In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

Carlitos

Badass junkie
Binnenkort ook wat dex,maar niet meer dan een grammetje.
Bommetjes van 50 mg waren al voldoende zei hij.

We zullen zien..

Carlitos

Badass junkie
Dat is ook de fout die sommige mensen (gaan) maken denk ik ?
Vooral als ze het niet weten dat het dex is en dan de lijnen leggen aka 150 mg :) .

Woeeii

Armani7

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
lysergine25 zei:
Apart he dat ie vloeibare speed heeft van 99%... ik wed 100 euro dat Armani een leugenaar is.

:hearteyes:

Denk ik ook, moet haast wel met zo'n nickname... :mrgreen:

1.ik heb niet gezegd dat die vloeibaar is want dat is hij niet :) 2. wie brengt mij naar nederland voor het te laten testen? :) maar ja geloof er van wat je wilt :tongueout: ik heb het jullie niet dus wat maakt mij het uit dat je dat nu gelooft of wel :grin: veel plezier met je dex lysergine25. en voor de zelfde zuiverheid als mij zoek gewoon iemand dat bij apotheek werkt en dat die het daar steelt zoals vriend van mij gedaan heeft. we hebben hier ook nog een flesje adrenaline staan. heeft iemand een idee trouwens of dat de moeite waard is om te proberen? en of het buiten injecteren op andere manieren kan gebruikt worden.

+aan de mensen die mij oplichter noemen dat suikergrapje was als grap bedoelt. ok erg voor die persoon dat die zo ver tot hier gereden is en suiker gekregen heeft maar dat heb ik rechtgezet :) en verder ga ik hier geen commentaar opgeven.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Even een borreltje erbij pakken ..... wel vloeibaar niet vloeibaar.

Voorlopig Armani geloof ik je niet fotos ?

:wave:

Of is je camera stuk ?

:wink:

Um

Belezen gebruiker
binnenkort ga ik mijn neus ook nog eens verbranden aan die 70procent

beste speedervaring uit mijn leven, wordt blij alleen van eraan te denken

maar vanavond maar braaf aan de mdma :mrgreen:
voor mijn gevoel is dat minder slopend en ik neem ook nooit mdma bij, bij die speed wil ik elke vier uur wel een nieuwe lijn

sowieso wil ik speed nooit meer dan 1 keer per maand gebruiken

Um

Belezen gebruiker
Proffesor Xavier zei:
Branden doet hij zeker, maar dat vind ik juist zo lekker :P

met deze 70procent vind ik het branden niet aangenaam en ik moet tranen laten

maar slikken begin ik niet aan, speed snuiven is veel betere rush

maar ik vind dit spul trouwens wel verslavend lekker, ook geen te grote rush op je lichaam, maar meer heel energiek en een lekker gevoel in je hoofd

kortom, té lekker

Proffesor Xavier

Experimenterende gebruiker
Ja zal je wat vertellen, van de week toen ik het voor het eerst nam deze, dacht nou zal wel gaan JWT :)
Nou haha mooi niet, echt wat een dag lol

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ze zeggen dat je dit soort pep eerst moet verzachten met manitol ...

Ik haat versnijders, ik vind dat deigene die nu afhaken geen respect hebben.
Ik kan een handvol diehards noemen die het brandende gevoel adoreren.

Ik ga rectaal de volgende reis 150 mg.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou Lake meldt zich ook vrijwillig dus die hoort op plek 2:

Ik zit natuurlijk op Saivy te wachten de bikkstel der bikkstels ...

De goede oude Safire die nu al geruime tijd clean is cheappau !!

Die hoort wel op plek 3 we hadden vroeger de 3 ss'en ...

Ik mis er nog eentje .. :confused:

Hi

ik ben nieuw hier, vind dit wel een leuk topic !
En een erg mooi testresultaat !
Ik heb zelf op moment maarliefst 72 % spul ook getest.
Dit is ook Dex, en deze brand ook als een gek.
En de prijs is al helemaal uitstekend :)

El Retro

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
ze zeggen dat je dit soort pep eerst moet verzachten met manitol ...

Vind ik persoonlijk onzin. Het effect is heerlijk! Ik ben niet zo'n speedfreak, maar dex kan ik echt WEL waarderen. Zeer lekker gevoel is dat!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Th basic racemic amphetamine consists of levo- and dextro-amphetamine. l-amphetamine is not considered as "fun" as d-amphetamine. 10 mg Adderall contains:

Dextro-amphetamine Saccharate- 2.5 mg;
Dextro-amphetamine Sulfate(USP)- 2.5 mg;
Racemic-amphetamine Aspartate- 2.5 mg;
Racemic-amphetamine Sulfate- 2.5 mg.

That's a total of 6.3 mg of the straight base amphetamine (excluding the salt weights). Dexedrine contains pure dextro-amphetamine and is considered more recreational by many.

Dextro-amphetamine dosages are about 2-3 times higher than that of meth, in my opinion. With little or no tolerance about 25mg oral (equally to about 30mg of Addrall) should give a decent buzz. But it doesn't last as long as meth due to the missing methyl-group which makes it easier for your body to break down the molecule. Common duration for amphetamine is about 6 hours.

You can't really compare dextro-amphetamine to street speed since you never know how pure or impure street-products are. You can't even be sure the stuff they sell you is meth or amphetamine rather than a substance like ephedrine or caffeine.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tyfus 3 Februari 2008 ....

Das een jaar terug, na 7 maanden drooglegging, ga ik vanavond de 'nieuwe' Dex batch maar is testen .....

Rustig opbouwen met 120 mg, dan de 2CB knoepert van 33 mg erachter aan voor stabiliteit tijdens de boost off, en om te voorkomen dat de tijdreiziger niet ontspoort 250 mics Draken Vlieg.

Happy New Year allemaal, wees alert, wees zuinig, deel niet teveel, en geniet als een echte JUNK van 2009 !!!!!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Vrijdag liggen er 3 samples bij de BrijderBoys ....

15 Januari hopelijk de enige echte uitslag van 70% anders pleeg ik zelfmoord en ga ik aan de heroine.

magical

lysergine25 zei:
Tyfus 3 Februari 2008 ....

Das een jaar terug, na 7 maanden drooglegging, ga ik vanavond de 'nieuwe' Dex batch maar is testen .....

Rustig opbouwen met 120 mg, dan de 2CB knoepert van 33 mg erachter aan voor stabiliteit tijdens de boost off, en om te voorkomen dat de tijdreiziger niet ontspoort 250 mics Draken Vlieg.

Happy New Year allemaal, wees alert, wees zuinig, deel niet teveel, en geniet als een echte JUNK van 2009 !!!!!

Geniet ervan B! :hearteyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.

Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.

Maarja als je dat leuk vind, keep it up.

(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
DonnieDark0 zei:

Donnie !!! :kots: heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?

JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....

WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.

de_psychonaut

DonnieDark0 zei:

Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.

Maarja als je dat leuk vind, keep it up.

(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)

Structuur en duidelijkheid in zijn verhaal zijn af en toe ver te zoeken, maar wat toch wel duidelijk overkomt is dat hij pleit voor onversneden en pure drugs. Hij zou graag zien dat iedereen er zo over zou denken en dat de kut dealers eens oprotten. Dat vind ik toch wel vrij duidelijk overkomen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
DonnieDark0 zei:

Donnie !!! :kots: heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?

JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....

WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.
(CAPSLOCK gebruik is hetzelfde als schreeuwende mensen. Men denk dat hoe harder ze schreeuwen, hoe meer gelijk ze hebben)

Nee ik heb nooit speed katers daar gebruik te weinig voor.

Mijn mening is stront voor jou en daar veeg je je reet mee af, haha veeg jij je reet met stront af dan? :) ik denk trouwens dat jij ouder bent dan mij.

Ik lees wel meer onzinnge topics dus voel je niet te vereerd... :grin:

Ik zei nog neem het niet te hoog op, dat is slecht voor je. Ik heb overigens niets over jou gezegd hoor, alleen over jouw topic en waar het op lijkt.

p.s. Meningen mogen altijd gegeven worden.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@ de_psychonaut:

Kijk als iemand niet iets gestructueerds en duidelijk neer kan zetten is tot daar aan toe, dat kan de een nu eenmaal wel en de ander misschien iets minder.
Dat hij pleit voor onversneden en zo puur mogelijke drugs is helemaal niets mis mee, daar staat elke gebruiker achter neem ik aan.
Waar ik meer een probleem mee heb is dat zijn topics altijd zo'n "kijk mij eens" sfeer hebben en als iemand iets zegt wat niet klopt, hij ze gelijk textueel afmaakt of op een andere manier zijn eigen ego verrijkt.

3970

Wijs gebruiker
Tja, ik denk dan toch ook dat het probleem meer jou ligt dan bij Stonie; zoals hij zelf al aangaf, je hoeft zijn posts niet te lezen....

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Daar heb je ook wel deels gelijk in, maar als niemand er wat van zegt heeft hij het zelf misschien niet eens door en veranderd het nooit. :)

Laten we maar on-topic door gaan hier. Ik heb mijn punt gemaakt en houdt me wel wat meer 'koest'.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
En zo is het maar net je hebt een knop op je scherm als je iemands posts nooit meer wil zien gebruik je die en als je dan toch gal gaat spugen dan vraag je om een ban.

Ik had je ook kunnen rapporteren bij een modje ouwe .. ik had gehoopt via pm je onvrede te kunnen uitspreken maar je bent en blijft een dweil van diarree. De volgende keer laat ik de modjes je gedrag ook gewoon veroordelen ik ga je de aandacht niet eens meer geven.

On Topic:

Vandaag is de dag van de uitslagen !!!

Om 13.30 Pm kunnen we bellen !!

Bovenaan