Elohtibbar
Badass junkie
maxpayne zei:Dat vind ik zo apart he. Ik ben best wel benieuwd naar MDMA om het geluksgevoel enzo. Zelf heb ik dan wel aan de paddo's gesnoept vaak genoeg, maar ik heb nooit zo erg gehallucineerd dat ik brillen of opstapjes zag. Soms zien mensen dus gewoon echt dingen die er niet zijn op de dansvloer. Hoe lijkt dat op MDMA. Is dat echt net echt? Of moet ik het meer zien als een verkeerde interpretatie van de omgeving en de felle kleuren? Beetje droomachtig zeg maar en dat je dan 'bestaande' vormen voor iets anders aan ziet? Volgens mij kan je flink in de war zijn van MDMA....wendela zei:darklord667 zei:Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg..
Hey, dat heb ik precies zo gehad!
Een jaar of 12 geleden in de Roxy (had 2 pillen gekregen van een duister type); iedereen ook brillen (verschillende monturen ook) en eigenaardige huidziekten. Het was geen prettige ervaring iig.
Ben er benieuwd naar!
Ik vind 'hallucinaties' (lees: visuals en vervormingen) bij paddo's en LSD concreter en inderdaad heel anders dan bij mdma. Bij psychedelica golft alles, kleuren en vormen veranderen. Bij mdma is het inderdaad zo dat je soms zo strak staat dat je vanuit je ooghoek iets denkt te zien, of dat het licht zo valt dat je inderdaad denkt dat iemand een bril op heeft. Je interpreteert bestaande (en vaak immateriële) vormen zo dat het concrete voorwerpen worden. Je ziet ook geen diepte meer als je goed hard gaat, zodat verschillende objecten die zich allemaal op verschillende afstand van elkaar bevinden achter elkaar worden 'geplakt' en zo een nieuw voorwerp vormen. Ik vind het wel degelijk dromerig, en zie vaak ook hele beelden als ik mijn ogen dichtdoe.