1p-lsd + 6apb dosering?

mitchieee

Wijs gebruiker
dit wordt me eerste ( candy flip ) voor morgen middag.

Ik heb een suggestie nodig voor deze combinatie, ten eerste welk eerst te nemen ik denk de lsd eerst en na dat lsd is ingewerkt de 6apb,

Ik wil 300ug lsd nemen maar ik heb nog nooit 6apb gebruikt dus hoeveel zou ik nemen als ik het slik? Ik heb ruim ervaring met tripmiddelen en gecombineerd gebruik
( nog nooit 6apb gebruikt )

ik ben 180 en 80 kg

elke tip en suggestie wordt gewaardeerd

bedankt alvast !

Laatst bewerkt:

XMR

Wijs gebruiker
Het lijkt mij niet verstandig om een middel dat je nog niet eerder gebruikt hebt gelijk te combineren met een hoge dosis lsd. Zeker aangezien er nogal verschillen in potentie/zuiverheid lijken te zijn in de batches 6-apb die rondgaan.

Als je toch besluit dit plan voort te zetten zou ik aanraden om maar een lage dosis 6-apb te nemen. Liever safe than sorry naar mijn idee.

Qua timing: 6-apb heeft over het algemeen wat langer nodig om goed te werken ten opzichte van mdma. Om deze reden zou ik ook niet te lang wachten met het nemen van de 6-apb nadat je de lsd genomen hebt. Ik denk dat je niet meer dan 2 uur moet wachten, maar ik heb geen ervaring met deze combinatie. Dit is enkel speculatie vanuit mijn kant.

Ik ben wel benieuwd naar je ervaring, mocht je deze combinatie uitproberen!

Laatst bewerkt:

mitchieee

Wijs gebruiker
Het lijkt mij niet verstandig om een middel dat je nog niet eerder gebruikt hebt gelijk te combineren met een hoge dosis lsd. Zeker aangezien er nogal verschillen in potentie/zuiverheid lijken te zijn in de batches 6-apb die rondgaan.

Als je toch besluit dit plan voort te zetten zou ik aanraden om maar een lage dosis 6-apb te nemen. Liever safe than sorry naar mijn idee.

Qua timing: 6-apb heeft over het algemeen wat langer nodig om goed te werken ten opzichte van mdma. Om deze reden zou ik ook niet te lang wachten met het nemen van de 6-apb nadat je de lsd genomen hebt. Ik denk dat je niet meer dan 2 uur moet wachten, maar ik heb geen ervaring met deze combinatie. Dit is enkel speculatie vanuit mijn kant.

Ik ben wel benieuwd naar je ervaring, mocht je deze combinatie uitproberen!
Over een half uur ga ik ervoor bedankt voor je tip

mitchieee

Wijs gebruiker
Wat heb je uiteindelijk gedaan qua dosering en timing + hoe ging het?
Ik heb eerst 130 mg 6apb genomen en na een half uur de 300ug erbij Kwartier onder de tong en door geslikt.

hoe het ging?
Vrij intens waarbij ik ontiegelijk hard ging door de 6apb dus een lesje wat ik van jou genegeerd heb volgende keer 60-80 mg 6abp

ik had het gevoel dat de lsd een beetje werd overgenomen maar verdomme wat een gevoel niks kon tippen aan deze euphorie door middel van 6apb lsd lachgas en hasj roken

op 1 moment werd het ook spiritueel waar ik altijd naar opzoek ben maar minder als gewoonlijk

Bovenaan