+1! En een mooi kontje erbovenop maakt het helemaal afOom Klaas zei:Benen![]()

hodgepodge zei:Ogen, billen en borsten. Maar het is vooral een totaalplaatje natuurlijk.
De meeste fetishen die hier genoemt worden vind ik eerder afknapper. High heels![]()
Nee, ik vind de schoenen zelf geen gezicht, de manier waarop 9/10 vrouwen erop lopen vind ik geen gezicht en het maakt afgrijselijk irritant zinloos geluid.Pak Suiker zei:hodgepodge zei:Ogen, billen en borsten. Maar het is vooral een totaalplaatje natuurlijk.
De meeste fetishen die hier genoemt worden vind ik eerder afknapper. High heels![]()
Zeker te intimiderend voor je?![]()
![]()
esth0r zei:ruggen, mooie gespierde mannenruggen, het lieft met de afdruk van mijn nagels er in![]()
BlackRobBlunt zei:esth0r zei:ruggen, mooie gespierde mannenruggen, het lieft met de afdruk van mijn nagels er in![]()
Als ik ergens een hekel aan had waren het wel nagels in mn rug... Doe ik toch ook niet bij jullie!
hier drientjePics!evil_kermit zei:trotsvolle eigenaar van prince alberthier drientje
En wat weet ellesdee van jou PA?3970 zei:Geloof me, de laatste foto van mijn PA is echt niet geschikt om hier te plaatsen...Vraag maar aan Ellesdee![]()
Flameon zei:
Suntablet zei:Flameon zei:
idd, vooral als ze door het nat zijn een beetje krullen en haar tshirt nat en doorzichtig maken.
Doe daar nog een onschuldige, ietwat naieve blik bij en ik heb een boner.![]()