Jouw fetish?

Asitis

Belezen gebruiker
Nu is het alleen de vraag of ik die dingen op fetlife hou, of hier :P
Ik ben liever hier dan op Fetlife, daar zitten teveel rare mensen :P

metaldevil666

Experimenterende gebruiker
vooral piercings... veel piercings!!
van een corset loop ik ook zeker nooit weg,
mooie gothic meiden in goth jurken
en t is misschien geen echte fettish maar blowjobs zijn echt da bomb!
zien hoe een lekkere meid aan een harde lul zuigt en ik kan niet wachten tot de mijne
weer lekker in het mondje van mijn vriendin zit (A) :grin:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
chubby chicks,en dan bedoel ik niet van die bbw's(hele dikke vrouwen) maar gewoon met een pondje meer......lekker zacht,hmmmm, hahahaha

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mijn fetisj is toch echt dat ik geniet van mensen die een eigenaardige levensstijl genieten :stoned:
Bijv. drugs gebruiken, andermans zijn kinderen opvoeden, jezelf afbeulen in de sportschool, gedichten schrijven tijdens de saaie lessen op school, betalen voor seks terwijl je vaak genoeg gratis seks kan krijgen, hele dagen vasten, en genieten van elke seconde dat je op aarde rond zwerft :mrgreen:

W.F.L.

Badass junkie
vode zei:
Dat is wel het begrip fetish heel ruim genomen...

Wellicht wordt ie dan opgewonden bij het zien van deze foto? :grin:

sarcasm

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
sarcasm zei:
Mijn fetish is pijn... (geen oor, kies of hoofdpijn)

Pijn heb ik nooit begrepen..

Ik kan het niet uitleggen, ik wordt er gewoon erg opgewonden van... Had ik al van kleins af aan, vond mijn moeder nooit leuk als ze me een mep gaf en ik ging niet huilen.
Het staat zelfs in mijn medische dossier dat ik een erg hoge pijngrens heb, dus als ik naar de dokter toe ga en ik zeg dat ik pijn heb dan mag ik meteen door het ziekenhuis voor een totale check-up.

Schelden vind ik ook geweldig, dus de beste vrijpartijen klinken voor de buren als slaande ruzie. daarom moet je het niet te hard doen anders staat de politie voor de deur...

iDex

Newbie
sarcasm zei:
Tripper zei:
sarcasm zei:
Mijn fetish is pijn... (geen oor, kies of hoofdpijn)

Pijn heb ik nooit begrepen..

Ik kan het niet uitleggen, ik wordt er gewoon erg opgewonden van... Had ik al van kleins af aan, vond mijn moeder nooit leuk als ze me een mep gaf en ik ging niet huilen.
Het staat zelfs in mijn medische dossier dat ik een erg hoge pijngrens heb, dus als ik naar de dokter toe ga en ik zeg dat ik pijn heb dan mag ik meteen door het ziekenhuis voor een totale check-up.

Schelden vind ik ook geweldig, dus de beste vrijpartijen klinken voor de buren als slaande ruzie.
daarom moet je het niet te hard doen anders staat de politie voor de deur...
In de film "Flesh & Blood" die gaat over Body Modification en Body Suspension, kreeg een vrouw een keer een orgasme terwijl ze aan vleeshaken in de lucht hing. Iets voor jou?

OT: Facials :flushed: .

sarcasm

Bewuste gebruiker
iDex zei:
In de film "Flesh & Blood" die gaat over Body Modification en Body Suspension, kreeg een vrouw een keer een orgasme terwijl ze aan vleeshaken in de lucht hing. Iets voor jou?

OT: Facials :flushed: .

Heb ik al gedaan maar dat was het niet helemaal... Kreeg in ieder geval geen orgasme van...

Oom Klaas

Badass junkie
Op een drugsforum in het seks gedeelte beginnen...niet de meest voor de hand liggende keus als ik het zo bekijk. Maar ik zie toch alles vaag.

Extisi

Wijs gebruiker
Een gebruind, gespierd mannenlichaam met enkel een trainingsbroek aan.
Hmm, heerlijk als mijn handen over zijn lichaam glijden dan. :hearteyes:

kaasbaas

Badass junkie
Dr Gonzo zei:
chubby chicks,en dan bedoel ik niet van die bbw's(hele dikke vrouwen) maar gewoon met een pondje meer......lekker zacht,hmmmm, hahahaha

Ditto! Altijd als ik tegen m'n vrienden zeg "Kijk, da's nou een mooi meiske!" zeggen ze dat ze dik is :(. Beetje vlees kan geen kwaad (A).

Drientje

DF-koning
J0S zei:
Dr Gonzo zei:

Ditto! Altijd als ik tegen m'n vrienden zeg "Kijk, da's nou een mooi meiske!" zeggen ze dat ze dik is :(. Beetje vlees kan geen kwaad (A).
:hearteyes: :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
J0S zei:
Dr Gonzo zei:

J0S begrijpt het. :rock:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Proportie, proportie, proportie! Ik ken zelfs heel dikke meisjes die ik nog steeds supermooi vind, maar dat zijn ook altijd de meisjes die nog een mooi gezichtje hebben ipv twee big-macs in allebei hun wangen en een propotioneel lichaam ipv al het vet in het buikzone.

jimi

Belezen gebruiker
een spelletje ervan maken, ik word geil van geil doen.
en soms vind ik het ook wel leuk om aan mijn haar getrokken te worden, ruige seks. maar geen pijndoen enzo

it'sme

Belezen gebruiker
Paar flinke stevige armen en flinke borstspieren werken altijd goed :grin: (bij mannen dan :tearsofjoy: )

En tja fetish......ach is zoveel wat lekker is, maar moet zeggen threesome :hearteyes: ................................Mooie meid met Marlies Dekker setje :grin:

Winehouse zei:
Strakke broeken bij mannen :hearteyes:
Mensen die onder invloed zijn :hearteyes:

en die het liefst dan nog wat in het bezit van een deftig EQ en zich volllédig laten gaan in hun lusten. Bon, opgeilende kinky muurbloemetjes dus... :hearteyes: :wink:

Maar een onopvallend sexy voetje of verzorgde piekfijne vrouwehanden doen me ook al grrrrommen :)

Bovenaan