In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste Spietfreaks ....

Omdat onze jeugd het beste verdient ( niet bij mij gaan zeuren maar bij je eigen corrupteversijdende geldsluprpendekutdealer vragen want ik hou ALLES voor mezelf) en vooral in het oog van de volksgezondheid predik al maanden lang:

TESTEN DIE CAFEINE BALLEN .....

Testen kost tijd, op en neer rijden voor zogenaamde pure amfetamine samples. Waarom zoveel moeite doen ?!!!

Is 36% of 46% puur niet genoeg ?
Is 50 % amfetamine en 50% cafeine dan zo vies ...

Is er licht aan het einde van het leven ... JA

Er is altijd beter, tot je de max bereikt. Op merkingen van : Dan snuif je toch 2 x meer omdat je dan maar 35% pep hebt is dus ook zware lariekoek. Want dan betaal je ook 2 x zoveel en niemand verteld ons wat de overige 35% voor rotzooi is. Er wordt alleen verteld wat voor stimulerende psychoacteive stoffen in zitten. Manitol wordt dus niet vermeldt maar cafeine en paracetamol wel.

In the test bench:

Dextrro-Amfetamine 70% (vrij droog semi pasta dus bijna ideaal erg gunstig dus ) meurt goed naar klei oftewel pep. Voor de zekerheid maar 150 mg oraal genomen omdat 300 mg wel is een overload kon bezorgen op mijn rechts draaiende receptoren. Het effect was goed merkbaar ondanks dat ik de dag ervoor 300 mg 46% had genomen. Goed gegeten goed geslapen ....
Om het goed te voelen zou ik een weekje niets moeten nemen.
Voor het officiele gebeuren heb ik 3 x 100 mg afgeleverd op verschillende testcentras door het land. Ik heb de bal vacuum gezogen en in de vriezer gelegt bij de opa van mijn achter achter nichtje uit Zimbabwe.

In het testcentrum is mij ook nog is medegedeeld dat mdma samples voor gaan .. Schandalig dat ze die troep vooorrang geven, het zou gewoon op nummer volgorde moeten gaan.

Ok beste spietfreaks ... veel plezier vandaag met boenen, werken, surfen en rukken.

Stonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je maakt me aan het lachen, terwijl daar toch bar weinig reden voor is... doen niet veel mensen je na! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hwhahwhaw ... ik krijg verontrustende PM tjes dat ik straks de politie thuis op bezoek krijg, dus bij deze een officiele waarschuwing voor de waaghalzen op dit forum en de meelezende politieagent.

Zuivere drugs is puur een hobby voor mij, ik haat dealers.
Ik haat heroine, ik haat wapens. Ik haat mensen die andere mensen uitbuiten voor geld en ik open deze topic alleen maar voor educatieve doeleinden. De bal weegt 5 gram en is voor eigen gebruik.

Mededeling:

Vraag mij niet per mail of per pm of ik je kan helpen met je eeuwige probleem dat je cafeine snuift. Je pep is op en je bent desperate, nou en ?
Laat mij met rust of ik ben gedwongen de moderator je gesmeek naar drugs te laten lezen waardoor je verbannen wordt.

Ik dank jullie voor de aandacht van deze boodschap.

Hoogachtend Stonie

5 gram dex is niet overmatig en ik zie ook geen stoer gedrag eigenlijk...

Waarom is dit topic nuttig? Omdat Stonie mensen motiveert om hun drugs te testen.. dat levert minder gebullshit door dealers op en dus uiteindelijk een gezondere drugsscene..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het levert hopelijk een grote groep gebnruikers op die meer kennis en meer mondigheid krijgen en hun dealer vaker serieus aankijken:

Waarom wegen pakjes altijd maar 0,8
Waarom is het altijd onzuiver ?
Wanneer ga je is echte pep inkopen voor ons ?

:mrgreen:

Ik haat drugsmisbruikers, een bommetje van 150 mg is pittig maar geen gram per dag ...

Lang leve internet informatie delen met anderen.

Groetjes

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Update from the fieldworker Stonie, on the job, he has to move mountains. Now at this moment in Insomnia fed by the dextro-amfetamine 70% this is day 5 day 5.
Intake: Capsule 200 mg @ 07.00 Am, sleep from 01.00Am untill 0.700.
Vitalizers, Omegazuren, Davitamon rectaal, 1000mg Ascorbicum oraal.
Dinner everynight, fresh juices all day.

If u don't show respect to the dextro-amfetamine then the speed will control your life.
It will eat you alive day by day, bit by bit ..... so be aware: Keep control over your speed affection.

Do not become like Ibra ... 'The One' that has lost control, our prodical son. Once a handsmone young stud that changed into a walking pimple with no spirit, nore a fat backbone.

Greetings from a collapsing Stonie hasta manana !!

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ja vooral zachter, ik word er minder verwarrend van, en heerlijk rustig.
Waarschijnljik lijd ik al mijn hele leven aan een soort Uber ADHD.En vooral de volgende dag voel ik me aanzienljik beter, minder katerig.

Sex was zoals vanouds GODDELIJK, slapen ging af en toe zeer goed en soms op de valium.

:wave:

Um

Belezen gebruiker
Re: In the test bench .. The Ultimate Speed Dexetrine Amfeta

lysergine25 zei:
Is er licht aan het einde van het leven ... JA

In the test bench:

Dexetrine Amfetamine 70% (vrij droog semi pasta dus bijna ideaal erg gunstig dus ) meurt goed naar klei oftewel pep. Voor de zekerheid maar 150 mg oraal genomen omdat 300 mg wel is en overload kon bezorgen op mijn rechts draaiende receptoren. Het effect was goed merkbaar ondanks dat ik de dag ervoor 300 mg 46% had genomen. Goed gegeten goed geslapen ....
Om het goed te voelen zou ike een weekje niets moeten nemen.
Voor het officiele gebeuren heb ik 3 x 100 mg afgeleverd op verschillende testcentras door het land. Ik heb de bal vacuum gezogen en in de vriezer gelegt bij de opa van mijn achter achter nichtje uit Zimbabwe.

In het testcentrum is mij ook nog is medegedeeld dat mdma samples voor gaan ..
Schandalig dat ze die troep vooorrang geven, het zou gewoon op nummer volgorde moeten gaan.

Ok beste spietfreaks ... veel plezier vandaag met boenen, werken, surfen en rukken.

Stonie

ik heb op oudejaarsavond van diezelfde geteste 70 procent zuivere speed drie lijntjes gesnoven over heel de nacht en morgen

en ben nog nooit zo hard gegaan, het was hemels en totale euforie

als ik nog speed neem, dam deze 70 procent, maar ik ga het zo weinig mogelijk doen, wat vond het te lekker

denk wel dat je neus er snel aangaat, branden deed het en tranen waren er ook van dat spul

echt totale euforie bij mij

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
morgen eindelijk een uitslag hoop ik.....

Persoonlijk heb ik geen idee hoe de cafeine voelt of wat het doet, ik ben begonnen met zuiver en daar eindig ik mee.

Armani7

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
hwhahwhaw ... ik krijg verontrustende PM tjes dat ik straks de politie thuis op bezoek krijg, dus bij deze een officiele waarschuwing voor de waaghalzen op dit forum en de meelezende politieagent.

Ik haat heroine, ik haat wapens. Ik haat mensen die andere mensen uitbuiten voor geld en ik open deze topic alleen maar voor educatieve doeleinden. De bal weegt 5 gram en is voor eigen gebruik.

Mededeling:

Vraag mij niet per mail of per pm of ik je kan helpen met je eeuwige probleem dat je cafeine snuift. Je pep is op en je bent desperate, nou en ?
Laat mij met rust of ik ben gedwongen de moderator je gesmeek naar drugs te laten lezen waardoor je verbannen wordt.

Ik dank jullie voor de aandacht van deze boodschap.

Hoogachtend Stonie

haha 70% das niks jo :tongueout: ik heb hier 100% (iets minder want 100% kan niet dus gewoon het MAX%) liggen :tongueout: van bij de apotheek dus farmaceutische kwaliteit :d geurloos, speciale smaak STERK effect :d

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ach ouwehoer ga jij toch lekker suiker verkopen oplichtertje .....

je hebt ;

- Geen kennis van pep.
- Geen vrienden
- Alleen maar vijanden.

Dood aan de oplichter dood aan de versnijder ....

Ban Armani de oplichter voorgoed !!

jcp

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ik haat heroine, ik haat wapens. Ik haat mensen die andere mensen uitbuiten voor geld ...

Hehe in een topic waar zoiets gezegd wordt kan je beter niks meer posten Armani! :beer:

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
erwin krol zei:
die cafeine die ze erdoor gooien is vaak verwarrend in hoge hoeveelheden denk ik. speedflakes, ken je die?

Je hoort vaak mensen die een keer speed hebben gebruikt zeggen : Niks aan, alleen maar wakker.
Dan hebben ze dus caffeine zitten sniffen.
Caffeine haalt alle gevoel, de euforie zeg maar, weg.
En veel nare bijwerkingen steken dan de kop op, spierkrampen, hartkloppingen, stressgevoelens, nervositeit, dat soort ellende.
Hoe meer caffeine, hoe erger de bijwerkingen.
Het is ook nog vreselijk ongezond, speed versneld de hartslag, caffeine werkt bloedvatvernauwend, wat resulteert in een veel te hoge bloeddruk.

dfssdfde

Badass junkie
Armani7 zei:
haha 70% das niks jo :tongueout: ik heb hier 100% (iets minder want 100% kan niet dus gewoon het MAX%) liggen :tongueout: van bij de apotheek dus farmaceutische kwaliteit :d geurloos, speciale smaak STERK effect :d

staat ook bij dat het 100% is :tongueout:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
opscheppen voor een pc scherm is makkelijk armani..

en jij beweert dat je al base-coke en heroine hebt gedaan?
nou dan zal je allesinds niet lang leven das al een voordeel :wave:

alberthoffman

Belezen gebruiker
ik denk dat de narcotica eenheden in nederland er niet zo blij mee zijn zulke uitslagen...

die zien al een speed epidemie aankomen hahaha

cheers :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
een ander sampletje ?

16% amfetamine
53% Cafeine

Schandalig ..... hoe moet je je dan wel niet voelen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
lysergine25 zei:
een ander sampletje ?

16% amfetamine
53% Cafeine

Schandalig ..... hoe moet je je dan wel niet voelen.

Ik denk erg trillerig, hartklopperig en paranoia.... Best kut dus!

Armani7

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
SUPERLOL

100% Cane ....

Armani kom er is in, verdedig jezelf !

ehmm kan een foto van het potje maken :) maarja dat bewijst niks denkt u dan :) wel als iemand tijd en zin heeft kan ik hem wel eens laten testen :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Armani7 zei:
lysergine25 zei:
SUPERLOL

100% Cane ....

Armani kom er is in, verdedig jezelf !

ehmm kan een foto van het potje maken :) maarja dat bewijst niks denkt u dan :) wel als iemand tijd en zin heeft kan ik hem wel eens laten testen :)

Volgens mij ben JIJ degene die tijd en zin moet maken om het te laten testen toch? :P
Apart dat jij je snuifspul in een "potje" hebt zitten...

3970

Wijs gebruiker
Ik ga deze week ook een beetje dex naar de testservice in Eindhoven brengen. Ze kenden het daar niet, en waren heeeel erg benieuwd, of ik alsjeblieft een beetje wilden laten testen :rolleyes: Volgens de "geleerden"aldaar, zou Dex 4x zo potent moeten zijn dan gewone speed.(amfetamine) Dat zou dus betekenen dat je maar ¼ nodig hebt van wat je normaal neemt....Dus volgende week mijn uitslag :wink:

Hemi

Bovenaan