Ingevallen gezicht

rusje

Newbie
Hallo allen,

Ik ben hier op het forum gekomen aangezien ik een aantal jaar heb geblowd, en enkele maanden bezig geweest met expirimenteren (o.a. XTC, speed etc.). Inmiddels al sinds 6 januari gestopt, en nu minimaal 4 weken achter elkaar gestopt. Aangezien ik jaren lang heb gebruikt en niet zo'n heel geweldig dag/nacht ritme heb, is mijn gezicht nogal verjunkt (ingevallen wangen, wallen etc.). Afgezien van goed slapen, wat kan ik doen om mijn mooie (oorspronkelijke) gezicht weer terug te krijgen?

Als iemand tips heeft hoor ik het al te graag!

Groetjes!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Goed gezond eten en vol blijven houden! Als je gewoon lekker actief bezig bent en je eet goed dan is dat zo weer hersteld :)

rusje

Newbie
SmartieAndMe zei:
Goed gezond eten en vol blijven houden! Als je gewoon lekker actief bezig bent en je eet goed dan is dat zo weer hersteld :)

Op hoe lang moet ik dan rekenen? Ik fiets 5 dagen per week zo'n 15km elke dag, dus dat lijkt me genoeg. Gezond eten is nogal een probleem (ben een snoepert en houdt niet echt van groente). Zal dit het echt gaan belemmeren of ...?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het zal niet meewerken in ieder geval. De juiste voedingsstoffen en goede slaap zijn de twee belangrijkste dingen om je gezond te voelen en er gezond uit te zien. Veel suiker en tekort aan vitaminen zal dus niet meewerken.

Je kan van die supplementen kopen waar alle voedingsstoffen inzitten. Het is alleen wel bedoelt als aanvulling van je voeding en niet als vervanging :grin:

Hoe lang zo iets duurt kan ik niks over zeggen, ben geen dokter :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Je gezicht goed reinigen (liefst 's avonds én 's ochtends) en voedende crème gebruiken. Dat doet bij mij echt wonderen. En zonnebankie. Maar misschien zeg ik nu wel echt typische vrouwendingen :(

Goed eten helpt echt een heleboel. Als ik een paar dagen ongezond eet zie ik dat direct aan mijn huid. Dus hup, aan de bak. Je moet er wat voor over hebben :P

Bovenaan