Jouw ideale xtc setting

Wonderland

Belezen gebruiker
Zoals de titel al zegt, Wat is jouw ideale setting om xtc te gebruiken?
Feestje of thuis? Met vrienden of alleen? enz.. :)

Ben benieuwd!

Readerbot

Experimenterende gebruiker
Thuis met een leuk meisje als'k moet kiezen :hearteyes:.

Een (verre) tweede keus is een goed feest (goa/psytrance), met vrienden die ook gebruiken (al dan niet in combinatie met wat LSD of mescaline).

Dopezilla

Badass junkie
Het maakt mij niet zo enorm veel uit. Ik pas me wel aan aan de setting.

Tot zo ver heb ik bij mensen thuis, op feesten en een keer in de kroeg gebruikt en chillend aan de oude gracht, en die vier verschillen allemaal, maar het is allemaal leuk op een andere manier. Dat is het leuke van xtc, je gaat het leuk vinden, of je nu wilt of niet.

Olle

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Of een feest met goa/dark psy, tekno, breakcore, frenchcore, DnB, Techno, Minimal, Dubstep, chiptune. En dan niet zomaar het simpelste feestje in dat genre maar dan moeten er wel goeie dj's komen en het feestje groot uitgepakt.

Of in bed met chill muziek en het liefst nog een lief meisje die ook mee tript. :P

hannus

Bewuste gebruiker
thuis op een bank met een dekentje en een warme kop thee

op een groot feest waar toffe muziek word gedraait.

:hearteyes: :wave:

Weedman94

Op een feestje ervaar ik XTC toch wel als het best. Het is buiten feestjes ook wel leuk, maar ik vind dat je er meer uithaalt als je naar een feest gaat.

Flameon

Badass junkie
Tot het goed is ingewerkt bij vrienden thuis (vertrouwde omgeving) en dan in de stad .... waar maakt niet uit, goeie dans muziek is wel belangrijk :rockband:

underworld

Wijs gebruiker
op een feest waar subliem gedraait wordt, met een geweldige show, een supervibe en het belangrijkst met een goede groep vrienden.
als het maar techno,techhouse,progressive of minimal is :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Groot feest/festival/concert veel mensen en vooral snoeiharde muziek waar je helemaal los op kan gaan bijvoorbeeld Hardcore/Tekno/Breakcore/Grindcore/Death metal en het liefst in het donker zodat m'n zombie xtc face niet zo opvalt. :grin:

Mike

Bewuste gebruiker
Thuis, met vriendin, loungebank, kacheltje, veel sigaretten, wiet, water, lekkere muziekjes, speed voor de uitwerking... etc. :hearteyes:

Klaara

Bewuste gebruiker
bij iemand thuis, in een auto (bestuurder niet te waus graag) of ff buiten, maar moet wel mogelijk zijn om naar binnen te gaan

Wonderland

Belezen gebruiker
Voor de eerste keer vond ik thuis wel ideaal. Lieve huisgenoot als 'begeleider' en alle mogelijkheden om de drug te ontdekken.

Nu vind ik het vooral lekker op een feestje met keiharde electronische muziek. Lekker opgaan in de massa (zodat je kop ook niet te veel opvalt) en dansen tot je erbij neervalt. Liefst met wat medegebruikende vrienden (en uiteraard mijn vriend) erbij en dan is mn avondje wel compleet. Moet trouwens wel een beetje een relaxte sfeer zijn, niet zo'n opgefokt drugssfeertje..

spacekeesje

Zo ongeveer elke setting is goed.. alleen t enige waar ik echt een hekel aan heb als ik die zooj op heb, is om verplichtingen te hebbe... @ ik wil bijv. gewoon zelf kunnen bepalen waneer ik naar huis ga van een feest..

ook gebruik ik liever niet op feesten waar veel gezope word.. agressie om me heen kan ook nog al eens angstigend werke, heb liever gewoon iedereen aan de MDMA zodat de liefde ervanaf straalt!

harde muziek! dat is iets wat ik erg mooi vind in me trip!!!! helemaal mee gaan met de vibraties, zodat me spierspaningen helemaal onder invloed zijn van de muziek! echt genieten!!!!

spectacel om me heen! het is altijd mooi al gebeurt er wat! als het maar iets liefs is.. geen gevecht ofs.. (zo heb ik bedacht om het met oud en nieuw te gaan doen!)

Semphz

Newbie
Als ik echt eerlijk moet zijn, in een auto met me vrienden en een hele goeie Hardstyle compilatie, zo waren al die keren dat ik em hard heb gespaced, rond rijden en in het bos ff parkeren en jonko draaien, daarna een paar goeie burnouts door het grass met hardstyle in je oren, later op de avond een Good old happy hardcore compilatie tijdens de Laaste pil van de avond, Perfect ! :smoke:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Ik prefeer een feest, maar ik heb het dan ook nog nooit ergens anders gedaan. Mijn alltime favo was op koninginnedag over de straten zweven :wink:

Cooper

Bewuste gebruiker
sjaak herremans zei:
Ik prefeer een feest, maar ik heb het dan ook nog nooit ergens anders gedaan. Mijn alltime favo was op koninginnedag over de straten zweven :wink:
Ja dat dus, ik heb het ook nog nooit gedaan buiten een feest om. Ik denk wanneer ik dat doe,
dat ik absoluut mijn draai niet kan vinden. 't zal ongetwijfelt leuk zijn, maar onder invloed
heb ik toch altijd de behoefte om ergens intensief mee bezig te zijn, like keihard losgaan op een feest :rock:

L

Lid 6909

Gast
op de bank zitten en houden van alles is ook een bezigheid toch?! :grin:

Beeeb

Bewuste gebruiker
spacekeesje zei:
Zo ongeveer elke setting is goed.. alleen t enige waar ik echt een hekel aan heb als ik die zooj op heb, is om verplichtingen te hebbe...

Dito!

Ik vind het echt zwaar rielext op een feestje. En dat kan techno zijn maar ook hardstyle, oldskool of iets à la James Holden.

En thuis met mijn liefje of met leuke vrienden, of zomers na een lekker BBQ-tje kan het ook zwaar rielext zijn. En ook achter de PC met een lekker muziekje is het niet te versmaden. Zolang er maar niks hoeft en alles mag! :hearteyes:

Beeeb

edit:typo

W.F.L.

Badass junkie
Semphz zei:
Als ik echt eerlijk moet zijn, in een auto met me vrienden en een hele goeie Hardstyle compilatie, zo waren al die keren dat ik em hard heb gespaced, rond rijden en in het bos ff parkeren en jonko draaien, daarna een paar goeie burnouts door het grass met hardstyle in je oren, later op de avond een Good old happy hardcore compilatie tijdens de Laaste pil van de avond, Perfect ! :smoke:

Ja, maar dan wel met andere muziek hier. :grin: Gewoon naar het bos rijden, muziek extreem luid zetten en niet wegrijden tot 's ochtends. :tearsofjoy:

Extisi

Wijs gebruiker
Ik zie de setting AUTO ook heel vaak voorbij komen. Ik heb gister gespacet in een auto.
En ik keek op mijn klokje, en het was geen kwart voor 2, maar kwart voor 5.
Zoooooo. Die tijd ging snel!!! :xtc:

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Extisi zei:
Ik zie de setting AUTO ook heel vaak voorbij komen. Ik heb gister gespacet in een auto.
En ik keek op mijn klokje, en het was geen kwart voor 2, maar kwart voor 5.
Zoooooo. Die tijd ging snel!!! :xtc:

Heb ook 1x in de auto gespaced samen met een vriend van me, die overigens compleet nuchter was. We hebben van 6 tot 12 s'middags gepraat, heerlijk was dat. De tijd ging zo snel. Ik bewonder 'm nog steeds dat hij het zo lang vol heeft weten te houden :grin:

Bovenaan