Je ergste drugsblunder

speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen dus tel maar uit...(ware allemaal rond de 10/11) maar dan voel je je egt focking schuldig joh...maargoed

keta en pep in me portemonee in sealtjes allebei blanco en dan lijntjes legge met een paar vriende en dan er8erkomen dat de pep nog in de beurs zit...

Immo

Badass junkie
knowwhatyoudo zei:
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen

Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.

Frank123

Wijs gebruiker
knowwhatyoudo zei:
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen

Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig".

Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)
Toen kwam er een olifant met een grote lange snuit, en die blies zo het verhaaltje uit.

OT: Keer gram coke gekocht. Broek met veelste grote zakken aan. kom thuis. foetsie. Eruit gevallen dus. Maar daarna ook nog eens mijn telefoon en mp3 speler.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
haha, na 15 uur lang blowen, en twee blikjes redbull, een starwars kids menu, bij de burgerking. een kennis deed dat ook.

Toen werden we wat te enthousiast toen we met joda en luke aan het lightsaberen waren... Stond ineens iedereen naar ons te kijken.

Seatbelt

Belezen gebruiker
Onze school vond het aan het einde van vorig schooljaar (dit jaar juni dus) met alle 3e klassen (ja ik ga nu pas naar 4e) naar Walibi te gaan. Wij bereiden ons natuurlijk wel voor dus wij zitten met zn allen in de bus, komt onze rector naar ons toe, begint een gesprekje met mij, ik zie maat van me aan de andere kant van de bus (zeg maar zelfde rij maar dan rechts i.p.v. links) pil in zn mond stoppen slokkie water achteraan. Draait de rector zig om, begint een gesprek met die maat van mij, achter zn rug haal ik mijn blauwe mitsu te voorschhijn, en ja ook die word lekker verorberd. Wij komen daar aan, voelen nog niks lopen we een eindje. Hij rent als de tieft naar een WC toe omdat ie kk misselijk. Hij kotsen op de wc, ik zit op het terrasje waar de wc bij hoorde hem wel goed te trippen en een biertje te drinken. Alles ging nog helemaal lekker, totdat onze wiet op was en we nog genoeg hadden voor een lekkere boomstam, dus wij voor een attractie op het gras zitten paffen, en ja hoor, daar loopt meneer de rector voorbij. Dus daar ging onze leuke dag en we mochten de rest van de week (terwijl de rest vakantie had) lekker op school zitten. Diezelfde maat van me heeft nog wel lijntje speed gesnoven vant bureau van de rector :tearsofjoy:
Maar nu is mijn joint op dus ga ik maar is slapen, alst lukt :wave:

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
De vader van een vriend van me had een apotheek waar een enorme pot met peppilletjes stond. Hij gooide die "pareltjes" zoals hij ze noemde dan ook constant naar binnen.

Op een dag ging hij ergens soliciteren en had hij wat extra pareltjes naar binnengegooid om vooral een zelfverzekerde en goedbabbelende indruk te maken en overtuigend en gemotiveerd over te komen.

Toen het solicitatiegesprek was afgelopen, verwisselde hij de deur naar de gang echter voor een kastdeur en stapte per abuis monter en vrolijk de kast binnen.

Helaas heeft hij de baan niet gekregen... . :hearteyes:

Wietpep

Toen ik aan het werk was onder speed
viel me sealtje uit me zak naast me baas
kon nog maar net verstoppen :P

afraidtech

Bewuste gebruiker
denkend midden in een paddo trip dat de trip afgelopen is en doodleuk aanbellen bij mij ouders thuis, me moeder doet open en krijg mijn jas maar niet uit en ze kijkt me aan ik kijk terug met die grote doppen :P

Debris

Bewuste gebruiker
Dit weekend een paar lijnen ketamine genomen voor dat ik m'n trip ging nemen.
5 min later steek ik m'n tong uit, liggen er ineens 2 op.
"Heb je er 2 genomen"
-"Nee hoor, ik ben al scheef, 2 dagen wakker enz. dan ga ik echt geen 2 meer pakken"
"Er liggen toch echt 2 van die dingen op je tong hoor."
-"Dan zijn ze op magische wijze vermenigvuldigd. Is er toch echt maar ene hoor."
Daarna nog 2 soorten ketamine gaan testen, en naar buiten gegaan.
50 meter verder ging ik zitten (lees: bijna liggen) en mochten ze fruitsap gaan halen.

Achteraf mooie memorabele uitspraken als:
"Ik vond ze al zo vies smaken, maar echt overdreven"
"Zo op magische wijze vermenigvuldigen zou met hele velden moeten kunnen."

Of super wazig op mdma vorig jaar zat ik bij een paar vrienden, en zij leggen een lijn ketamine op een flyer. Mij word die flyer aangegeven in de veronderstelling dat ik ook een lijn wil. Ik pak de flyer, draai die om, "He bah, slechte line up."
Ondertussen alle ketamine op de grond...:(

Zoveel memorabele momenten op de drugs gehad, waarvan er tientallen mooi genoeg zijn om hier te posten. Ik zal hier wel vaker een verhaaltje komen posten.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik at een frikandel bij een snackbar, die al een tijdje in de automatiek lag.
even later weer. Heb ik zomaar 12 euro uitgegeven aan frikandellen

ilyas

Bewuste gebruiker
Tijdens de opkomst van mijn laatste LSD trip, zat ik met enkele vrienden nog een jointje te roken. De trip begon nu goed te vorderen en ik besloot om me terug te trekken bij mij thuis. Komt er op dat moment de vader van een goede vriend naar me gewandeld. i.p.v. even rustig te blijven, zet ik het op het lopen.

Dat moment zal ik echt nooit meer vergeten, ik heb me die avond echt nog kapot gelachen om dat feit en nu trouwens ook nog.

cropp

Badass junkie
een keertje hadden we een shitload aan pep gesnoven, en hadden we nog geen bier, dus wij naar de AHXL om een sixpack te ronselen, stond mijn mentor bij de kassa langs me...

met een vluchtig gesprekje en hyperconsentratie op mijn wangspieren is het met een sisser afgelopen, maar dat was wel even schrikken...

linke

Ik stond ik de kroeg te praten met 2 jongens en een meisje. Het was echt gezellig want ik had een lulkick van heb ik jou daar. Totdat die ene jongen bukt en zo een gram sos in z'n handen heeft. Die van mij! Hij gaat met z'n armen de lucht in staan en roept: kijk dit nou! Van wie is dit? Dus ik houd me mond en die andere 2 kijken mij gelijk aan. Ik blijf onschuldig en zenuwachtig meelachen. Zegt die gozer (die ook mijn voetbaltrainer was) "ik ben weg ga stappe" dus ik gelijk erachteraan en gevraagd of ik mee kon. Dat kon gelukkig en hebben we het samen opgenakt.

Ook een keer dat ik me portemonnee in de wc heb laten liggen open en bloot met de sos erin. Komt even later en goeie kennis naar me toe met me portemonnee. Mijn sos was er uitgehaald maarja ..... Op een gegeven moment word je echt onvoorzichtig, tenminste ik dan

joowa

Newbie
Nog niet zoveel meegemaakt en ook niet echt een blunder, maar toch wel eens geschrokken :) :

In het plaatselijke jeugdhuis had ik samen met een vriend een zakje wiet gevonden op het binnenpleintje(iemand had daar 's middags een barbeque gegeven). We besloten dan maar om het mee te nemen (aangezien er daar toch bijna niemand anders meer was dan wijzelf) en een paar joints te draaien op het strand. Het eerste moment leek het nergens naar en het smaakte ook niet zoals het hoorde, maar toen ik naar huis reed op de fiets voelde ik er wel degelijk heel wat van en zat mezelf constant op te winden dat mijn moeder nog zou wakker zijn en er iets van merken (het was nog niet zo laat). Ik kwam thuis en er was niemand te bespeuren maar de lichten in de living & keuken waren wel nog aan. Ik dronk snel een glaasje water om dan zo snel mogelijk naar boven te gaan, en toen ik mij omdraaide stond opeens mijn moeder voor me die van het toilet kwam. Daarvan alleen al was ik geschrokken en het eerste wat ze zei was: "godverdorie jij ziet er echt heel bleek uit, echt niet normaal ga maar gaan slapen" (mijn moeder is heel erg anti-drugs en ik heb het gevoel dat dit onbespreekbaar is). Ik zei dan maar (moeilijk uit mijn woorden komende en nog erg geschrokken) dat ik inderdaad wat misselijk was en draaide me direct om om naar boven te gaan. Ik vraag me tot vandaag de dag nog altijd af of ze doorhad dat ik wat gerookt had :P

Verder ook al eens een procesverbaal gekregen van undercover agenten omdat ik met een vriend op het punt stond om een joint aan te steken in een parkje waar ze zonet dealers hadden opgepakt (en ze wouden weten of wij het van hen gekocht hadden, niet dus, maar toch mee naar het bureau gemoeten terwijl ik misschien nog 0,5 gram had ... :rolleyes: ). Dit is ondertussen al 2 jaar geleden en men zei dat ik een waarschuwingsbrief van het parket mocht verwachten, blijkbaar hebben ze toch iets beters te doen (terecht) want ik heb nog niets gezien :) . Overlaatst ook gefouilleerd en ondervraagd geweest omdat een drugshond iets rook bij een controle in het station, terwijl ik helemaal nx bij had :confused:

MTB

Newbie
tip: als je net een verse grote ponypack hebt gehaald en je staat er net met je sleutel in je rechterhand een grote punt uit te nemen, en je maat vraagt hoe laat is het?.................kijk dan niet op je horloge :(

:tearsofjoy:

MTB

Newbie
het was de allereerste dag van mijn nieuwe schooljaar, nieuwe school, nieuw klas. (MBO). We hadden een introductiedag in het centrum van Den Haag. De hele dag ging eigenlijk nergens over dus ben samen een nieuwe klasgenoot (gebruikers herkennen elkaar :tearsofjoy: ) Sky High ingedoken. Daar maakte ik dus de fout om (niets gegeten nog) eerst een paar biertjes te drinken en daarna een dikke damp te roken. Dat viel dus verkeerd, en moest op de terugweg de buschauffeur vragen om ff te stoppen omdat ik eruit wilde, had frisse lucht nodig. Ben vervolgens bij de tramhalte op het bankje gaan liggen, mijn nieuwe klasgenoten en leraren verbouwereerd achter te laten. Dat was mijn eerste kennismaking met die school en opleiding. Het is daarna ook nooit meer goedgekomen hahaa

MTB

Newbie
nog eentje dan: op mijn werk (ambtenarij) had een collega eens een spacecake gebakken. Aangezien ik een ervaren gebruiker ben heb ik daar een grote plak van gegeten. Mijn collega keek zijn ogen uit. Beter had ik van te voren gevraagd hoe sterk dat ding was :wink:

Toen die insloeg zat achter mijn bureau en was het nog vrij relaxed maar al snel genoeg had ik in de gaten dat het niet goed met me ging, zweten, trillen, hartkloppingen. Dit was dus op een stille afdeling met veel oudere mensen die van niets weten. Dus op een gegeven moment had mijn kamergenoot (die van niets mocht weten) door dat ik me niet best voelde en tot overmaat van ramp heeft hij de beveiling gebeld. Die hebben daarna dus de BHV (bedrijfs hulp verlening) gebeld en Je moet dus voorstellen dat die daarna dus met zijn 3en naar mij te kijken terwijl ik zat te trippen en me aboluut niet relaxed voelde. Heb daarna een paniekaanval gekregen en ben met een ambulance afgevoerd, die broeders hadden het gelukkig vrij snel in de gaten en die hebben mij weer weer rustig gekregen en op mijn gemak gesteld, beetje suiker erin en het ging alweer beter.haha Gelukkig zijn ze er op mijn werk nooit achter gekomen wat de werkelijke reden was. :tearsofjoy:

Maar is voor mij dus wel de allerlaatste keer ooit geweest dat ik spacecake heb gegeten.

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik heb het al eens eerder verteld in een ander subforum, maar het blijft een leuk verhaal.
Ik ging eens een aantal gram ketamine kopen, afgesproken in een station, publieke plaats, handdruk #1 geeft hij mij de papieren vouwsels, handdruk #2 geef ik hem een goeie hoeveelheid geld, onze wegen scheiden zich.
Ik zit op de trein terug en besluit op't toilet een klein lijntje te leggen om het spul uit te testen...

zand, er zat frakking zand in de papieren builtjes. :angry:
ah ja, 'k heb daarna wel fatsoenlijke ket kunnen kopen; hij kwam naar mij, en voor hij weg ging heb ik movie-style getest of het echte was (wat op m'n tandvlees voor het verdovende effect, en de specifieke smaak).
Enkel jammer van het geld hé.

Op de chatsite waar ik hem eerst zag (de valse dealer, niet de echte), kwam ik hem later weer tegen, opnieuw bewerend dat hij verkocht. 'k Heb dan een paar keer aangemeld onder de naam "**** bedriegt", waarna hij toch wegbleef.

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Ooit op dour 2008 denk'k, liep ik ketamine te verkopen! Met een zakje van ongeveer een 25tal g liep ik daar rond. Het was al de 3de dag, dus meer dan de helft was al weg. En zelf was ik al redelijk wazig bezig!
Toen die tijd had ik bijna altijd een heupzakje aan, normaal stak ik al mijn drugs daarin weg. (meestal in een 2tal zakjes, moest er eentje opengaan dat't nog altijd in een ander zat)

Dus, ik de sleutel nogmaals in het pakketje en daarna steek ik het pakje gwn los in mijn broekzak zonder al te veel bij na te denken...
Ik loop daar een uurtje te spacen toen ik plots iets zanderigs aan mijn been voel. Het eerste moment niet bepaald veel aandacht aan besteed tot ik trg een sleutelpunt wou nemen...

Een dikke 8 gr was in mijn broekzak gevallen. Even heel slecht komen, vooral omdat't mijn laatste 8 gr was, maar mij uiteindelijk bij de situatie neergelegt...
Daarna ben ik maar ket uit mijn broekzak beginnen uitdelen aan jan en alleman.
It wasn't the cheapest night nor the smartest thing i ever did. but looking back on it, it sure was funny! :rock:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Mijn eerste Salvia ervaring

Ik lig op bed en neem een diepe hijs door mijn home-made bong,enkele seconden later voel ik dat ik aan mijn benen de lucht ingetrokken begin te worden. Als ik (voor mijn gevoel) schuin ondersteboven hang bedenk ik ineens dat ik de bong nog in mijn hand heb, en als ik deze nog vast heb terwijl ik ondersteboven hang zal die leeg lopen op bed,niet fijn.

Dus leg ik rustig de bong op zn kant op bed zodat deze niet omvalt...

bed nat,ik nat,trip weg

hoezee

:tearsofjoy:

De eerste keer dat ik tripte op lsd had niet zo aangename gevolgen.
Ik was op een feestje, had ineens het idee gekregen dat ik wel eens lsd wou proberen en uiteindelijk rond 2 uur 's nachts had ik een trip gevonden. Rond half 4 begon het te werken en het beviel me allemaal wel. Wat de trip betreft ga ik hier niet verder in detail treden. Rond 6 uur herinnerde ik me ineens dat ik over 4 uur thuis moest zijn zodat ik samen met mijn ouders naar het verjaardagsfeest van mijn grootvader kon gaan, dat rond 11 uur begon. Ik hield me toen nog rustig en was niet helemaal in paniek, dacht dat het wel in orde zou komen.
Rond half 9 nam ik uiteindelijk de bus naar huis, nog steeds redelijk heftig trippend. Toen ik thuiskwam sliepen mijn ouders gelukkig nog, en ik besloot meteen een douche te nemen.
Ik ging de badkamer binnen, keek in de spiegel, en toen kwam de paniek. Ik heb zeker een half uur in de douche gestaan, steeds herhalend dat ik normaal was en niemand iets zou merken. Ben daarna naar mijn kamer gegaan om gewoon wat in mijn bed te kalmeren. Mijn kamer staat vol met allerlei kitsch objecten en mijn muren hangen vol posters en foto's, en werkelijk alles bewoog en vervormde. Ik was helemaal in de war en dacht dat het beter zou zijn om te proberen slapen. Wat natuurlijk niet lukte, telkens als ik mijn ogen sloot zag ik allemaal visuals waarvan ik zeker had kunnen genieten moest ik niet zo gestresseerd zijn geweest. Ik keek voor een kwartier (of zo leek het toch) in de spiegel en besloot dat ik iets moest doen aan mijn uiterlijk gezien mijn pupillen gigantisch waren, mijn oogwit bloeddoorlopen en mijn huid er bijzonder grauw uitzag. Een kwart flesje oogdruppels en wat make up later zag ik er al wat beter uit, maar nog steeds niet helemaal gezond, toch wist ik dat het niet beter zou kunnen worden.
Mijn ouders werden wakker, we hadden een kort 'Hey was het leuk gisteren'-gesprekje en dan vertrokken we naar de feestzaal. Ik had m'n moeder al ingelicht dat ik me niet helemaal in orde voelde, wat misselijk enzo was dus dat ik me liever wat zou afzonderen.
Toen we aankwamen zag ik nog steeds alles pulseren en vervormen, en ik dacht dat iedereen door zou hebben dat er iets mis wat. Ik begon te huilen en zei m'n moeder dat ik even met haar wou praten, zonder andere mensen bij. We gingen terug naar de auto en ze zei dat ik maar moest beginnen met praten.
Ik kon niet stoppen met huilen en zei dat ik de afgelopen nacht LSD had genomen, maar dat ze zich geen zorgen moest maken, er was niks ergs gebeurd en het was de eerste en enige (ik had het gevoel dat ik dat 'enige' er wel bij moest zeggen, al was het maar om strafvermindering te krijgen) keer. Natuurlijk was ze enorm kwaad, riep ze m'n stiefvader erbij, wat uitmondde in een enorme discussie met als conclusie dat ik terug naar binnen moest gaan, me normaal gedragen, het voor niemand verpesten en dat we het later over de gevolgen zouden hebben.
Zo gezegd, zo gedaan, ik ging de feestzaal binnen en werd uitbundig door iedereen begroet en mijn neefje wou dat ik hem hielp met Pokémon-kaarten te sorteren, wat me niet zo best lukte( "huh? dat is blauw en je legt het op de groene stapel! Dat is geel, niet rood!" "Oh sorry, sorry, ik ben een beetje in de war." etc :) )
Terug thuis werd besloten dat ik 2 weken huisarrest kreeg, en dat ze me uiteraard beter in het oog gingen houden (begrijpelijk, wel jammer voor hun dat ze er niet zo goed in slagen)

Lauu

Badass junkie
knowwhatyoudo zei:
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen dus tel maar uit...(ware allemaal rond de 10/11) maar dan voel je je egt focking schuldig joh...maargoed.

als je het zelf maar gelooft dan zal het wel waargebeurd zijn

whyme

Belezen gebruiker
Bij een vriend aan de keukentafel zitten draaien met 3 man, terwijl de moeder in de kamer erlangs was.. We waren zo stoned dat we dachten dat het wel goed kwam en ze het niet erg vond.. oeps :(

Een andere vriend van me heeft ook echt de hersens van een slak ofzo. Waren bij een gast thuis, er is van tevoren gezegd: "Heb het niet over blowen/joints/wiet/hasj/drugs ofzo, want die ouders gaan héél leip doen als ze alleen al een van die woorden opvangen.. En ik mep je als je het toch doet." We hebben hem zeker 20 keer gemept ofzo, in 1 uur tijd :tearsofjoy:

Kermit

whyme zei:
Een andere vriend van me heeft ook echt de hersens van een slak ofzo. Waren bij een gast thuis, er is van tevoren gezegd: "Heb het niet over blowen/joints/wiet/hasj/drugs ofzo, want die ouders gaan héél leip doen als ze alleen al een van die woorden opvangen.. En ik mep je als je het toch doet." We hebben hem zeker 20 keer gemept ofzo, in 1 uur tijd :tearsofjoy:

Nou, als je leven nergens anders meer om draait.. :tearsofjoy:

Albino

Bewuste gebruiker
Uitgaan met vrienden. ik en iemand onder de coke. Je had alleen maar van die open wc's.. Dus niet rustig een lijntje pakken.. Ik helemaal stressen toch gedaan.. Kom ik terug de zaal is me neus helemaal wit :beer: .

Memmûm

Belezen gebruiker
Of super wazig op mdma vorig jaar zat ik bij een paar vrienden, en zij leggen een lijn ketamine op een flyer. Mij word die flyer aangegeven in de veronderstelling dat ik ook een lijn wil. Ik pak de flyer, draai die om, "He bah, slechte line up."
Ondertussen alle ketamine op de grond...

hahahaha, een van de beteren hoor!

Heerlijk om te lezen hoe onverantwoordelijk stom sommige mensen soms zijn. Heerlijk om daar van te leren, vooral als het net goed gaat of met een sisser afloopt :grin:

X bijnemen omdat vrienden zin hebben in meer, terwijl het voor jou eignelijk niet nodig is. Maar ja, je gaat toch meedoen en BAM, je ligt KO op bed te klappertanden in een brainfreeze en bent de 3 dagen erna geestesdood en depressief als een 14 jarige emo chick

cropp

Badass junkie
door de mdma kon ik bijna niet meer staan zonder achterover te klatsen, maar toch nog even de albert heijn in om bier te halen, kom je bij de kassa gewoon je mentor tegen, terwijl je ogen los van erkaar aan het stuiteren zijn en je onderlip bijna om je neus zit...

Aalpoepert

Badass junkie
Een aantal jaar geleden kwam ik 's-ochtends terug van een feestje, en ik had nog even een pilletje gedropt tegen het eind van het feestje (5 uur 's-ochtends).

Ik moest om 15 uur nog werken, maar ik was nog retevaag! Ik zag spinnepootjes zweven in het toilet en het ergste was dat ik even weg was toen ik op de afdeling stond. Het was voor een fractie van een seconde, maar ik kwam terug en vroeg aan mijn collega "Waar is dat beestje?" ze reageerde met "Watte?" waarop ik zei "Nee, niks, laat maar."

Erg stom dus :flushed:

Drientje

DF-koning
Stighar zei:
Een aantal jaar geleden kwam ik 's-ochtends terug van een feestje, en ik had nog even een pilletje gedropt tegen het eind van het feestje (5 uur 's-ochtends).

Ik moest om 15 uur nog werken, maar ik was nog retevaag! Ik zag spinnepootjes zweven in het toilet en het ergste was dat ik even weg was toen ik op de afdeling stond. Het was voor een fractie van een seconde, maar ik kwam terug en vroeg aan mijn collega "Waar is dat beestje?" ze reageerde met "Watte?" waarop ik zei "Nee, niks, laat maar."

Erg stom dus :flushed:
Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!

Lekker vaag weer.... :grin:

Aalpoepert

Badass junkie
Drientje zei:
Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!

Lekker vaag weer.... :grin:
Jij houdt er maar lugubere ideeën op na! Brrrrrr! :openmouth:

Bovenaan