DreamerOfDreams zei:
dus als ik het goed begrijp kan je keta op veel manieren gebruiken
als partydrug
als chill drug
als tripdrug waarbij je verlamt bent
en als K-hole drug
hoe is het effect bij die eerste 2, kan je dat een beetje beschrijven? het effect van die laatste twee daar ga ik niet achter vragen
groeten
Denk dat die laatste 2 een beetje het zelfde zijn... Voordat ik in een k-hole zit "trip" ik niet echt, en ben ik niet écht verlamd. Wel verdoofd, maar zelfs in een k-hole ben ik niet écht verlamd, ik voel gewoon niets, en merk het niet niet als ik beweeg, ik moet kijken wat ik doe (in die tijd net voordat je door the universe schiet) bovendien heb je geen zin/behoefte om te bewgen. Gewoon lekker chillen
De eerste 2 mogelijkheden gaan prima, maar vooral op een feestje niet te veel want je word er erg onpersoonlijk van, iets wat ik zelf erg nadelig vind op een feestje.
Om te chillen gaat het op zich ook wel maar is ook weer zoiets... TV kijken is bij mij altijd een ramp want ik zit constant de denken "klopt het wel ?" en "volgens mij hoort dit niet". En als je met meerdere bent weer het onpersoonlijkheidsprobleem.
Laatst was hier een maat en hij wou zich vreemd voelen, en ik had nog een berg keta op een hoes liggen dus ik zeg van bouw je maar een dijkje. Hij dat gedaan en op een gegeven moment begon die maar vaker en vaker mede te delen hoe vaag die wel neit was enzo, en gewoon tijdens gesprekken dat ie opslag vergat waar die het over had, of uberhaupt dat we aan het praten waren.
Eigenlijk is het niet voor echt veel dingen goed :P toch blijft het leuk en gebruik ik het denk ik na wiet het meeste lol.
Dingen waarvoor ik keta ECHT geschikt vind:
-Lopen ! lopen op de keta is voor mij als klappertanden op de MDMA - Als je begint wil je niet meer stoppen

ideaal nu het OV staakt
-Lange treinreizen. Heerlijk eerst helemaal lens spritsen en dan ogen dicht en chillen in de trein... op een gegeven moment voel je de hobbeltjes niet meer
Maar voor die dingen die jij zei zijn ze ook bruikbaar natuurlijk