Deranged zei:Zwarte vrouwen toch?
Klinkt veelbelovend. Maar ik denk dat ik dan toch liever gewoon voor jou ga.verneukeratief zei:Deranged zei:Zwarte vrouwen toch?
Nogal. Maar dan ga je je toch teveel op een niche richten heb ik gemerkt.
Bij voorkeur liefst niet té donker. Daarom hou ik zo van Latinas. Ik geil ook op het Nederlandse accent dat ze hebben. Ze noemen je 'papito' of 'bebe'. Ze zijn ook erg lief en zorgzaam. Je zal goed eten! En ze zijn doorgaans lekker dominant.![]()
Eendagsvlieg zei:Hehe, laatst een geile latina geneuktWas een leuke ervaring
![]()
Btw, ik hou van zulke chicks, maar helaas kan ik ze nooit vinden:
![]()
Eendagsvlieg zei:Hehe, laatst een geile latina geneuktWas een leuke ervaring
![]()
Btw, ik hou van zulke chicks, maar helaas kan ik ze nooit vinden:
![]()
Deranged zei:Klinkt veelbelovend. Maar ik denk dat ik dan toch liever gewoon voor jou ga.verneukeratief zei:Deranged zei:Zwarte vrouwen toch?
Nogal. Maar dan ga je je toch teveel op een niche richten heb ik gemerkt.
Bij voorkeur liefst niet té donker. Daarom hou ik zo van Latinas. Ik geil ook op het Nederlandse accent dat ze hebben. Ze noemen je 'papito' of 'bebe'. Ze zijn ook erg lief en zorgzaam. Je zal goed eten! En ze zijn doorgaans lekker dominant.![]()
Hey, het is Jokertje!NocturnalJohnny zei:Gelnagels !
Navelpiercing
Kettinkje rond de enkel
Clitoris piercing
Borstimplantaten
Fishhead0707 zei:De parfum.. Lekkere parfum en je wordt zo geil als boter..
![]()
![]()
![]()
W.F.L. zei:Fishhead0707 zei:De parfum.. Lekkere parfum en je wordt zo geil als boter..
![]()
![]()
![]()
Geil word ik er niet van, maar het is wel super fijn!![]()
Haha, en zelf loop ik er doorgaans als een scruff bij tegenwoordig, maar ik kom toch niet vaak buiten.Nog altijd beter dan binnen rondlopen in je blootje ofzo.. Wtf
Ik word nog zoals Wacky, snel wat aan veranderen dus![]()
Wat vind je daar fijn aan?yinyang zei:bekeken worden tijdens de sex![]()
Nou daar kan ik wel wat over zeggen hoor. Het idee van seks terwijl er iemand mee kijkt is gewoon zo godverdomd geil omdat je WEET dat wat je ook doet, de ander er stiekem ook ontzettend geil van wordt. Jouw plezier is dan garant voor andermans plezier.Flameon zei:Wat vind je daar fijn aan?yinyang zei:bekeken worden tijdens de sex![]()
Petraatje zei:Mijn Fetish is het dragen van heerlijke zacht frisse truien die gemaakt zijn van mohair. In combinatie met XTC vind ik dat helemaal waanzinnig intens lekker om me in die zachte truien te bewegen. Ik vind het zo zalig om die mohair te voelen strelen over mijn zacht fruwelen huidje dat ik er na verloop van tijd heel erg opgewonden van raak en kan daar bijna geen genoeg van krijgen. Ik zou dit ook wel eens willen delen en doen met een dame want dat lijkt mij ook heel erg leuk en opwindend. Ben benieuwt of hier dames op het firum zijn die daar ook van houden.
Gr Petraatje
dank jeDrientje zei:Nou daar kan ik wel wat over zeggen hoor. Het idee van seks terwijl er iemand mee kijkt is gewoon zo godverdomd geil omdat je WEET dat wat je ook doet, de ander er stiekem ook ontzettend geil van wordt. Jouw plezier is dan garant voor andermans plezier.Flameon zei:Wat vind je daar fijn aan?yinyang zei:bekeken worden tijdens de sex![]()
Tenzij het echt vieze ranzige mensen zijn zoals heeeeeeel dikke vrouwen of enge mannen maar een vrijend paartje betrappen in een verlaten bushokje en op een afstandje blijven kijken....
*grom*
Ik kon het niet helpen hieraan te denken:Flameon zei:Voruwen in een overall, boormachine in de hand oid, werschoenen en handschoenen aan en de haren nat en los![]()