Ik hou ook van jou hoor....Mindgamer zei:Jezus Drientje, wat probeer je hier nou mee te bereiken? Wil je horen dat je niet moeders mooiste bent of zo?![]()
Drientje zei:En wat weet ellesdee van jou PA?3970 zei:Geloof me, de laatste foto van mijn PA is echt niet geschikt om hier te plaatsen...Vraag maar aan Ellesdee![]()
3970 zei:Drientje zei:En wat weet ellesdee van jou PA?3970 zei:Geloof me, de laatste foto van mijn PA is echt niet geschikt om hier te plaatsen...Vraag maar aan Ellesdee![]()
Ik denk iets meer dan jij tot op heden weet?![]()
Drientje zei:Zoiets als dit?
![]()
Drientje zei:Zoiets als dit?
![]()
Drientje zei:Pics!evil_kermit zei:trotsvolle eigenaar van prince alberthier drientje

Mijn badkamer is een hele smalle pijpenla. Als ik douche dan kan ik met mijn ellebogen allebei de muren tegelijk aanraken.... Niet geschikt om andere dingen te doen dan douchen....Pak Suiker zei:Drientje zei:Zoiets als dit?
Leuke foto Drientje! maar wat lijkt je badkamer klein zeg! :P
DAt zou jij niet doen nee, andere mensen vinden weer andere dingen, gelukkig...Serenity zei:Drientje zei:Pics!evil_kermit zei:trotsvolle eigenaar van prince alberthier drientje
Jezus zoiets doe je jezelf toch niet aan.![]()
Serenity zei:Drientje zei:Pics!evil_kermit zei:trotsvolle eigenaar van prince alberthier drientje
Jezus zoiets doe je jezelf toch niet aan.![]()
Mindgamer zei:[youtube]GpPyBXMxeb0&feature=related[/youtube]
evil_kermit zei:een PA is niet zo pijnlijk als men wel beweert,het is vb minder pijnlijk dan een tepelpiercing.Je moet ervoor zijn natuurlijk.hier een foto'tje juist na het plaatsen.Eerst word er een grote ring aangebracht omdat men niet weet hoe groot hij moet zijn in verband met krijgen van een erectie.Na een week plaatsen ze een kleinere ring.De eerste week ook nog met een maandverband in men broek moeten lopen want ze prikken door een bloedvat en je kan nog wat bloed verliezen.
Serenity zei:Dus als je seks hebt gaat die piercing mee de vagina in?

evil_kermit zei:
hahaha natuurlijkSerenity zei:Dus als je seks hebt gaat die piercing mee de vagina in?
schimmel?sky zei:En wat zijn die groene vlekjes![]()
Verder alles goed ???![]()
Ellesdee zei:piemelbrie![]()
Serenity zei:Ellesdee zei:piemelbrie![]()
Maar even serieus, dat kan toch nooit lekker zijn om zo'n koud stuk metaal in je kut te hebben? Ik vind het echt maar tien keer niks.
Serenity zei:Ellesdee zei:piemelbrie![]()
Maar even serieus, dat kan toch nooit lekker zijn om zo'n koud stuk metaal in je kut te hebben? Ik vind het echt maar tien keer niks.
Ellesdee zei:![]()
maar ze hebben over t algemeen niet allemaal zo'n grote ring er in zitten... toch?![]()
Mindgamer zei:En als je nou organen uit een kut trekt met dat ding![]()