In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

3970

Wijs gebruiker
55%??? Dat heb ik al in geen maanden meer gezien, zelfs niet iets dat in de buurt komt. Balen, maar toch niet echt heel slecht :wink:

honingolie

Bewuste gebruiker
Wel D-amfetamine dus? Niet dat ze dat vermelden bij de uitslag, maar het verschil moet de echte dexjunk gelijk merken.. :hearteyes:

kildeer

Belezen gebruiker
Naaah Bonie, 55% en geen andere shit is niets om je voor te schamen hoor :sunglasses:
Ik sprak vandaag nog met de testdude van het Entrepotdok in A'dam; zijn droevige tirade over de percentages van de afgelopen maanden maakte wel indruk op me. Het overgrote deel bestond uit samenstellingen van 3% amf/60% caff, dat soort verhalen. Waar gaat het heen...

Het zal wel niet, maar bestaat er (behalve door het te leren kennen en het te proberen) een manier om erachter te komen of je D-amf of gewone pep in handen hebt?

honingolie

Bewuste gebruiker
Misschien als je iemand kent met een gaschromatograaf.. Zo niet, veel proeven en onderscheid leren maken? :P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
55% is zeker netjes, heeft je bron je wijsgemaakt dat het wel 70% is?
IK vraag me af wat er nog meer bij zit, aangezien het 0% cafeine is en of dat enige werking op het centrale zenuwstelsel heeft. Of was het nu zo dat ze stoffen welke het centrale zenuwstelsel beinvloeden altijd vermelden? Bij coke is dat namelijk wel zo.

p.s.
OffTopic:
Je zegt hier dat je via pm de onvrede wilde uitpraten? Het noemen van ,k*nker dit en loser dat, noem ik niet echt uitpraten hoor, maarja laten we het spreekwoordelijke 'zand er maar over gooien'.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het is me verkocht als onbekend ( hij heeft afgeleerd getallen te noemen ) ik heb wel betaald voor 70% ..... niet voor 55% .

En dat is ook wat ik ga zeggen ... het moet beter !!

:hearteyes:

diedje

Newbie
ik zit al ongeveer een jaar op het forum te kijken en te lezen!
en sinds kort mij ook aangemeld. Nu heb ik zelf ook dex :sunglasses:
maar ik had een vraagje zou ook gewoon onder speed kunnen maar denk doe het hier
ik en een vrienden groep gaan naar het buiteland in de zomer :hearteyes:

nu woude wij dex meenemen en hadden we bedacht om porties van 100 mg
in flugel flesjes te doen! maar ik vraag me dan af hoe lang is dat houdbaar blijft het dan goed ?
want voor dat we op vakantie gaan vul ik dan de flesjes en dan moet minimaal een week goed blijven

ik zelf vond het wel een slim idee anders doe ik het in capsules maar als ze dat vinden
leggen ze de link gelijk met drugs flugel flesjes nog niet!

en aan iedereen teste die cafeine ballen!

gegroet hoop zelf veel te kunnen beteken op het forum

diedje

Newbie
ik zal mijn vraag even verduidelijken
ik bedoelde gewoon flugel flesje open dex erin
dop er op schudden dop dicht dan zie je er nix van dat het er in is
maar me vraag was hoe lang het dan houdbaar is!

dus bedoelde met vocht!
groeten

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Je kunt voor die vraag beter gewoon even een nieuw topic openen, dan krijgt het meer aandacht.

Ik denk overigens dat het wel goed zal blijven, ik kan dat echter nergens mee bevestigen.
Ik redeneerde als volgt:
De stof kan nergens heen. Amfetamine kwaliteit gaat vooral verloren door reactie met lucht en/of licht. Het enige wat ik zou kunnen bedenken waardoor het misschien niet goed zou kunnen gaan (let op het gebruik van bedenken, misschien en zou kunnen) is dat de chemische binding vervalt door een reden die ik niet weet.

Welk land ga je heen ?

diedje

Newbie
we gaan waarschijnlijk naar spanje!
maar ik vul gewoon een paar capsules
stuk veiliger! en we gaan met de bus dus moet goed komen

bedankt voor de reacties :mrgreen:

Pikachu

Wijs gebruiker
Als je met de bus gaat gewoon zorgen dat er geen afdrukken opzitten en het ergens naast/voor/achter je stoel neerleggen. Mochten ze het dan vinden is het niet van jou.

diedje

Newbie
gewoon in medicijn bakje
dan in me toilet tas en dan in de koffer
dacht ik zelf :grin: heerlijk met 30 graden op het strand
bommetje van 150 mg heerlijke vakantie word het denk ik zo!

:hearteyes:

Cole

Belezen gebruiker
Kans dat je met de bus gecontroleerd word is klein en over vingerafdrukken moet je je geen zorgen maken :grin: voor zo'n beetje gaan ze heus geen vinderafdrukken nemen hoo :wink:

xtc4fun

Experimenterende gebruiker
valt mee die dex om eerlijk te zijn.

ik heb 10mg per stuk van de apotheek ivm met ADD.
als ik er 2 neem stuiter ik al goed, en bij 3 helemaal door het dolle heen....

en ik ben genoeg normale speed gewend.( minimaal 1 keer per week)

dexamfetamine van de apotheek is schijnbaar nog een stuk sterker?

Carlitos

Badass junkie
xtc4fun zei:
valt mee die dex om eerlijk te zijn.

ik heb 10mg per stuk van de apotheek ivm met ADD.
als ik er 2 neem stuiter ik al goed, en bij 3 helemaal door het dolle heen....

en ik ben genoeg normale speed gewend.( minimaal 1 keer per week)

dexamfetamine van de apotheek is schijnbaar nog een stuk sterker?

Stuiteren ?
Ik heb ook ADD.
Maar ik word moe en slaperig van dex.
Hoe meer ik neem hoe hoe slapiger. (het verschilt nogal erg de slaperigeheid.
Bommetjes varrieerend van 30 tm 60 mg zijn het fijnst,dan hou ik het ook wel langer vol.
Lijkt wel alsof dex gemaakt is om in een bommetje te droppen.
Speed daarintegen is snuiven juist lekker.

Ohja.van speed word ik ook wel moe en heb ik van die momenten dat ik echt ff moet zitten.
Maar dat is ook met een wat hoge dosis.
Ik moet de gulden middenweg nemen,want ik reageer vrij verschillend per dosis.

Bovenaan