Wonderland
Belezen gebruiker
Zoals de titel al zegt, Wat is jouw ideale setting om xtc te gebruiken?
Feestje of thuis? Met vrienden of alleen? enz..
Ben benieuwd!
Feestje of thuis? Met vrienden of alleen? enz..
Ben benieuwd!
Readerbot zei:Thuis met een leuk meisje als'k moet kiezen.
Een (verre) tweede keus is een goed feest (goa/psytrance), met vrienden die ook gebruiken (al dan niet in combinatie met wat LSD of mescaline).
compleet mee eenshannus zei:thuis op een bank met een dekentje en een warme kop thee
op een groot feest waar toffe muziek word gedraait.
![]()
![]()

Ja dat dus, ik heb het ook nog nooit gedaan buiten een feest om. Ik denk wanneer ik dat doe,sjaak herremans zei:Ik prefeer een feest, maar ik heb het dan ook nog nooit ergens anders gedaan. Mijn alltime favo was op koninginnedag over de straten zweven![]()

spacekeesje zei:Zo ongeveer elke setting is goed.. alleen t enige waar ik echt een hekel aan heb als ik die zooj op heb, is om verplichtingen te hebbe...
Semphz zei:Als ik echt eerlijk moet zijn, in een auto met me vrienden en een hele goeie Hardstyle compilatie, zo waren al die keren dat ik em hard heb gespaced, rond rijden en in het bos ff parkeren en jonko draaien, daarna een paar goeie burnouts door het grass met hardstyle in je oren, later op de avond een Good old happy hardcore compilatie tijdens de Laaste pil van de avond, Perfect !![]()
Dubz zei:Eigenlijk is elke setting goed.
Extisi zei:Ik zie de setting AUTO ook heel vaak voorbij komen. Ik heb gister gespacet in een auto.
En ik keek op mijn klokje, en het was geen kwart voor 2, maar kwart voor 5.
Zoooooo. Die tijd ging snel!!!![]()