Je ergste drugsblunder

Sunseed

Belezen gebruiker
Niet echt een blunder, maar wel een grote fout..

Een maand of 2 geleden voor het eerst truffels geprobeerd, ik en m'n vriend allebij 10 gram (ik atlantis hij mexicana). Bijna niets van gevoeld, niet echt beginnen trippen, diepe gedachtes enzo wel, maar trippen? Nee niet echt. Laatste donderdag dacht ik, laat ik het nog eens proberen.
10 gram mexicana deze keer, ik dacht ik zal deze keer eens proberen mediteren.
Alleen was dit keer mijn vriend er niet bij, was me moeder thuis enz.
M'n jongere broer zat het me af te raden omdat hij het een te groot risico vond.
Ik dacht wat kan er nou misgaan ik voel er toch bijna niets van.
Dus ik snij die truffels in stukjes en kap ze naar binnen met wat ice-tea.
Een kwartier later begin ik me wat misselijk te voelen en me anders te voelen, ik werd opgewonden want dit had ik vorige keer niet. Na ongeveer 20 minuten (na inname) begon mijn laptopscherm breder te worden en dan weer smaller. Ik was echt onder de indruk van de truffels, en vertelde dit ook tegen een vriend op msn. Het was toen half 11 's avonds. M'n broer zat ook in m'n kamer om een oogje in het zeil te houden en xbox te spelen, ik voelde me niet echt lekker en ging wat om m'n bed liggen en meekijken naar m'n broer, ik begon echt hard te trippen, ik verwachtte dit helemaal niet en er kwam een gevoel van angst naar boven dat ik niet kon tegenhouden. Ik begon me echt slecht te voelen, en ik was bang dat ik bad ging gaan, ik zat me te concentreren, te vechten tegen de bad trip, die er eigenlijk al was.
Mijn tijdsbessef was ook helemaal weg al, en het leek alsof ik daar al uren lag, terwijl het nog maar een uur en 5 min na inname was toen. Ik begon als een gek te zoeken op internet hoe ik de trip zou kunnen laten stoppen, maar ik wist dat dat niet kon, waardoor ik me nog slechter voelde, ik dacht misschien geraak ik nu nog in't slaap, dus deed m'n ogen dicht, maar toen opende er een andere wereld, heel rare CEV's van geprojecteerde vrouwen die dansten.
Maar wat in mijn hoofd omging was het probleem, ik leek wel gevangen in mijn eigen gedachten.
Ik voelde me zo slecht, en ik herrinnerde me plots dat ik me moet "overgeven" aan de trip. Ik dacht hoe doe ik dit nu? Ik probeerde te relaxen en van de visuals (ademende muren en intense kleuren) te genieten, maar die boeide me echt niet (terwijl ik dit op lsd juist geweldig vond).
Ik dacht (omdat ik tripte) misschien bedoelen ze met overgeven kotsen, dus ik ging naar de wc en probeerde alles eruit te halen maar dit lukte niet, ik ging dan maar terug op bed liggen en gaf gewoon toe (onbewust) aan de trip. Dit helpte soms voor een paar minuten maar dan dacht ik weer aan dat ik wou dat het eindigde en dan was de bad trip weer terug. Op bepaalde momenten begon ik zelfs te denken dat zelfmoord de enige manier uit de trip was, en in mijn trip leek dit echt een logische beslissing, alsof het echt natuurlijk is om jezelf te vermoorden.
Gelukkig was mijn broer op de hoogte en bleef hij op m'n kamer tot ik zei dat het wel ging.
Dit was pas tegen 3 u 's nachts.. Dan is hij gaan slapen.. Tegen 6 u 'smorgens eindelijk in't slaap geraakt.. Damn wat een kutnacht. En ja je mag mij op m'n fout wijzen, ik weet dat het dom was en dat ik paddo's niet moet onderschatten, maar ik heb er echt uit geleerd, sinds donderdag denk ik wel wat meer na voor ik iets doe in plaats van mijn impulsieve gedachten direct uit te voeren.

Ik vond het hier wel gepast en niet echt de moeite voor een tripreport van te maken.. Ik kan toch niet echt uitleggen wat er in mij omging..

sarcasm

Bewuste gebruiker
Met drie pillen en twee trips in mijn mik heel inhalig een grote lijn speed snuiven om er vervolgens achter te komen dat dat geen speed was maar ketamine.... En dan een paar uur later trippend wakker worden in het pishoekje, kleddernat, heel ver van huis...

duimpje

Belezen gebruiker
De kamer van mijn moeder binnen lopen tijdens een truffeltrip omdat zij me de juiste gesprekspartner leek voor een diepzinnig gesprek. Na een paar seconden leek dit me toch niet al te handig en kwam ik niet uit mijn woorden. Toen heb ik maar opgebiecht dat ik aan het trippen was. Chaotische avond was en werd dat nog.

Flameon

Badass junkie
Een glazen oog kapot laten vallen tijdens mijn stage na een nachtje niet slapen, en erna vroege dienst draaien. Was toen nog onder invloed van drank vrees ik

maxpayne

Belezen gebruiker
Sunseed zei:
-verhaal-
Damn heftig!. Zo zie je maar weer dat zelfs truffels niet te onderschatten zijn ook al zeggen een aantal dat ze milder zijn dan paddo's (vind ik overigens niet dus).

Mijn eerste keer truffels was een redelijk toffe trip, daarna had ik 22 gram een keer genomen (een normale portie truffels van 15 gram zou volgens velen ongeveer qua ervaring twee derde van een normale portie paddo's zijn) omdat ik een volwaardige paddo portie wilde zoals ik vroeger ook altijd deed, vergelijkbaar met een portie mexicaanse ofzo. Mijn redenatie was dat 1,5 portie truffels gelijk zou zijn aan 1 portie normale paddo's. Niet dus.

Bij mij was het ook een bad trip geworden: Teveel gedachtes, denken dat het hele leven nep is en dat alles geen zin meer heeft omdat je toch continue weer opnieuw leeft, weer dood gaat, overgaat in een volgend leven etc. terwijl alles wat je nu meemaakt ook uiteindelijk weer eindigt en vergeten raakt. Over 100 jaar zeggen al die kennissen, vrienden, familie, opgedane ervaringen etc totaal niets meer.
Nadenken over de grootsheid van het universum terwijl wij zo klein zijn. Enorm diep nadenken over het feit dat jij in dit lichaam zit, waarom jij, JIJ bent en waarom je bijvoorbeeld niet een hond was in het jaar 2456
Met andere woorden, het leven is in feite nutteloos. Eindeloos piekeren over waarom we hier zijn etc. Toen dacht ik ook dat zelf moord een optie was. Natuurlijk was dit nooit gebeurd omdat de drempel om dit daadwerkelijk te doen 1000 maal hoger ligt dan de gedachte eraan, maar toch.

Daarom nooit onderschatten die dingen want je kan genadeloos op je flikker krijgen.

maxpayne

Belezen gebruiker
duimpje zei:
De kamer van mijn moeder binnen lopen tijdens een truffeltrip omdat zij me de juiste gesprekspartner leek voor een diepzinnig gesprek. Na een paar seconden leek dit me toch niet al te handig en kwam ik niet uit mijn woorden. Toen heb ik maar opgebiecht dat ik aan het trippen was. Chaotische avond was en werd dat nog.
hoe ging dit verder dan :mrgreen:
Was ze boos? Teleurgesteld?

Sunseed

Belezen gebruiker
maxpayne zei:
Sunseed zei:
-verhaal-
Damn heftig!. Zo zie je maar weer dat zelfs truffels niet te onderschatten zijn ook al zeggen een aantal dat ze milder zijn dan paddo's (vind ik overigens niet dus).

Mijn eerste keer truffels was een redelijk toffe trip, daarna had ik 22 gram een keer genomen (een normale portie truffels van 15 gram zou volgens velen ongeveer qua ervaring twee derde van een normale portie paddo's zijn) omdat ik een volwaardige paddo portie wilde zoals ik vroeger ook altijd deed, vergelijkbaar met een portie mexicaanse ofzo. Mijn redenatie was dat 1,5 portie truffels gelijk zou zijn aan 1 portie normale paddo's. Niet dus.

Bij mij was het ook een bad trip geworden: Teveel gedachtes, denken dat het hele leven nep is en dat alles geen zin meer heeft omdat je toch continue weer opnieuw leeft, weer dood gaat, overgaat in een volgend leven etc. terwijl alles wat je nu meemaakt ook uiteindelijk weer eindigt en vergeten raakt. Over 100 jaar zeggen al die kennissen, vrienden, familie, opgedane ervaringen etc totaal niets meer.
Nadenken over de grootsheid van het universum terwijl wij zo klein zijn. Enorm diep nadenken over het feit dat jij in dit lichaam zit, waarom jij, JIJ bent en waarom je bijvoorbeeld niet een hond was in het jaar 2456
Met andere woorden, het leven is in feite nutteloos. Eindeloos piekeren over waarom we hier zijn etc. Toen dacht ik ook dat zelf moord een optie was. Natuurlijk was dit nooit gebeurd omdat de drempel om dit daadwerkelijk te doen 1000 maal hoger ligt dan de gedachte eraan, maar toch.

Daarom nooit onderschatten die dingen want je kan genadeloos op je flikker krijgen.
Ja ik had het ook echt niet verwacht omdat ik daarvoor op juist dezelfde portie (atlantis dan) niets voelde, het overweldigde me, en dan kwam me moeder nog eens om het half uur zagen dat ik m'n kamer moest opruimen en werd ze helemaal pissed omdat ik niet luisterde, werd echt moeilijk om normaal te doen, ik bleef maar naar haar verschrompelende gezicht staren.. Uiteindelijk heeft ze niets door gehad, ik mag van geluk spreken dat m'n broer het wist :tongueout:

knolselderij

Wijs gebruiker
maxpayne zei:
duimpje zei:

de bekende ik ben niet boos maar teleurgesteld preek

duimpje

Belezen gebruiker
maxpayne zei:
duimpje zei:

Ze vond het erg raar dat ik het zomaar op een doordeweekse dag deed en toen ze later ook nog een wietgeur rook vroeg ze of ik verslaafd was, omdat ik twee verschillende drugs op één avond deed :tearsofjoy:
Ze was er niet echt blij mee, maar we maken er nu wel eens grapjes over. Maar ze is wel redelijk op de hoogte van mijn drugsgebruik, dus echt een schok was het ook weer niet.

duimpje

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
maxpayne zei:
duimpje zei:

de bekende ik ben niet boos maar teleurgesteld preek

Haha, niet eens. Mijn ouders zijn meer van we staan er niet achter, maar als je het niet laten kan doe het dan met mate.

space jace

Belezen gebruiker
om 11 uur s avonds bij vrienden 12 gram atlantis naarbinnen werken terwijl ik om half 2 thuis moest zijn, gevolg, ik kom midden in mn trip thuis met mn broek op mn benen en mn jas om mn middel geknoopt, totaal gedeorienteerd :grin:

kenneh

Experimenterende gebruiker
veel leuke blunders in deze thread :grin:

ik heb ook eentje van een tijd geleden.

Ik zat in de auto bij een maat, jointje rollen op het mapje met alle documenten van zijn auto.
Ik was al heel stoned, maar toch lukte het nog bijzonder goed om die joint te rollen :P
Maar er lagen nog beetje tabak kruimels op dat mapje, dus vond ik er niet beter op dan het mapje eventjes door het raam te houden.
Het mapje vloog uit mijn hand ofcourse, want we reden 120 op de snelweg :openmouth:
Het duurde toch wel even voor ik besefte wat er gebeurd was...
Dus zei ik na zo'n halve minuut.."dude, we kunnen maar beter even stoppen, er is een probleem"
We hebben zo'n 3 uur in het donker gezocht naar die boorddocumenten op de snelweg, zwaar stoned + het regende ook nog + voorbijvlammende auto's :smilingimp:
Man, heb ik gevloekt...
Gelukkig hebben we ieder document terug gevonden, weliswaar gescheurd en zeiknat hehe.

Volgende dag worden we tegengehouden door de politie en vraagt die agent om de boorddocumenten te tonen.
"ja meneer, komt u maar even kijken in mijn koffer, ze liggen daar allemaal nog te drogen" :P

space jace

Belezen gebruiker
kenneh zei:
Volgende dag worden we tegengehouden door de politie en vraagt die agent om de boorddocumenten te tonen.
"ja meneer, komt u maar even kijken in mijn koffer, ze liggen daar allemaal nog te drogen" :P

haha, wat een held! x''D

KoxBox

Badass junkie
space jace zei:
om 11 uur s avonds bij vrienden 12 gram atlantis naarbinnen werken terwijl ik om half 2 thuis moest zijn, gevolg, ik kom midden in mn trip thuis met mn broek op mn benen en mn jas om mn middel geknoopt, totaal gedeorienteerd :grin:

Ik wil niet weten wat jij doet op truffels met je vrienden dan... Of zij met jou.

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Ik wil niet weten wat jij doet op truffels met je vrienden dan... Of zij met jou.

lol, ik was naar de wc gegaan voordat ik weg ging en mijn broeken zakken altijd af zonder riem. Nou ik kreeg die riem dus echt niet dicht en tijdens het lopen zakte die steeds verder af :flushed:
-> gelukkig was het 2 uur s nachts :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Veel te veel GHB genomen met gevolg dat ik 4 uur later wakker werd zonder me iets van de afgelopen uren te herinneren, een kameraad heeft me erbij gehouden... Het heeft daarna meer dan een half jaar geduurd voordat ik opnieuw deed, heb er wel enorm veel van geleerd, zeker over de manier waarop je met drugs moet omgaan. Was toen een van de klootste periodes van mijn leven, maar dat maakt natuurlijk niets goed.

Beanhead

Badass junkie
Een druppel LSD niet aannemen omdat ik door de MDMA/lsd combinatie audiovisuele hallucinaties had en het meisje niet verstond.

Spijtig, dan had ik 'm nog harder getript :tearsofjoy:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Laatst op InQontrol:

Ik stond midden in de main area, en ik zag een afgezet stuk midden in de zaal, met dranghekken eromheen. Ik dacht da's fijn, een bar hier midden in de zaal! Dus ik loop er heen om een watertje te halen. Staat nog een meisje, half leunend op het hek te genieten van de muziek en de show. Ik knoop ondertussen een gesprek met haar aan, en ik zeg tegen haar: Wat duurt het toch lang hier, en of zij al had besteld. Vervolgens schudt ze haar hoofd en loopt ze weg. Ik wist niet waarom ze dat deed, totdat ik me eens goed concentreerde op de "bar". Staan daar 2 mannen met lichtpanelen voor hun neus, de lichtshow te regelen :rolleyes: :hearteyes:

spacelord

Wijs gebruiker
7 gram paddo's (droog!!) genuttigd de 2e keer dat ik tripte. Alles goed geweldig fantastisch die eerste 2 uren, mn vriendin kwam en we wilde iets gaan eten. We zetten ons in een pizzaria op een terras waar megaveel volk voorbij liep. Ik freak helemaal uit en begin rond te lopen in cirkels 'waah waah waaah!!' mn vriendin' wat heb jij gedaan ofzo' antwoord 'waah waah waah' dan 2 uur lang ligge rondrennen door de stad tot ik normaal was

Drientje

DF-koning
spacelord zei:
7 gram paddo's (droog!!) genuttigd de 2e keer dat ik tripte. Alles goed geweldig fantastisch die eerste 2 uren, mn vriendin kwam en we wilde iets gaan eten. We zetten ons in een pizzaria op een terras waar megaveel volk voorbij liep. Ik freak helemaal uit en begin rond te lopen in cirkels 'waah waah waaah!!' mn vriendin' wat heb jij gedaan ofzo' antwoord 'waah waah waah' dan 2 uur lang ligge rondrennen door de stad tot ik normaal was
Goed idee man!

Volgende keer dat ik paddo's neem ga ik ook bij een drukke pizzeria zitten.

Arizona

Bewuste gebruiker
spacelord zei:

stoer man jij bent de baas :P

KoxBox

Badass junkie
Arizona zei:
spacelord zei:

Nu ik het nog eens doorlees: how the hell can you think about eating fucking pizza when you are tripping balls on shrooms??????? Nee serieus, hoe?

En op 7g zie ik je niet echt normaal doen tegen je vriendin die het blijkbaar niet doorhad, laat staan naar een pizzeria gaan waar er "megaveel" volk zit.
Dus conclusie: jouw verhaal moet wel BS zijn. Sorry jij bent uit, je bent de zwakste schakel.
Tum tum tuuuummmmm.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik mag wel hopen dat je een pizza funghi genomen hebt.. :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Afgezien van badtrips of teveel van iets nemen is dit denk ik wel mn ergste drugsblunder :P

We hadden paddo's gedaan, mexicaanse. Toen de trip begon af te nemen zijn we Harold&Kumar2 gaan huren en zouden we bij iemand thuis wat jointjes roken, pizza's bestellen en die film kijken. Ik had goeie, lekkere rum thuis die we even wouden halen, glaasje voor de smaak. Ik vroeg of ik er al normaal uitzag, ja was allemaal prima volgens hun. Niks te zien.
Ik loop naar binnen. 'Hoi, waar is die rum ookalweer?' Mn zusje kijkt me aan 'Woow wat zie jij eruit :openmouth: ' Huh huh wat huh, uhh waar is die rum? Mn vader keek me aan & die wist volgensmij dondersgoed dat ik wat ophad en wsl ook nog wel wat :P Totaal verstoord die rum zoeken en weer weggegaan..

Soortgelijk verhaal ook op lsd gehad nog. Zijn niet de slimste momenten :P Je krijgt altijd zo'n psychotische verstrooide blik als je tript :P En je ziet er meestal uit alsof je 3dagen op safari bent geweest :tearsofjoy:

Oom Klaas

Badass junkie
En dan in zo'n staat ook nog een fles rum proberen te halen thuis, dan zou ik ook wel schrikken als ouder zijnde :P

spacelord

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Arizona zei:
spacelord zei:

Nu ik het nog eens doorlees: how the hell can you think about eating fucking pizza when you are tripping balls on shrooms??????? Nee serieus, hoe?

En op 7g zie ik je niet echt normaal doen tegen je vriendin die het blijkbaar niet doorhad, laat staan naar een pizzeria gaan waar er "megaveel" volk zit.
Dus conclusie: jouw verhaal moet wel BS zijn. Sorry jij bent uit, je bent de zwakste schakel.
Tum tum tuuuummmmm.

Man zeik niet, ik had nauwelijks ervaring met paddestoelen en was nog jong, iedereen heeft in zijn puberjaren wel iets stoms uitgehaald met drugs en dit was mijn stommiteit om me door een vriend te late overhalen 7 gram van zijn zelfkweek te nuttigen (moest er niets voor betalen dus waarom niet dacht ik). En pizza eten is er nooit van gekomen, na 10 minuten begon ik al te flippen, ik had gezegd dat ik stoned was meer niet. Veel stoers is er niet aan mijn verhaal retards dit is een blunder dus niets om fier op te zijn. Het enige wat overdreven was zijn de 2 uur rondrennen, grootste deel van de tijd heb ik in foetushouding doorgebracht

KoxBox

Badass junkie
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat je 7g eet zelf al weet je er bijna niets van. En het idee alleen al om iets te gaan eten...
Ik heb ook al eens 60g (vers uiteraard) genuttigd en ik kon met moeite nog stappen, normale gesprekken voeren zat er ook al niet in en al ik kan me echt niet inbeelden dat je naar een pizzeria gaat in die toestand. :wave:

spacelord

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat je 7g eet zelf al weet je er bijna niets van. En het idee alleen al om iets te gaan eten...
Ik heb ook al eens 60g (vers uiteraard) genuttigd en ik kon met moeite nog stappen, normale gesprekken voeren zat er ook al niet in en al ik kan me echt niet inbeelden dat je naar een pizzeria gaat in die toestand. :wave:

Ik heb toch ook nooit gezegd dat ik nog in staat was tot deftig lopen of spreken :P . Mijn toenmalige vriendin wist niets over drugs ze wist dat ik af en toe blowde en dacht dat ik gewoon high was ofzo (heb het er niet meer met haar over gehad na dat voorval dus weet ik veel wat ze dacht). Ik struikelde om de 5 meter en bij elk geluid keek ik verschrikt op. Gewoon een heel domme zet die ik ook niet meer herhaald heb :rolleyes:. Je kent het toch een vriend bied je iets aan en pusht je om datgene te doen, zegt van 'dat komt wel goed het word een ervaring om nooit te vergeten' en ik nam dat natuurlijk aan as gastje van 15 jaar. Ik weet er nauwelijks nog iets van maar ik heb me een week lang niet normaal gevoeld.

Escoban

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit een aantal Hawaiian Baby Woodrose zaadjes naar binnen gewerkt met het plan om buiten een beetje rond te lopen en te zien hoe het loopt. Zodra ik ze ophad en ik bezig was met een rugtas in pakken om mee te nemen werd ik door mijn moeder naar de woonkamer geroepen. In verband met tentamens (of examens, geen idee meer wat het waren). Kwam ze met het briljante plan om even wat oefen opdrachten op te halen op de school waar zij destijds werkte.

Toen we daar aankwamen voelde ik de effecten wel een beetje opkomen. Achteraf weet ik dat ik niet echt hard aan het trippen was, maar op dat moment was ik ongelofelijk paranoïde. Op een gegeven moment ben ik naar de WC gegaan om te pissen, en terwijl ik stond te pissen voelde ik me ongelofelijk klein. Heb toen nog een tijdje staan spacen op de spiegel boven de wasbak, toen ik vervolgens mijn moeder in mijn ooghoek zag staan was ik ervan overtuigd dat zij wist dat ik aan het trippen was (terwijl dit niet het geval was). Ik heb vervolgens een akelig stille terugreis gehad, vrijwel de hele tijd naar de oefen opdrachten zitten staren in de hoop "normaal" over te komen.

Achteraf gezien was het allemaal niet zo dramatisch, voor mij was het echter een van de eerste keren dat ik tripte, wat het toch vrij beangstigend maakte.

TrippyShit

Badass junkie
Escoban zei:
Heb toen nog een tijdje staan spacen op de spiegel boven de wasbak, toen ik vervolgens mijn moeder in mijn ooghoek zag staan was ik ervan overtuigd dat zij wist dat ik aan het trippen was (terwijl dit niet het geval was). Ik heb vervolgens een akelig stille terugreis gehad, vrijwel de hele tijd naar de oefen opdrachten zitten staren in de hoop "normaal" over te komen.
:tearsofjoy: mooi stukje

wendela

Experimenterende gebruiker
darklord667 zei:
Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg..

Hey, dat heb ik precies zo gehad!
Een jaar of 12 geleden in de Roxy (had 2 pillen gekregen van een duister type); iedereen ook brillen (verschillende monturen ook) en eigenaardige huidziekten. Het was geen prettige ervaring iig.

maxpayne

Belezen gebruiker
wendela zei:
darklord667 zei:
Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg..

Hey, dat heb ik precies zo gehad!
Een jaar of 12 geleden in de Roxy (had 2 pillen gekregen van een duister type); iedereen ook brillen (verschillende monturen ook) en eigenaardige huidziekten. Het was geen prettige ervaring iig.
Dat vind ik zo apart he. Ik ben best wel benieuwd naar MDMA om het geluksgevoel enzo. Zelf heb ik dan wel aan de paddo's gesnoept vaak genoeg, maar ik heb nooit zo erg gehallucineerd dat ik brillen of opstapjes zag. Soms zien mensen dus gewoon echt dingen die er niet zijn op de dansvloer. Hoe lijkt dat op MDMA. Is dat echt net echt? Of moet ik het meer zien als een verkeerde interpretatie van de omgeving en de felle kleuren? Beetje droomachtig zeg maar en dat je dan 'bestaande' vormen voor iets anders aan ziet? Volgens mij kan je flink in de war zijn van MDMA....

Ben er benieuwd naar!

KoxBox

Badass junkie
De hallucinaties die je hebt van MD zijn helemaal niet te vergelijken met die van Psilocybine of dergelijke. Ik heb bv. een boom in 4 zien splijten en zo van die dingen, maar het is allemaal zeer vluchtig en niet echt dromerig zoals bij paddo's of LSD.

Cooper

Bewuste gebruiker
Ja erg herkenbaar, die dingen aan mensen hun gezicht. Ik dacht ook eens dat iedereen over het hele gezicht getatoeëerd was. Ik zei ook tegen een van mijn vrienden: kijk, naar dat gezicht van dat meisje! en die jongen!...en zei ook!" na een verwarde blik terug begreep ik, dat het niet echt was.

Bovenaan