Elohtibbar
Badass junkie
7:28-11-12-17 zei:niet echt een blunder maar wel een mooi verhaal.
We waren bij iemand thuis en hadden net voorradden gekocht voor de heleweek ( omdat hij een huis alleen had ) 30 euro wiet bij een dealer ( 2 stevige zakken goede wiet ) en een tientje hasj ( en nog wat truffels maar dat heeft hier niks mee te maken ). Dus wij beginnen te blowen en na 5 jointjs moest iemand naar zijn werk ( xD eikel dat het is ) dus ik samen met een andere vriend overgebleven, 2 stevige L'etjes gedraaid en gerookt. Ik ging bad ... maja ik kon het wel hebben, ging gewoon even a-relaxd. uurtje later ibuproven en een biertje, voel me weer top dus tijd voor een jointje. even later en de werk-gozer komt weer terug. weer 5 joints gerookt, helemaal gaar... zegt die gozer ... "hmm ik hem nog wel zin in een blundje" dus wij keihard lachen ... wat een goede grap ... en ondertussen toch die dikke blunt draaien wiet en een lijntje hasj. Heerlijk was hij btw maar ik was te knetter voor woorden. Kon geen woord meer uitspreken en kon ook niet meer lachen. We keken family guy dus ik wou wel lachen maar ik kon alleen zeggen: "HAAAAA HAAAAA HAAAA HAAAA"
mooie tijden
Ik denk dat ik voor ons allen spreek wanneer ik zeg:

...