen met muziek en af en toe wandelingetjes gemaakt. Was echt wel hard aan het trippen op bepaalde momenten..Totaal gedesoriënteerd.

Bovenaan