Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?Chemical zei:slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
whyme zei:Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?Chemical zei:slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Chemical zei:whyme zei:Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?Chemical zei:slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder
![]()
funky_skunk_junky zei:Bij reggae sundance out gegaan voor de dixi wc's nadat ik 3x op m'n smoel was gegaan over touwen en haringen van tenten daar op de camping![]()
Oh okeChemical zei:whyme zei:Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?Chemical zei:slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder
![]()
Dit is geen blunder dit is gewoon lauw :PCuppie zei:8 jaar terug met carnaval in Maastricht. Als wietplant verkleed, blowend en zuipend de dag/nacht door komen. Om vervolgens thuis de waterpijp te vullen met wiet en Bacardi Lemon. Compleet van de wereld naast je vriendin het bed in duiken....om ineens wakker te schrikken, niet wetend waar je bent, dat hard op uit te spreken, en vervolgens aan je vriendin vragen wie ze is, en waarom ze in je bed ligt.
Voelde me daarna wel ff verrot, maarja.![]()
Ik wou dat ik die laatste 2 ook kon meemaken met alleen hasj en alcoholCuppie zei:Planten in tuinen aanzien voor bierkratten.
Een kikker op de bodem van het buitenzembad zien, er met een stok tegen aan willen tikken, kikker klapt in stukjes uit elkaar, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een blaadje was van een boom. En dit dan met z'n vieren tegelijk ervaren.
Dit alles in combi alcohol en hasj.
Uiteindelijk wel een hilarische avond gehad, waarbij ik mijn uiterste best deed om mensen te herkennen op basis van hun lichaamstaal of kleur van hun kleding omdat menselijke gezichten niet meer als dusdanig te herkennen waren. Uiteindelijk het merendeel van het feest gewoon buiten op de parking en in de auto doorgebracht (al waande ik me de eerste uren eerder in een soort Alice in Wonderland maar dan kleurrijker en met meer fractals Jij zou toch stoppen? Of was dat erna?Dopezilla zei:Een totaal uit de hand gelopen acid trip op 'n free party.
Ik denk nu nog steeds af en toe dood te gaan, en de after images zijn nog altijd niet weg (al zijn ze zeer spaarzaam).
Dit is ondertussen al meer dan een week geleden.
Olle
Drientje zei:Ja die fout heb ik ook wel eens gemaakt alleen dan niet bij mezelf. Iemand wilde speed en ik gaf hem per ongeluk heb sealtje met keta. Zo die was scheef, en hij moest ook nog normaal doen omdat hij allemaal dingen aan het verkopen was. Oeps, sorry foutje.![]()
Ik ben gestopt naar aanleiding van deze monster trip.Drientje zei:Jij zou toch stoppen? Of was dat erna?
Aha. Dan is het een flink nare trip geweest. Weet je, ik geloof heilig dat iedereen een keer flink op zijn smoel moet gaan met drugs om weer het respect te krijgen wat je in het begin had voor je de drugs als normaal had beschouwd.Dopezilla zei:Ik ben gestopt naar aanleiding van deze monster trip.Drientje zei:Jij zou toch stoppen? Of was dat erna?
Olle
De hardste lessen zijn alleen voor de beste leerling.Dopezilla zei:Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.
Er zijn leukere manieren om te leren, though.
Olle
hoe harder de les, hoe rijker de ervaring...Dopezilla zei:Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.
Er zijn leukere manieren om te leren, though.
Olle

alleen maar grappige verhalen voor op het volgende feestjefunky_skunk_junky zei:Vallen en weer opstaan![]()