Marla Singer zei:lysergine25 zei:Apart he dat ie vloeibare speed heeft van 99%... ik wed 100 euro dat Armani een leugenaar is.
![]()
Denk ik ook, moet haast wel met zo'n nickname...![]()

Proffesor Xavier zei:Branden doet hij zeker, maar dat vind ik juist zo lekker :P
lysergine25 zei:Ik kan een handvol diehards noemen die het brandende gevoel adoreren.
![]()
![]()

Schutzstaffel?lysergine25 zei:Die hoort wel op plek 3 we hadden vroeger de 3 ss'en ...
lysergine25 zei:ze zeggen dat je dit soort pep eerst moet verzachten met manitol ...
lysergine25 zei:mogen we die quoten ?
![]()
lysergine25 zei:Tyfus 3 Februari 2008 ....
Das een jaar terug, na 7 maanden drooglegging, ga ik vanavond de 'nieuwe' Dex batch maar is testen .....
3970 zei:Gevonden??
lysergine25 zei:Tyfus 3 Februari 2008 ....
Das een jaar terug, na 7 maanden drooglegging, ga ik vanavond de 'nieuwe' Dex batch maar is testen .....
Rustig opbouwen met 120 mg, dan de 2CB knoepert van 33 mg erachter aan voor stabiliteit tijdens de boost off, en om te voorkomen dat de tijdreiziger niet ontspoort 250 mics Draken Vlieg.
Happy New Year allemaal, wees alert, wees zuinig, deel niet teveel, en geniet als een echte JUNK van 2009 !!!!!
![]()
DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?
DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.
Maarja als je dat leuk vind, keep it up.
(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)
(CAPSLOCK gebruik is hetzelfde als schreeuwende mensen. Men denk dat hoe harder ze schreeuwen, hoe meer gelijk ze hebben)lysergine25 zei:DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Donnie !!!heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?
JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....
![]()
WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.