Jouw fetish?

Mindgamer

Badass junkie
Re: Jou fetish?

Jezus Drientje, wat probeer je hier nou mee te bereiken? Wil je horen dat je niet moeders mooiste bent of zo? :grin:

Ellesdee

Badass junkie

3970 zei:
Drientje zei:
3970 zei:
Geloof me, de laatste foto van mijn PA is echt niet geschikt om hier te plaatsen...Vraag maar aan Ellesdee :grin:
En wat weet ellesdee van jou PA?

Ik denk iets meer dan jij tot op heden weet? :wink:

lullo

Experimenterende gebruiker

Mijn fetish?
Mijn vriendin met alles erop en eraan.... :hearteyes:
1,68 meter lang, 53kg, schoenmaat 36, lang bruin haar, bruine ogen, en al menig man op straat zijn nekspieren laten verrekken. :mrgreen:

gekkehenkie

Belezen gebruiker

Bruin haar en blauwe ogen is waar ik echt op val :hearteyes:
Mijn fetish is niet zo heel boeiend, kont & tieten. :grin:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker

Van die mooie gladde handen met mooie verzorgde nagels. Van die handen waarbij je je maar moeilijk kunt beheersen om ze niet te strelen, omdat je gewoon kunt zien dat ze glad en zacht zijn. :hearteyes:

Judas

Wijs gebruiker

Drientje zei:
Zoiets als dit?

yeti wil best wel eens met jou onder de douche over de mooie kanten van het leven filosoferen :grin: kan je misschien ook mijn vacht eens lekker shamponellen en de rugzijde ervan een beetje in model kammen. :P

Pak Suiker

Wijs gebruiker

Drientje zei:
Zoiets als dit?

Leuke foto Drientje! maar wat lijkt je badkamer klein zeg! :P

Ontopic: naast high heels en leer vind ik bodyart ook geweldig. :hearteyes:
Ik hou wel van een beetje (erg) bizar en extreem. :grin: (maar niet dusdanig erg zoals die vrouw die een metalen gezicht heeft van alle microdermals of de 'lizardman')

Drientje

DF-koning

Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Zoiets als dit?

Leuke foto Drientje! maar wat lijkt je badkamer klein zeg! :P
Mijn badkamer is een hele smalle pijpenla. Als ik douche dan kan ik met mijn ellebogen allebei de muren tegelijk aanraken.... Niet geschikt om andere dingen te doen dan douchen.... :grin:

3970

Wijs gebruiker

Serenity zei:
Drientje zei:
evil_kermit zei:
trotsvolle eigenaar van prince albert :rock: hier drientje
Pics!

Jezus zoiets doe je jezelf toch niet aan. :kots:

Nou, dus wel...letterlijk dan nog wel...ik had net een aantal maanden mijn eigen piercingstudio, en wilde mijn vrouw een origineel Valentijnskado geven. Dus 's avonds na sluitingstijd mezelf voorzien van een PA. Mijn vrouw verklaarde me voor gek (hey, what's new??) maar was er toch wel reuzeblij mee :grin:

Dus ja, zoiets kun je jezelf echt wel aandoen :hearteyes:

Hemi

Gemini

Badass junkie

Ik heb een zwak voor blond haar. Niet echt een fetish te noemen, maargoed.
Ik val niet perse altijd op jongens met blond haar, meeste exen van mij hebben zelfs donker haar. Over het algemeen val ik op uitstraling, hoe cliche het ook mag klinken.

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

evil_kermit

Bewuste gebruiker

een PA is niet zo pijnlijk als men wel beweert,het is vb minder pijnlijk dan een tepelpiercing.Je moet ervoor zijn natuurlijk.hier een foto'tje juist na het plaatsen.Eerst word er een grote ring aangebracht omdat men niet weet hoe groot hij moet zijn in verband met krijgen van een erectie.Na een week plaatsen ze een kleinere ring.De eerste week ook nog met een maandverband in men broek moeten lopen want ze prikken door een bloedvat en je kan nog wat bloed verliezen.

3970

Wijs gebruiker

evil_kermit zei:
een PA is niet zo pijnlijk als men wel beweert,het is vb minder pijnlijk dan een tepelpiercing.Je moet ervoor zijn natuurlijk.hier een foto'tje juist na het plaatsen.Eerst word er een grote ring aangebracht omdat men niet weet hoe groot hij moet zijn in verband met krijgen van een erectie.Na een week plaatsen ze een kleinere ring.De eerste week ook nog met een maandverband in men broek moeten lopen want ze prikken door een bloedvat en je kan nog wat bloed verliezen.

Dat is natuurlijk persoonlijk, ik heb klanten gehad die er weinig van voelden, maar ik heb er ook gehad die tegen het plafond zaten, en hem pijnlijker vonden een tepel. Maar het wordt inderdaad vaak nogal erger voorgesteld dan het is...

Er wordt trouwens niet echt door "één" bloedvat geprikt natuurlijk, dan zag het er slecht uit. Maar het is een gebied dat erg goed voorzien is van vele kleine bloedvaatjes, en dat wil wel eens bloeden ja...een maandverbandje, en een plastic zak onder je laken, is inderdaad vaak geen overbodige luxe.

De truc om trouwens minder te bloeden; een canule gebruiken, die iets dunner is dan het sieraad. Hierdoor zit het sieraad redelijk strak in het wondkanaal, en bloed je duidelijk minder :wink:

Hemi

Ellesdee

Badass junkie

Serenity zei:
Ellesdee zei:
:grin:

Maar even serieus, dat kan toch nooit lekker zijn om zo'n koud stuk metaal in je kut te hebben? Ik vind het echt maar tien keer niks.
:grin: :grin: :grin:
zo koud voelt dat niet aan :wink:
het zal net zo koud aanvoelen als een andere piercing... niet koud dus

3970

Wijs gebruiker

Nou, dat ligt er een beetje aan....vooral aan het materiaal, en de grootte van de piercing. Een grote stalen ring kan wel eens koud aanvoelen daarbinnen....maar dat duurt maar even :wink:

Ellesdee

Badass junkie

maar ze hebben over t algemeen niet allemaal zo'n grote ring er in zitten... toch? :tongueout:

3970

Wijs gebruiker

Ellesdee zei:

maar ze hebben over t algemeen niet allemaal zo'n grote ring er in zitten... toch? :tongueout:

Misschien niet zo groot als ik heb, maar over het algemeen wordt een PA toch wel vaak opgerekt. Dit draagt prettiger, en ziet er natuurlijk wat "stoerder" uit.

Bovenaan