Je ergste drugsblunder

Elohtibbar

Badass junkie
maxpayne zei:
wendela zei:
darklord667 zei:
Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg..

Hey, dat heb ik precies zo gehad!
Een jaar of 12 geleden in de Roxy (had 2 pillen gekregen van een duister type); iedereen ook brillen (verschillende monturen ook) en eigenaardige huidziekten. Het was geen prettige ervaring iig.
Dat vind ik zo apart he. Ik ben best wel benieuwd naar MDMA om het geluksgevoel enzo. Zelf heb ik dan wel aan de paddo's gesnoept vaak genoeg, maar ik heb nooit zo erg gehallucineerd dat ik brillen of opstapjes zag. Soms zien mensen dus gewoon echt dingen die er niet zijn op de dansvloer. Hoe lijkt dat op MDMA. Is dat echt net echt? Of moet ik het meer zien als een verkeerde interpretatie van de omgeving en de felle kleuren? Beetje droomachtig zeg maar en dat je dan 'bestaande' vormen voor iets anders aan ziet? Volgens mij kan je flink in de war zijn van MDMA....

Ben er benieuwd naar!

Ik vind 'hallucinaties' (lees: visuals en vervormingen) bij paddo's en LSD concreter en inderdaad heel anders dan bij mdma. Bij psychedelica golft alles, kleuren en vormen veranderen. Bij mdma is het inderdaad zo dat je soms zo strak staat dat je vanuit je ooghoek iets denkt te zien, of dat het licht zo valt dat je inderdaad denkt dat iemand een bril op heeft. Je interpreteert bestaande (en vaak immateriële) vormen zo dat het concrete voorwerpen worden. Je ziet ook geen diepte meer als je goed hard gaat, zodat verschillende objecten die zich allemaal op verschillende afstand van elkaar bevinden achter elkaar worden 'geplakt' en zo een nieuw voorwerp vormen. Ik vind het wel degelijk dromerig, en zie vaak ook hele beelden als ik mijn ogen dichtdoe.

Elohtibbar

Badass junkie
Yes please! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik heb al lang niet meer hard gehallucineerd van mdma, ik denk dat ik eind deze zomer maar eens een gruwelijke dosis ga nemen zodat mijn ogen zo hard wegdraaien dat ik wel móét hallucineren. :grin:

Cooper

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:

Ik heb al lang niet meer hard gehallucineerd van mdma, ik denk dat ik eind deze zomer maar eens een gruwelijke dosis ga nemen zodat mijn ogen zo hard wegdraaien dat ik wel móét hallucineren. :grin:
nou wat ik toch wel een beetje merk is dat het afneemt! Ik heb het nog niet eens zo vaak genomen. Soms nog wel dat iemand een vlammetje onder een mobieltje houdt, of dat iemand iets om z'n nek heeft hangen terwijl dat niet zo is, maar echt gekke dingen heb ik de laatste tijd niet gehad.

Het gekste was nog wel, in de danszaal bij een goafeest, dat ik in het midden van de zaal een meisje zag staan, die met een brandweerslang de VJ natspoot! @ trippy shit! :grin:

ragnarok

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:

Hallucineren @ Louter MDMA :grin:

Ik wil me daarvoor overigens ook best inschrijven :rock:

Elohtibbar

Badass junkie
Nice! Dat soort dingen wil ik graag weer zien ja.. Met m'n eerste keer xtc heb ik hele paarden met wagens gehallucineerd. :tearsofjoy: (Bleek achteraf een container te zijn.) Daarna heb ik ook nog eens 's nachts op de Veluwe gebruikt, toen heb ik ook wel leuke dingen gezien.. Maar dat is bijna een jaar geleden en helaas sindsdien niet meer zoveel mogen hallucineren, dus deze zomer maar weer eens hard proberen!

Cooper

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Nice! Dat soort dingen wil ik graag weer zien ja.. Met m'n eerste keer xtc heb ik hele paarden met wagens gehallucineerd. :tearsofjoy: (Bleek achteraf een container te zijn.) Daarna heb ik ook nog eens 's nachts op de Veluwe gebruikt, toen heb ik ook wel leuke dingen gezien.. Maar dat is bijna een jaar geleden en helaas sindsdien niet meer zoveel mogen hallucineren, dus deze zomer maar weer eens hard proberen!
Hahaha machtig! :beer:

Of vreemde gestalten die bij een fiets staan, als je naar huis gaat van een feest.
maar dichterbij zie je het! no bike, no dude!

Cooper

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Fantastisch ja! :hearteyes: En dat verklote oriëntatiegevoel is ook altijd geniaal! "HUH, zijn we híér..?!?" :openmouth:
Ja master is dat ook altijd :P vooral als je alleen loopt, dat je het helemaal zelf moet doen :P
Sta ik daar laatst verstrooid op een kruispunt in de vroege morgen! Of loop ik met vrienden naar hun huis toe, zie ik het huis op 20 meter afstand al staan...loop ik er twee seconden later toch voorbij :P

Cooper

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil! :tearsofjoy:
Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht! :grin: Zo veel heb ik nog nooit beleefd op een feestje! :hearteyes:

Ook een side effect, beetje jammer, is dat je zoveel beleefd, maar dat alles in je gedachten wordt samengevat als een klein blokje wat je maar moeilijk kan ontleden :P :tearsofjoy:

Elohtibbar

Badass junkie
Cooper zei:
Rabbithole zei:
Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht! :grin: Zo veel heb ik nog nooit beleefd op een feestje! :hearteyes:

Ook een side effect, beetje jammer, is dat je zoveel beleefd, maar dat alles in je gedachten wordt samengevat als een klein blokje wat je maar moeilijk kan ontleden :P :tearsofjoy:

Welk feest ben je naartoe geweest dan zaterdag? :)

Goed omschreven ja, op het moment is het alsof je zo ontzettend veel meemaakt maar achteraf kun je je alleen wat losse flarden en gevoelens herinneren. Toch zonde van al die mooie nachten.. Dat is weer het voordeel van speed, dan weet ik altijd meer van m'n nacht. Neemt niet weg dat die vage nachten ook heerlijk zijn op z'n tijd. :hearteyes:

Cooper

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Cooper zei:
Rabbithole zei:

Welk feest ben je naartoe geweest dan zaterdag? :)

Goed omschreven ja, op het moment is het alsof je zo ontzettend veel meemaakt maar achteraf kun je je alleen wat losse flarden en gevoelens herinneren. Toch zonde van al die mooie nachten.. Dat is weer het voordeel van speed, dan weet ik altijd meer van m'n nacht. Neemt niet weg dat die vage nachten ook heerlijk zijn op z'n tijd. :hearteyes:
Ik ben naar technootjes geweest, in Simplon @ Groningen. Echt de machtigste technofeesten zijn dat! Niet al te grootschalig, mooi lichtwerk, prachtig geluid, en het belangrijkste: hele toffe mensen! iedereen is vriendelijk tegen mekaar en de halve zaal loopt er spacend bij! :mrgreen:

Elohtibbar

Badass junkie
Thanks! Al bedoelde ik met "dan mag ik weer" meer dat ik dan weer een fijn technofeestje heb, mdma zit er pas eind juni weer in op Awakefest. :wink:

Cooper

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Thanks! Al bedoelde ik met "dan mag ik weer" meer dat ik dan weer een fijn technofeestje heb, mdma zit er pas eind juni weer in op Awakefest. :wink:
In dat geval, een super feest en alsnog een nice trip voor Awakenings! :grin:

TrippyShit

Badass junkie
maxpayne zei:
Dat vind ik zo apart he. Ik ben best wel benieuwd naar MDMA om het geluksgevoel enzo. Zelf heb ik dan wel aan de paddo's gesnoept vaak genoeg, maar ik heb nooit zo erg gehallucineerd dat ik brillen of opstapjes zag. Soms zien mensen dus gewoon echt dingen die er niet zijn op de dansvloer. Hoe lijkt dat op MDMA. Is dat echt net echt? Of moet ik het meer zien als een verkeerde interpretatie van de omgeving en de felle kleuren? Beetje droomachtig zeg maar en dat je dan 'bestaande' vormen voor iets anders aan ziet? Volgens mij kan je flink in de war zijn van MDMA....

Ben er benieuwd naar!

Je kan idd flink in de war zijn van mdma. De hallucinaties kunnen levensecht zijn tot het gesprek met die goeie vriend eindigt als ie opeens oplost of uit elkaar knalt en je een 'snap back to reality' hebt. Noem het op & je kan het zien. Ik heb 'onzichtbare' reuzen zien rennen, draken gezien, mensen in hagedissen zien veranderen, de HMH als marktplein met poppenkast show gezien, mensen die opgehangen in de zaal gingen. Je kan het zo gek niet verzinnen, of je ziet het. Teletubbie knuffels die heel droog op een dakje lagen. Naar een hekje kijken wat opeens een spiegel is waar je jezelf ziet zitten met een vriend achter je die er niet is.

Het in de war raken is vooral dingen als deze situatie: (@Qountdown) Een vriend staart naar het scherm achter de DJ waar je de DJ ziet draaien. Ik praat maar hij reageert niet terug.. Opeens schrikt ie 'wakker' huh wat huh? ik dacht dat ik een tekenfilm zat te kijken! Of dat je alles na 1sec vergeet. Wat zei je? huh wat? nee jij zei toch wat? nee volgensmij zei jij wat? Of dat je iemand een hele andere vraag hoort stellen en je dus een belachelijk antwoord geeft :P Bij 1á2 normale pilletjes zie je over het algemeen niks tot een hekje of een brilletje. Maar 1 halje of hele erbij kan al vaak hele gekke dingen opleveren. Sommige mensen ervaren dit als negatief maar ik vond het altijd geweldig juist..

KoxBox

Badass junkie
Haha herkenbaar. Ik zat bij een maat naar zijn tv te kijken (die niet aanstond) en ik zat heel de tijd te lachen, totdat mijn maat vroeg wat ik aan het doen was. Dan snapte ik er uit en had ik door dat de tv niet eens aanstond, ik dacht dus van wel... :tearsofjoy:

maxpayne

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijk :grin: . Sowieso enorm grappig achteraf. Alhoewel ik voor mijn eerste keer het nog wel maar bij 1 pilletje houd aangezien ik het natuurlijk nog niet gewend ben en enorm overdonderd kan worden.

Elohtibbar

Badass junkie
maxpayne zei:
TrippyShit zei:
Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijk :grin: . Sowieso enorm grappig achteraf. Alhoewel ik voor mijn eerste keer het nog wel maar bij 1 pilletje houd aangezien ik het natuurlijk nog niet gewend ben en enorm overdonderd kan worden.

Bedenk wel dat niet iedereen van mdma gaat hallucineren hè, er zijn ook veel mensen die er ook bij grote(re) dosissen redelijk ongevoelig voor zijn.

TrippyShit

Badass junkie
Rabbithole zei:
maxpayne zei:
TrippyShit zei:

Bedenk wel dat niet iedereen van mdma gaat hallucineren hè, er zijn ook veel mensen die er ook bij grote(re) dosissen redelijk ongevoelig voor zijn.
^Dat vind ik dus het rare. Totdat mensen het ervaarde en er over begonnen tegen mij, zag ik ook nooit was. Pas de 7e keer ofzo? Ja 1e keer wat verbeeldingen maar dacht dat aan mij lag. Maar echte hallucinaties pas later. En ondertussen ken ik bijna niemand meer die het niet heeft. De meeste, inclusief (meestal) ik zelf, wel pas vanaf zo'n 250mg ofzo. Zodra je weet dat het kan gebeurd het vaak ofzo, heel raar hoe dat werkt. Het valt me ook op dat vaak als iemand iets zegt van 'ik zie dat', dat je nog voordat de zin is uitgesproken je precies hetzelde of een soortgelijk iets ziet :P

JH224

Newbie
Een van de minder slimmere dingen kwam na een weekend flink door feesten in mijn appartementje met een vriend, op diverse substanties gecombineerd met weinig slaap.

Toen ik maandag na werk weer thuis kwam functioneerde ik nogsteeds op automatische pilot als resultaat van het weekend. Met te veel dorst, en te weinig denken, het eerste het beste AA flesje uit de koelkast pakken en in een keer op drinken.

Na 15-20 minuten krijg ik toevallig een sms van de vriend "Niet het flesje met het kruis pakken uit je koelkast, daar zit meer in dan alleen energie drink".
Ik in een duikvlucht de tafel over om het flesje te onderzoeken, en jawel, aan de onderkant van het etiket was een klein kruisje aanwezig. En als dat kruisje de mogelijkheid had, zat die mij nu hard uit te lachen.

Ik ben in het algemeen erg voorzichtig met wegen en testen zodat ik de controle kan houden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.

dinsdag toch maar even afgebeld voor werk.

Elohtibbar

Badass junkie
Cinneq zei:
Een van de minder slimmere dingen kwam na een weekend flink door feesten in mijn appartementje met een vriend, op diverse substanties gecombineerd met weinig slaap.

Toen ik maandag na werk weer thuis kwam functioneerde ik nogsteeds op automatische pilot als resultaat van het weekend. Met te veel dorst, en te weinig denken, het eerste het beste AA flesje uit de koelkast pakken en in een keer op drinken.

Na 15-20 minuten krijg ik toevallig een sms van de vriend "Niet het flesje met het kruis pakken uit je koelkast, daar zit meer in dan alleen energie drink".
Ik in een duikvlucht de tafel over om het flesje te onderzoeken, en jawel, aan de onderkant van het etiket was een klein kruisje aanwezig. En als dat kruisje de mogelijkheid had, zat die mij nu hard uit te lachen.

Ik ben in het algemeen erg voorzichtig met wegen en testen zodat ik de controle kan houden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.

dinsdag toch maar even afgebeld voor werk.

Wat zat erin?

JH224

Newbie
Oh, dat had inderdaad handig geweest om erbij te vermelden.
350mg Mephedrone en 320mg 4-fmp, was ook niet bedoeld om in een keer op te drinken, en iets te veel voor het leuke.

Daarna ook maar aangegeven dat hij voortaan de flesjes die hij maakt mee moet nemen, en niet in mijn koelkast moet laten staan, maar ach het gebeurd :tongueout:

Elohtibbar

Badass junkie
Cinneq zei:
Oh, dat had inderdaad handig geweest om erbij te vermelden.
350mg Mephedrone en 320mg 4-fmp, was ook niet bedoeld om in een keer op te drinken, en iets te veel voor het leuke.

Daarna ook maar aangegeven dat hij voortaan de flesjes die hij maakt mee moet nemen, en niet in mijn koelkast moet laten staan, maar ach het gebeurd :tongueout:

:openmouth: Dan ga je wel hard ja! Jezus! Had je niets geproefd? Lijkt me iets teveel van het goede..

JH224

Newbie
Ik proefde wel degelijk wat, maar ik kon jammergenoeg de smaak van de 4-fmp pas thuisbrengen nadat ik zijn smsje gelezen had. Toen ging het lichtje branden :)

Hoewel de combinatie leuk kan zijn, is het in die hoeveelheden af te raden. Toen beide substanties piekte kreeg ik er behoorlijke steken in mijn hoofd van. Maar goed, dat is meer iets voor een trip report als die nog komt :)

hchooligun1994

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Nog niet zo veel meegemaakt eigenlijk.. gebruik het pas sinds kort en dan ook alleen maar speed.

Zat eerst wel achter men laptop bij een raam, en elke keer als ik aan het type was zag ik in mijn ooghoeken een witte plek op het raam zitten, maar als ik dan keek was het weg... was toen rond de 60 uur op dus dacht dat het aan mezelf lag.. haha

Mvg,

commisarisfrankie

Experimenterende gebruiker
Een jaar of drie geleden lag ik met mijn toenmalige vriendin en haar beste vriendin samen in de tent op een festival. Haar vriendin was aan het slapen en wij besloten dan maar om de liefde gaan te bedrijven. Net op het hoogtepunt riep ik de naam van de beste vriendin van mijn, intussen, ex.
Dit was onder invloed van mdma en speed.
Ik vind het nog steeds raar dat ik de naam van haar vriendin riep zelfs terwijl ik niet aan haar aan het denken was, maarja leg dat maar eens uit :P
Er zullen er nog wel een paar zijn maar deze blijft me toch steeds bij

Flameon

Badass junkie
Laveloos onder invloed van drank en pep ergens crashen op zaterdagavond naast een dame op een laminaatvloer in een keuken van een kameraad. Maandagmiddag die cliente opnemen voor een dubbeldiagnose (drugs en alcoholverslaving en bordrline).... ahhhhhhhhhhhhh!

clockcable

Bewuste gebruiker
Gister met xtc, had ik een pil geslikt en 2 in een zakje in mn borstzak van mn blouse gedaan. Binnen sloeg die pil in en werd het warm dus ik mn bloes uit en wou hem om mn middel knopen. Maar hij was een beetje in de knoop dus ik dat ding als een gek schudden om de mouwen te vinden. Uiteindelijk beseft dat mn pillen er nog in zaten en snel vol angst kijken maar ze zaten er nog in. En toen 's ochtends met wat vrienden naar de albert heijn met onze grafkoppen ook nog de koffie over de loopband laten vallen :grin:

blu

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Laveloos onder invloed van drank en pep ergens crashen op zaterdagavond naast een dame op een laminaatvloer in een keuken van een kameraad. Maandagmiddag die cliente opnemen voor een dubbeldiagnose (drugs en alcoholverslaving en bordrline).... ahhhhhhhhhhhhh!

Deze is niet erg spectaculair maar wel fucking epic :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
Dan sta je wel met een mond vol tanden, hoe is het verder gegaan?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:

Epic :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het enige dat ik kan bedenken is overmatig MDMA gebruik. Ik heb in al die jaren serieus nog nooit iets stoms gedaan. Wow, wat lijk ik ineens saai zo. Beter binnenkort maar iets doms plannen.

Mike

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Het enige dat ik kan bedenken is overmatig MDMA gebruik. Ik heb in al die jaren serieus nog nooit iets stoms gedaan. Wow, wat lijk ik ineens saai zo. Beter binnenkort maar iets doms plannen.

Is moderator worden op DF al niet stom genoeg?

:wink:

Bovenaan