Heb sinds vandaag een profiel, ik pm je.Asitis zei:Dus meer fetlifers hier :P welke profielnamen? Misschien hebben we al gemeet op de meeting in Den Haag laatst![]()
Heb sinds vandaag een profiel, ik pm je.Asitis zei:Dus meer fetlifers hier :P welke profielnamen? Misschien hebben we al gemeet op de meeting in Den Haag laatst![]()
Zo gaat dat.Asitis zei:Wat gezellig zo, ik link heel m'n online-contacten-netwerk met elkaar :P
+1000Lauu zei:Een vrouw die Jarretels, Korsetten en dat soort lingerie draagt![]()
LuckySeven zei:Vrouwen met rood haar![]()
Ik weet niet waarom maar ze triggeren me.![]()
Gingerchicks ftw!LuckySeven zei:Vrouwen met rood haar![]()
Ik weet niet waarom maar ze triggeren me.![]()

vode zei:Dat is wel het begrip fetish heel ruim genomen...
sarcasm zei:Mijn fetish is pijn... (geen oor, kies of hoofdpijn)
Tripper zei:sarcasm zei:Mijn fetish is pijn... (geen oor, kies of hoofdpijn)
Pijn heb ik nooit begrepen..
In de film "Flesh & Blood" die gaat over Body Modification en Body Suspension, kreeg een vrouw een keer een orgasme terwijl ze aan vleeshaken in de lucht hing. Iets voor jou?sarcasm zei:Tripper zei:sarcasm zei:Mijn fetish is pijn... (geen oor, kies of hoofdpijn)
Pijn heb ik nooit begrepen..
Ik kan het niet uitleggen, ik wordt er gewoon erg opgewonden van... Had ik al van kleins af aan, vond mijn moeder nooit leuk als ze me een mep gaf en ik ging niet huilen.
Het staat zelfs in mijn medische dossier dat ik een erg hoge pijngrens heb, dus als ik naar de dokter toe ga en ik zeg dat ik pijn heb dan mag ik meteen door het ziekenhuis voor een totale check-up.
Schelden vind ik ook geweldig, dus de beste vrijpartijen klinken voor de buren als slaande ruzie.
daarom moet je het niet te hard doen anders staat de politie voor de deur...
iDex zei:In de film "Flesh & Blood" die gaat over Body Modification en Body Suspension, kreeg een vrouw een keer een orgasme terwijl ze aan vleeshaken in de lucht hing. Iets voor jou?
OT: Facials.
Dankuwel. Men moet ergens beginnen heh?Exceptional Insight zei:Tactische eerste post ook! Mooie binnenkomer!
Asitis zei:Dus meer fetlifers hier :P welke profielnamen? Misschien hebben we al gemeet op de meeting in Den Haag laatst![]()
Dr Gonzo zei:chubby chicks,en dan bedoel ik niet van die bbw's(hele dikke vrouwen) maar gewoon met een pondje meer......lekker zacht,hmmmm, hahahaha
J0S zei:Dr Gonzo zei:chubby chicks,en dan bedoel ik niet van die bbw's(hele dikke vrouwen) maar gewoon met een pondje meer......lekker zacht,hmmmm, hahahaha
Ditto! Altijd als ik tegen m'n vrienden zeg "Kijk, da's nou een mooi meiske!" zeggen ze dat ze dik is. Beetje vlees kan geen kwaad (A).
J0S zei:Dr Gonzo zei:chubby chicks,en dan bedoel ik niet van die bbw's(hele dikke vrouwen) maar gewoon met een pondje meer......lekker zacht,hmmmm, hahahaha
Ditto! Altijd als ik tegen m'n vrienden zeg "Kijk, da's nou een mooi meiske!" zeggen ze dat ze dik is. Beetje vlees kan geen kwaad (A).

Winehouse zei:Strakke broeken bij mannen![]()
Mensen die onder invloed zijn![]()