Jouw fetish?

Atropa

Bewuste gebruiker
Gewoon iets waar je wel wild van kunt worden afgezien van het voor de hand liggende.

Zelf heb ik wel iets met handen en voeten. Kleine vrouwen handen met slanke vingers en mooie zachte vrouwen voeten.

Atropa

Bewuste gebruiker
Re: Jou fetish?

High Heels. :P Aankleding van de voeten mag idd niet ontbreken. Hoewel kousen ook wel iets hebben. :grin:

buzzrider

Wijs gebruiker

ik heb niet echt een fetish, alhoewel ik de meer exotische types meestal aantrekkelijker vind

-spaceman-

Badass junkie

ogen hebben voor mij ook iets erg speels en sexueels... vooral van die dierlijk donkere ogen... RRAAUUUWW!!!

Mindgamer

Badass junkie

Bruine ogen of licht blauwe ogen, piano spelende vrouwen, schattige voetjes, mooie billen die ik wel helemaal af kan likken, oren ja oren!!

Maar vooral vind ik het geweldig, wanneer ze zich echt helemaal aan je overgeven. Dan zijn ze lekker warm, je ziet ze echt genieten van je en willen lekker gaan liggen..
Ja, vrouwen zijn echt fucking geweldig :hearteyes: Nee, wat liefde met mensen klaar kan spelen, vind ik geweldig!!

Angramar Temenos

Badass junkie

dirtbag

Bewuste gebruiker

bleke huid en van die ontieglijk mooie heldere ogen :hearteyes:
of mooie bruine ogen bij een blondje :hearteyes:

hodgepodge

Bewuste gebruiker

Ogen, billen en borsten. Maar het is vooral een totaalplaatje natuurlijk.
De meeste fetishen die hier genoemt worden vind ik eerder afknapper. High heels :kots:

Pak Suiker

Wijs gebruiker

hodgepodge zei:
De meeste fetishen die hier genoemt worden vind ik eerder afknapper. High heels :kots:

Zeker te intimiderend voor je? :wink: :grin:

hodgepodge

Bewuste gebruiker

Pak Suiker zei:
hodgepodge zei:

Zeker te intimiderend voor je? :wink: :grin:
Nee, ik vind de schoenen zelf geen gezicht, de manier waarop 9/10 vrouwen erop lopen vind ik geen gezicht en het maakt afgrijselijk irritant zinloos geluid.
Heb helemaal een afkeer tegen alles met latex, leer, sm etc.

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker

mooie verzorgde vrouwenvoetjes.
En ik vond die van natte haren ook wel erg goed niet echt eerder over nagedacht maar bij nader inzien een erg goeie !!

Judas

Wijs gebruiker

in een paardenstaart opgestoken haarlokken...kan je lekker stevig vasthouden als ze.... :P

esth0r

Belezen gebruiker

ruggen, mooie gespierde mannenruggen, het lieft met de afdruk van mijn nagels er in :hearteyes:

esth0r

Belezen gebruiker

BlackRobBlunt zei:
esth0r zei:
ruggen, mooie gespierde mannenruggen, het lieft met de afdruk van mijn nagels er in :hearteyes:

Als ik ergens een hekel aan had waren het wel nagels in mn rug... Doe ik toch ook niet bij jullie!

ja, waarom doen mannen dat eigenlijk niet, volgens mij is dat best kinky..

Drientje

DF-koning

Piercings bij een man vind ik heel erg geil. Een mooie tepelring of een prince Albert.... :hearteyes:

Enne ik mag er dan braaf uitzien, ik ben het allerminst! Hoe exotischer hoe interessanter!Taboe's zijn er om doorbroken te worden!

3970

Wijs gebruiker

Geloof me, de laatste foto van mijn PA is echt niet geschikt om hier te plaatsen...Vraag maar aan Ellesdee :grin:

Bovenaan