Je ergste drugsblunder

Elohtibbar

Badass junkie
7:28-11-12-17 zei:
niet echt een blunder maar wel een mooi verhaal.
We waren bij iemand thuis en hadden net voorradden gekocht voor de heleweek ( omdat hij een huis alleen had ) 30 euro wiet bij een dealer ( 2 stevige zakken goede wiet ) en een tientje hasj ( en nog wat truffels maar dat heeft hier niks mee te maken ). Dus wij beginnen te blowen en na 5 jointjs moest iemand naar zijn werk ( xD eikel dat het is ) dus ik samen met een andere vriend overgebleven, 2 stevige L'etjes gedraaid en gerookt. Ik ging bad ... maja ik kon het wel hebben, ging gewoon even a-relaxd. uurtje later ibuproven en een biertje, voel me weer top dus tijd voor een jointje. even later en de werk-gozer komt weer terug. weer 5 joints gerookt, helemaal gaar... zegt die gozer ... "hmm ik hem nog wel zin in een blundje" dus wij keihard lachen ... wat een goede grap ... en ondertussen toch die dikke blunt draaien wiet en een lijntje hasj. Heerlijk was hij btw maar ik was te knetter voor woorden. Kon geen woord meer uitspreken en kon ook niet meer lachen. We keken family guy dus ik wou wel lachen maar ik kon alleen zeggen: "HAAAAA HAAAAA HAAAA HAAAA"

mooie tijden

Ik denk dat ik voor ons allen spreek wanneer ik zeg:

:confused: :confused: :confused:

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
We waren bij iemand thuis en hadden net voorradden gekocht voor de heleweek ( omdat hij een huis alleen had ) 30 euro wiet bij een dealer ( 2 stevige zakken goede wiet ) en een tientje hasj ( en nog wat truffels maar dat heeft hier niks mee te maken ). Dus wij beginnen te blowen en na 5 jointjs moest iemand naar zijn werk ( xD eikel dat het is ) dus ik samen met een andere vriend overgebleven, 2 stevige L'etjes gedraaid en gerookt. Ik ging bad ... maja ik kon het wel hebben, ging gewoon even a-relaxd. uurtje later ibuproven en een biertje, voel me weer top dus tijd voor een jointje. even later en de werk-gozer komt weer terug. weer 5 joints gerookt, helemaal gaar... zegt die gozer ... "hmm ik hem nog wel zin in een blundje" dus wij keihard lachen ... wat een goede grap ... en ondertussen toch die dikke blunt draaien wiet en een lijntje hasj. Heerlijk was hij btw maar ik was te knetter voor woorden. Kon geen woord meer uitspreken en kon ook niet meer lachen. We keken family guy dus ik wou wel lachen maar ik kon alleen zeggen: "HAAAAA HAAAAA HAAAA HAAAA"

mooie tijden

Ik denk dat ik voor ons allen spreek wanneer ik zeg:

:confused: :confused: :confused:
Snap je dat niet? Valt me wel een beetje van je tegen. Ik vind het opmerkelijk briljant getuigen dat de hoogte van schrijvers' IQ niet al te hoog is.

ragnarok

Wijs gebruiker

mooie tijden

Dreuge

Badass junkie
als je er niet om kan lachen negeer de post dan, maar ga niet zo wijs lopen doen
het zijn altijd dezelfden

Elohtibbar

Badass junkie
Dreuge zei:
als je er niet om kan lachen negeer de post dan, maar ga niet zo wijs lopen doen
het zijn altijd dezelfden

Beste jongen, dit forum is bevolkt door mensen die dit soort opmerkingen uitlachen. Als het je niet bevalt en je dat niet kan hebben hoef je hier niet te komen. Mens, erger je niet.

Dreuge

Badass junkie
wow wacht ff, wie denk jij wel niet dat je bent? volgens mij heb je nogal last van grootheidswaan

Elohtibbar

Badass junkie
:tearsofjoy:

Jij bent de enige hier die een probleem heeft hoor. Ik zeg alleen dat ik niks begrijp van de opmerkingen van die jongen en maak daarna een sarcastische opmerking, en jij vat alles serieus op en haalt daaruit dat ik grootheidswaan heb? Kijk eerst maar naar jezelf voor je dit soort rare conclusies gaat trekken. En nogmaals, dit forum bestaat eruit om mensen een beetje te pesten en commentaar te geven op elkaars opmerkingen. Dat heet communicatie. Als je te emotioneel bent om dat aan te kunnen, kun je misschien beter naar een ander forum vertrekken.

Elohtibbar

Badass junkie
Wat een goed argument!!! :) :)

Fijn dat je begrijpt dat discussies zijn gebaseerd op intelligente, rationele onderbouwingen! Wat jij wil hoor jongen, ik heb grootheidswaanzin. :) Jij bent hier degene die met beledigen gaat beginnen.

:wave:

nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it

Drientje

DF-koning
nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it
Het punt is dat jij het een grappig verhaal vind. Het is een typisch verhaal dat 'je erbij had moeten zijn'.

Fijn dat jij erom kan lachen.

Angramar Temenos

Badass junkie

get over it

Volgens mij is die hoeveelheid pillen hoger dan je IQ.

Drientje zei:

get over it
Het punt is dat jij het een grappig verhaal vind. Het is een typisch verhaal dat 'je erbij had moeten zijn'.

ja oke true sorry dat ik het niet zo goed kon verwoorden maar wat heeft mijn IQ daar nou weer mee te maken.

Angramar Temenos zei:

get over it

Volgens mij is die hoeveelheid pillen hoger dan je IQ.
haha spreekt mijn groote vriend... alleen domme mensen hebben cijfers nodig om te bewijzen dat ze slim zijn. Maar ik waardeer je ongeargumenteerde standpunt.

Chris Pontius

Badass junkie
Stiekem ben ik het wel met Dreuge eens, maar dat laat ik niet merken want dan ben ik dat kleine beetje restecp ook gelijk kwijt.

Drientje

DF-koning
Drientje zei:

get over it

ja oke true sorry dat ik het niet zo goed kon verwoorden maar wat heeft mijn IQ daar nou weer mee te maken.

Het feit dat je het hier post?

Ik heb ook zo belachelijk veel leuke drugs anekdotes maar die zijn allemaal typisch je had erbij moeten zijn verhalen. Filter de dingen waarvan jij zeker weet dat het ook een blunder is en post het hier.

oke point made ik snap je ook wel, hou er gewoon niet van om op mijn fouten gewezen te worden doormiddel van belediging maja daar heeft iedereen wel eens last van ^^

oke hier een blunder waar iedereen mee kan leven

was bij met kerst met de hele familie bij me oom waar dus mijn oma,opa,neef,nicht enzo... ook bij waren. daarbij is me oma nogal anti-drugs. ( heel erg bang want iemand in de familie had zelfmoord gepleegt en dat werd dan meteen gekoppelt aan drugs :confused:) anyways ik wil iets uit me zak pakken .. vallen me lange vloei, tip en screens uit me zak :flushed: .. dus ik vlieg als een hond op de grond om die dingen weer op te pakken maar iedereen had het al gezien.
me chille oom dekte me in en zei dat screens voor een tabak-pijpje waren :P maar voelde me heel ongemakkelijk.
me oma had nog met mijn moeder gebelt maar die wist alles al.
niks meer over gehoort gelukkig

Skippy

Wijs gebruiker
5 gram speed op een cd hoesje willen leggen en de speed op je schoot laten vallen. :(

Net een 2-cbtje nemen en dan over je nek gaan (Zonde :()

Niet via het buisje snuiven , maar alles over de grond blazen :P

Fles cola vullen met whiskey terwijl de dop er nog op zit en alles op de grond legt . (zonde :()

10 pillen nog voor Defqon in je zak hebben en voordat je naar binnengaat alles verkocht hebben en niks meer voor jezelf :confused:

Druks

Newbie
Je onderbroek uitdoen in de gang van je studentenhuis en op bed gaan staan in die toestand en de deur open en dicht doen. Op paddo's.

En de huistelefoon "ontrafelen".

Opzich viel de schade uiteindelijk mee en het was toch allemaal als een droom, waardoor het niet echt als een blunder voelt...

Drientje

DF-koning
Ik zat bij een vriend in de auto, terug van een feestje en ineens was het zo mistig dat hij niet meer de motorkap van zijn auto kon zien, laat staan de weg. Hij deed het mistachterlicht aan en ik was zo hard aan het trippen dat ik nog wel normaal de weg kon zien(fucking weird, dat wel). Ik deed het licht weer uit en bemoeide me er natuurlijk mee (dat kan ik namelijk heel erg goed) en we kregen bijna ruzie over dat licht. Ik beweerde dat dat licht juist verblindde in die mist. Duh, het is een
MISTlicht. Tsss.

Later bleek dat het echt zo heel erg mistig was want heel Rotterdam was 1 grote mistbank geworden. Nog nooit zulke dikke mist gezien. Als je je hand uitstak in de mist kon je die niet eens meer zien. Vette shit.

Chris Pontius

Badass junkie
Drientje zei:
Ik zat bij een vriend in de auto, terug van een feestje en ineens was het zo mistig dat hij niet meer de motorkap van zijn auto kon zien, laat staan de weg. Hij deed het mistachterlicht aan en ik was zo hard aan het trippen dat ik nog wel normaal de weg kon zien(fucking weird, dat wel). Ik deed het licht weer uit en bemoeide me er natuurlijk mee (dat kan ik namelijk heel erg goed) en we kregen bijna ruzie over dat licht. Ik beweerde dat dat licht juist verblindde in die mist. Duh, het is een
MISTlicht. Tsss.

Later bleek dat het echt zo heel erg mistig was want heel Rotterdam was 1 grote mistbank geworden. Nog nooit zulke dikke mist gezien. Als je je hand uitstak in de mist kon je die niet eens meer zien. Vette shit.

Je had er zeker bij moeten zijn?

Amaranth

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
MISTlicht. Tsss.

Ik vind het opmerkelijk briljant getuigen dat de hoogte van schrijvers' IQ niet al te hoog is.

Dopezilla

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Ik vat hem ook niet direct. Maar goed, ik kan me voorstellen dat zulke dichte mist best vreemd is als je stevig aan het trippen bent.

Gelukkig is er geen sprake geweest van een blunder in de vorm van tegen een boom rijden ofzo.

Olle

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Chris Pontius zei:
Ik vat hem ook niet direct. Maar goed, ik kan me voorstellen dat zulke dichte mist best vreemd is als je stevig aan het trippen bent.

Gelukkig is er geen sprake geweest van een blunder in de vorm van tegen een boom rijden ofzo.

Olle
De blunder was dat ik de mist niet zag als mist en ik het mist achterlicht weer uit deed in mijn bijdehandse moves. Ik krijg deze anekdote nog wel eens te horen als ik samen ben met R. die de auto reed.

Vigilante

Wijs gebruiker
Beetje vreemd dat sommige mensen met 'je had erbij moeten zijn' verhalen worden beledigt en uitgemaakt voor retards terwijl dat bij anderen achterwege wordt gelaten. Is hier een soort selectie voor of is het toeval?

taurus

Experimenterende gebruiker
door politie agent gefouileerd worden in de uitgaansbuurt,
enkele xtc'tjes op en er nog 1 op zak :openmouth:
politie vind ze maar ben vriendelijk eerlijk en kalm gebleven,
is voor eigen gebruik zeg ik want ik heb er al 2 op zoals je ziet :hearteyes:
kreeg ik doodleuk mn :xtc: terug met de mededeling dat ik mezelf goed onder controle had :grin:
maar ze me geen 2x moesten betrappen of ik mee moest voor pv!

was echt geschrokken :tearsofjoy: heb ze dan maar direct genuttigd
waren de bewijzen weg :rock:

maxpayne

Belezen gebruiker
Druks zei:
Je onderbroek uitdoen in de gang van je studentenhuis en op bed gaan staan in die toestand en de deur open en dicht doen. Op paddo's.

En de huistelefoon "ontrafelen".

Opzich viel de schade uiteindelijk mee en het was toch allemaal als een droom, waardoor het niet echt als een blunder voelt...
WHaahaha geniaal!
Ik doe ook vaak rare dingen met kledingstukken en voorwerpen wanneer ik op paddo's trip. De schoenen van iemand anders aan doen, t shirt uitdoen. Opgaan in de gordijnen. de foto lijsten bovenop de tv zetten. Op de rand van de bank staan omdat dat zo mooi hoog is.

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Toen ik nog 15 was , wou ik per se jointjes blowen (is nu wel anders , hoef niets van weed te weten geef mij maar Alcohol , XTC of Pep). Alleen kon ik langs geen kanten rollen, kon ik zelfs nog niet deftig inhaleren en kende ik van weed ook geen reet vanaf .... Na voor 10 euro een kleine gram weed die al was fijngemaald gekocht te hebben (genaaid dus) bij één of andere straatdealer ging ik dan naar een rustige plek 's avonds om daar dan op een bankje met een kameraad die ook genaaid was met zo'n minizakje die ie eveneens 10 euro heeft betaald , te rollen en te blowen . Twee klunzen die we toen waren beseften we niet eens dat we tabak nodig hadden om te rollen , zitten we daar hopeloos wat pure jointjes proberen te rollen .... Uiteindelijk een "joint" in elkaar kunnen knutselen die uit meer vloeitje en tipje bestond dan uit weed en waar we beide niet eens iets van gevoeld hebben....
Hierna hadden we maar besloten om de daaropvolgende keren jointjes te blowen met mensen die al enige "ervaring" hebben en die tenminste kunnen rollen....

Een iets recentere "blunder" was toen ik een paar weken geleden wat bier ging halen in een nachtwinkel en bij het zoeken in me achterzak naar geld om te betalen voelde ik iets dat als een briefje geld aanvoelde, ik dus effe bovenhalen en op die toonbank leggen , bleek het een bijna leeg zakje Speed te zijn, zat nog genoeg in voor één lijn ofzo :grin: Ik heb het met een lichte grijns op me gezicht gewoon vlug weggestoken , die gozer die er werkte kon er precies niet mee lachen :grin:

jimi

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
nou niet egt mn ergste blunder maar wel irritant:

op trance energy kreeg ik n kusjes van n onbekend dame omdat ik dr n banaan had gegeven (heerlijk toch die mdma en spacende mensen, wil ik tegen dr praten , krijg ik mn kaken niet meer van elkaar

aaah dat vind ik echt heel zielig voor je haha
dan moet je idd echt heel strak hebben gestaan wel!

jimi

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Dank je! Ik doe mijn best alles positief te bekijken. Er bestaat trouwens geen goed en kwaad, alleen maar jou interpretatie van de dingen, die gekleurd worden door jou gedachten en emoties. Als je dat beseft is de wereld ineens veel mooier!

nice, ik ben het echt eens met je uitspraken.
je kan zoveel domme dingen doen en fouten maken, maar als je ervan leert of er op zijn minst over na denkt kan je er echt iets positiefs uithalen.
je kiest uiteindelijk zelf hoe je met alles omgaat en of je voor hetgene kiest wat jou gelukkig maakt. ook op de lange termijn.

Bovenaan