Je ergste drugsblunder

Drientje

DF-koning
Ja die MDMA klep heeft mij ook al eens bijna een vriendschap gekost.

Vanuit het niets vragen waarom die rooie arm toch daar zweeft laat bij sommige mensen wel een lampje branden ja.

RockMe.

Experimenterende gebruiker
ik heb een keertje over een dak moeten gaan klimmen omdat T de joint uit z'n handen liet vallen, en zelf te stoned was om m zelf te pakken.

en laatst was ik met een paar vrienden, niemand kon draaien, en ik naja, soms lukt het goed, soms totaal niet.(zeker niet als ik al stoned ben)
poging gedaan, nou hij was rookbaar.
toen wou iedereen het dierenspel doen, why not.
dus na aan paar rondjes, ik ben aan de beurt, neem een hijs... de tip blijft in mijn mond hangen xD
iedereen een fucking lachkick.
k heb dat ding er gewoon weer ingepropt en t was toen wel weer te doen xD

whyme

Belezen gebruiker
Niet echt een blunder, wel iets wat niet aan te raden is: Er 's morgen tussen 8 en 11 uur 3 smoken, en dan nog 3 uur les volgen.. Ongelofelijk saai, het sloeg gewoon helemaal nergens meer op :confused:

Chemical

Belezen gebruiker
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.

whyme

Belezen gebruiker
Chemical zei:
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?

Chemical

Belezen gebruiker
whyme zei:
Chemical zei:
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?

kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor :grin:, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder :wink:

blu

Bewuste gebruiker
Chemical zei:
whyme zei:
Chemical zei:

kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor :grin:, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder :wink:

Dat soort dingen gaan wel over als je 16 wordt.

plopkoek

Bewuste gebruiker
Onder invloed van alchole , coke en een pilletje tegen een vriendin gezegt dat ik niet kon komen omdat ik nog een beetje onder invloed was, natuurlijk heb ik gezegt welk en hoeveel.... :grin:

Maarja, Ze was 400% anti-drugs, dus ja kan het al raden. :)
+ze heeft het tegen haar beste vriendin gezegt, tevens ook 1 van mijn....

:xtc: :hearteyes:

Chris Pontius

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Bij reggae sundance out gegaan voor de dixi wc's nadat ik 3x op m'n smoel was gegaan over touwen en haringen van tenten daar op de camping :grin:

Bekijk het van de positieve kant, je had ook in zo'n ding out kunnen gaan :hearteyes: .

whyme

Belezen gebruiker
Chemical zei:
whyme zei:
Chemical zei:

Oh oke :grin: Dronken zijn én vroeg thuis moeten komen is niet zo'n heel geweldige combi :tearsofjoy:

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik weet er een...

Ik ging naar een vriend in een andere plaats om 300mg DXM te testen in combinatie met wiet.
Nou, als je een ding niet moet onderschatten is die combinatie. Ik ben nog nooit zo ver weg geweest. Tijd, plaats...alles liep door mekaar heen. Het erge was dat ik een verplichting had, en die shit nog lang niet was uitgewerkt. ik heb zoooo hard mijn best moeten doen om niet de meest vreemde dingen tegen een vriendin van die vriend en zijn moeder te zeggen...echt dat was niet meer normaal. ik kon niet meer normaal praten, ik wist niet waar ik was...ik was op meerdere plekken tegelijkertijd.

er gebeurden dingen in mijn hoofd die nog moesten komen, dingen waarvan ik dacht dat ze nog moesten gebeuren waren al geweest.

ben er goed vanaf gekomen...dat had zo fout kunnen gaan (lees, op de rails komen bij het
terug gaan met de trein, omdat plaats tijd en handeling door elkaar liepen...gelukkig niet gebeurd)

wat btw wel cool was, is dat ik alles HDR zag a la Oblivion/Unreal tournament 3.

Cuppie

Experimenterende gebruiker
8 jaar terug met carnaval in Maastricht. Als wietplant verkleed, blowend en zuipend de dag/nacht door komen. Om vervolgens thuis de waterpijp te vullen met wiet en Bacardi Lemon. Compleet van de wereld naast je vriendin het bed in duiken....om ineens wakker te schrikken, niet wetend waar je bent, dat hard op uit te spreken, en vervolgens aan je vriendin vragen wie ze is, en waarom ze in je bed ligt.
Voelde me daarna wel ff verrot, maarja. :grin:

Planten in tuinen aanzien voor bierkratten.

Een kikker op de bodem van het buitenzembad zien, er met een stok tegen aan willen tikken, kikker klapt in stukjes uit elkaar, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een blaadje was van een boom. En dit dan met z'n vieren tegelijk ervaren.

Dit alles in combi alcohol en hasj.

Vigilante

Wijs gebruiker
Cuppie zei:
8 jaar terug met carnaval in Maastricht. Als wietplant verkleed, blowend en zuipend de dag/nacht door komen. Om vervolgens thuis de waterpijp te vullen met wiet en Bacardi Lemon. Compleet van de wereld naast je vriendin het bed in duiken....om ineens wakker te schrikken, niet wetend waar je bent, dat hard op uit te spreken, en vervolgens aan je vriendin vragen wie ze is, en waarom ze in je bed ligt.
Voelde me daarna wel ff verrot, maarja. :grin:
Dit is geen blunder dit is gewoon lauw :P
Cuppie zei:
Planten in tuinen aanzien voor bierkratten.

Een kikker op de bodem van het buitenzembad zien, er met een stok tegen aan willen tikken, kikker klapt in stukjes uit elkaar, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een blaadje was van een boom. En dit dan met z'n vieren tegelijk ervaren.

Dit alles in combi alcohol en hasj.
Ik wou dat ik die laatste 2 ook kon meemaken met alleen hasj en alcohol

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met koninginnendag s'avonds laat van Amsterdam terug naar huis. Ik had dex en MDMA op en kon al een hele tijd niet plassen en alle toiletten waren bezet. Eindelijk op het eindstation lelystad kon ik plassen. Het was kwart voor en hij gaat pas weer richting Amsterdam om het heel, ik had dus 15min om te zeiken en deed dat rustig. Ik zit daar nog maar 2min en de trein rijd weg, maar dan naar de andere kant waar geen stations zijn. :openmouth:

Ik ren dus naar de voorkant van de trein aangezien daar wel een conducteur in moet zitten, heb hard gescheeuwd en op de deur geklopt en kreeg helemaal geen reactie. Toen ben ik naar de achterzeide gegaan omdat daar ook wel conducteurs zitten, weer lawaai maken en kloppen maar weer geen reactie. KUT! ik zit dus alleen in deze trein helemaal waus in mijn eentje. De trein bleef fullspeed zo'n 20min dooreiden en ik had het gevoel dat ik echt in the middle of nowhere zat. Ik probeerde tevergeefs om te bellen of om op internet te komen, maar er was geen berijk.. Ik zag het al voor me heel de nacht in die trein te moeten zitten met de lichten fel aan.

Uiteindelijk zag ik iemand staan buiten die op een mijnwerker leek en heb weer hard gescheeuwd en geklopt en godzijdank zag/ hoorde hij mij. Die gast was enorm pist zij geen woord en zette me op een kleine nachttrein die weer richting lelystad ging. Het duurde nog 30min voordat hij vertrok en na 20min was ik weer in het station. Een hele groep mensen die wilde instappen en zagen dat ik erin zat, ze konden hun lachen niet inhouden wat ik wel begrijp.

Achteraf kan ik er best om lachen. :grin:

pascal828

Badass junkie
Ik kwam een avondje thuis.. en had die avond xtc gedaan en zat eigenlijk nog steeds te trippen, Dus ik kom om 7 uur 's ochtends thuis op een woensdag (had een dag vrij) en mijn moeder zit aan de tafel klaar om naar haar werk te gaan...

Ik: Heeeeey moeders!
Ma: hey
Ik: * Gaat op de bank zitten tegenover haar en steek een peuk op en gaat TV kijken*
Ik had ook heel erg last van kaakspanning...
en m'n moeder kijkt me aan en en kijk 1 sec naar haar en draai snel weer terug naar de TV..
Ik kijk weer en opeens zie ik mijn moeder met haar kaak zo heen en weer doen net zoals ik en wees naar mij!
Ik dacht ...Kut.. Ik ben focked..
En dan zit ik haar met een angstige strakke lijpe wause rotkop aan te kijken.
Dan zegt ze: Wat doe je met je kaak heb je iets tussen je tanden?
Ik dacht Phew...
Ik zat nog steeds door te trippen en begon een beetje met m'n ogen te rollen, wat ik niet onder controle kreeg!
Ik ging maar naar boven en pal op m'n nachtkastje ligt gewoon een zakje met nog 5 pillen erin...
Ik heb er voor de rest niets van gehoord en dagenlang te soort van wachten tot iemand mij ermee confronteerde, maar wat klote..

Ik kom nu nooit meer lijp thuis ging gvd bijna bad

Greetz,

Flameon

Badass junkie
Alchol is ook drugs ...... inmiddels ex vriendin ondergebraakt en bed volgeplast naar een gruwelijk vet feest met veel te veel alcohol (door beide) en speed

tripkop

Belezen gebruiker
Ik had op mijn kamer 2 halveliterflesjes staan, waar ik in één ervan net die middag een gram 2cb had opgelost. Toen 's avonds mijn vervoer naar een feestje aanbelde nam ik terwijl ik haastig mijn spullen in mijn rugzak stopte nog 2 flinke slokken... van het verkeerde flesje dus :flushed:

Ruw geschat had ik toen iets tussen de 70 en 80mg 2cb binnen, terwijl ik normaal van 15mg al flink visueel trip. :mrgreen: Uiteindelijk wel een hilarische avond gehad, waarbij ik mijn uiterste best deed om mensen te herkennen op basis van hun lichaamstaal of kleur van hun kleding omdat menselijke gezichten niet meer als dusdanig te herkennen waren. Uiteindelijk het merendeel van het feest gewoon buiten op de parking en in de auto doorgebracht (al waande ik me de eerste uren eerder in een soort Alice in Wonderland maar dan kleurrijker en met meer fractals :tongueout:) en pas 'smorgens toen het al weer licht was naar binnen gegaan. :grin:

Achteraf gezien was het dus alles bij elkaar gewoon een hele leuke ervaring, maar stiekem ben ik toch héél blij dat het 2cb was en geen andere psychedelic die net iets moeilijker te handlen zou zijn geweest.

Reden dat ik trouwens nog gewoon mee ging naar het feest was dat ik op dat moment alleen thuis was en ik omdat het 2cb was wel wist dat het hoogstens een zware trip zou opleveren ipv een hospitalisatie ofzo. En dan nog leek het me beter om in de buurt te zijn van mensen die ervaring hebben met psychedelics en wel zouden kunnen inschatten wanneer er écht medische hulp zou nodig zijn moest het alsnog misgaan.

Scorp

Newbie
Nu ongeveer een half jaar geleden, op een groot feest, stond ik al goed strak op de speed. Toen kwam een maat van me af met ketamine... Ik had iets van jah tuurlijk kan er ook nog wel bij, hoewel ik het nog nooit had gedaan (typisch speed). Ik gaf hem het plastiekje van een pak sigaretten en vroeg hem daar een "chille" dosis in te doen, die ik dan met een rietje uit het plastic snoof.
Ik weet niet meer hoeveel die erin deed maar het was meer dan genoeg, ik zat 10min later in de K-hole (ook een trip reportje geplaatst, in het trip report subforum). Ik zat denk ik een goei 10-20 minuutjes door een zwart gat te vliegen en te fylosoferen over het leven.
De miserie kwam pas toen ik wat bijkwam, ergens op de grond zat met allemaal bezorgde vreemde hoofden die me zaten aan te staren ik herkende die mensen niet eens omdat ik te hard aan het hallucineren was. Ik zat in het midden van alle feestende mensen en ik was niet meer in staat te lopen, heb aan een maat gevraagt me naar een rustiger plek te brengen, daar heb ik nog een half uur liggen spouwen en vaag voor me uit zitten staren terwijl ik overwelmd was door een gigantische mindfuck en zoveel visuals dat ik niet eens zag of ik mijn ogen nu open had of niet.

Toch wel van geleerd.

Drientje

DF-koning
Ja die fout heb ik ook wel eens gemaakt alleen dan niet bij mezelf. Iemand wilde speed en ik gaf hem per ongeluk heb sealtje met keta. Zo die was scheef, en hij moest ook nog normaal doen omdat hij allemaal dingen aan het verkopen was. Oeps, sorry foutje. :flushed:

Dopezilla

Badass junkie
Een totaal uit de hand gelopen acid trip op 'n free party.

Ik denk nu nog steeds af en toe dood te gaan, en de after images zijn nog altijd niet weg (al zijn ze zeer spaarzaam).

Dit is ondertussen al meer dan een week geleden.

Olle

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Een totaal uit de hand gelopen acid trip op 'n free party.

Ik denk nu nog steeds af en toe dood te gaan, en de after images zijn nog altijd niet weg (al zijn ze zeer spaarzaam).

Dit is ondertussen al meer dan een week geleden.

Olle
Jij zou toch stoppen? Of was dat erna?

Beanhead

Badass junkie
Hmm nooit niet echt een blunder gemaakt totnutoe of misschien telt wandelen van Essen naar Roosendaal via Nispen (en zelfs over de snelweg gaan)

Ik was toch zo'n goede 6 uur onderweg om daarna regelrecht de trein terug te nemen naar Antwerpen. :tearsofjoy:

knolselderij

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ja die fout heb ik ook wel eens gemaakt alleen dan niet bij mezelf. Iemand wilde speed en ik gaf hem per ongeluk heb sealtje met keta. Zo die was scheef, en hij moest ook nog normaal doen omdat hij allemaal dingen aan het verkopen was. Oeps, sorry foutje. :flushed:

dat is kut als je het niet verwacht, dan ben je helemaal van t padje

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Jij zou toch stoppen? Of was dat erna?
Ik ben gestopt naar aanleiding van deze monster trip.

Olle
Aha. Dan is het een flink nare trip geweest. Weet je, ik geloof heilig dat iedereen een keer flink op zijn smoel moet gaan met drugs om weer het respect te krijgen wat je in het begin had voor je de drugs als normaal had beschouwd.

Ik heb ook trips gehad waarbij ik niet zeker wist of ik er ooit normaal uit zou komen. Absolute waanzin in een kleurrijk jasje. Zo opposite van elkaar dat je hoofd van een simpele indruk aanvoelt of het gaat barsten. Niet te bevatten informatie wervelend door je hoofd, zo snel dat je bij wijze van de synapsen hoort ratelen. Ja, dan is het tijd om je overbelaste hoofd rust te geven en een stop op je gebruik te zetten.

Succes man.

Dopezilla

Badass junkie
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Er zijn leukere manieren om te leren, though.

Olle

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Olle
De hardste lessen zijn alleen voor de beste leerling.

Dopezilla

Badass junkie
Jij weet werkelijk alles een positieve draai te geven. Ik kan vanavond met een goed gevoel over mezelf gaan slapen. Dankje! :grin:

Olle

Drientje

DF-koning
Dank je! Ik doe mijn best alles positief te bekijken. Er bestaat trouwens geen goed en kwaad, alleen maar jou interpretatie van de dingen, die gekleurd worden door jou gedachten en emoties. Als je dat beseft is de wereld ineens veel mooier!

cropp

Badass junkie
Dopezilla zei:

Olle
hoe harder de les, hoe rijker de ervaring...

Dopezilla

Badass junkie
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:

Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle

Bovenaan