In the test bench: Ketamine

Forrest

Experimenterende gebruiker
TechNora zei:
Die langwerpige glasachtige scherfjes zijn juist de normale structuur van keta...
Dat klopt inderdaad! Ik kocht altijd vloeibare ketamine hcl in de apotheek in India die ik vervolgens uitkookte. Het resultaat was een wit/roze splinterachtige poeder.
Lysergine veel plezier met de Keta!

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha, hij probeert zo hard om er van af te blijven en dan gaan jullie m allemaal andere opties aanbieden :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou ja ik zal er aan moeten geloven, kleine snuifjes of meerdere kleine bommetjtthhuujjjssssss

Langzaam op naar 'The Hole' waar Darkscope en de rest op me wachten.

:wave:

erwin krol

Bewuste gebruiker
^ ik zie je onderweg :wave: , ik zwaai je toe vanuit mijn k hole. hero is echt niet interessant, ik heb het ooit wel eens gesnoven maar het is nix (dat moet je het ook niet laten worden natuurlijk!)

op topic: k met coke is ook hemels btw.
k snuiven blijft me trekken hoewel ik weet dat het oraal wel veel intenser is. kennelijk heb ik de laatste tijd meer behoefte aan de kick?

jasper

Wijs gebruiker
njah ik heb zo een massas schrik van die special. heb een keer geweten dat ik een pita lag,te eten en een maat (dat ze zeiden special had gapakt) had bijna de raam ervan in gebokst. nu als ik deze verhalen lees geloof ik het minder en minder maar toch jezus christ, vertel me of dit kan hebben ze me gewoon wat wijs gemaakt of is deze jongen van zijn stokje gagaan

erwin krol

Bewuste gebruiker
ik spreek niet uit eigen ervaring maar bij sommigen die het voor het eerst doen en slecht voorbereid zijn schijnt agressie getriggerd te worden ja. En dan snappen ze echt niets van hun omgeving.

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
gisteren zat ik bij wat maatjes op pillen :) Komen altijd 2kerels die ons groepje niet graag erbij geeft..haalden ze beide naaldje boven en ja hoor spuiten deden ze.Keta genaamd :)

Zagen wel vette dingetjes,zoals een paard op iemand zen kop :P zaten ook vanalles te zeggen waar niemand wat van verstond.. :rolleyes:

Maar ik vond het nogal vlug uitgewerkt bij hun,want de trip duurde maar 20minuutjes ofzo en dan terug een spuitje :confused:

the.buggg

Experimenterende gebruiker
ik heb vandaag keta geprobeert en het was een heel aangename ervaring. lekker bij een vriend thuis op zijn kamer. klein lijntje. heb nog nooit eerder gesnoven, maar ik vond het branderige gevoel in je neus niet erg aangenaam. ook moest ik altijd niezen. :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
YourePrivateDj zei:
gisteren zat ik bij wat maatjes op pillen :) Komen altijd 2kerels die ons groepje niet graag erbij geeft..haalden ze beide naaldje boven en ja hoor spuiten deden ze.Keta genaamd :)

Zagen wel vette dingetjes,zoals een paard op iemand zen kop :P zaten ook vanalles te zeggen waar niemand wat van verstond.. :rolleyes:

Maar ik vond het nogal vlug uitgewerkt bij hun,want de trip duurde maar 20minuutjes ofzo en dan terug een spuitje :confused:

hangjongeren die keta spuiten ?

Pikachu

Wijs gebruiker
the.buggg zei:
ik heb vandaag keta geprobeert en het was een heel aangename ervaring. lekker bij een vriend thuis op zijn kamer. klein lijntje. heb nog nooit eerder gesnoven, maar ik vond het branderige gevoel in je neus niet erg aangenaam. ook moest ik altijd niezen. :rolleyes:

Als je moet niezen dan heb je goed gesnatst volgens mij. Een oplossing voor mij is dan ipv te niezen om maar te hoesten, dan is de kriebel vaak al minder geworden en raak je iig geen precious keta uit je neus kwijt.

crysis

Bewuste gebruiker
en is er ondertussen al wat van gekomen?

ben wel benieuwd naar je bevindingen, leest altijd zo lekker weg en je hebt er vaak ook nog eens wat aan

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bij niezen: eerst hoofd afwenden van je supply, dan je neus dicht, en dan... Hatsjoeeee!! Succes! :wave:

crysis

Bewuste gebruiker
ik ga me er zelf binnenkort ook eens aan wagen..

laatst 1 keer een lijn genomen en hier merkte ik wel een beetje wat van maar niet genoeg en het heeft toch wel een verlangen in me achter gelaten om het een keertje goed te doen!

dus maar snel een gram bestellen :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
^Moet je doen, is echt geweldig spul... Alleen niet teveel doen, want dan krijg je die derealisatie/depersonalisatie, en dat is wat minder! Maar het is wel tof, ik heb dr ook wel weer zin an... :flushed:

crysis

Bewuste gebruiker
heb hier genoeg gelezen en denk wel dat het goed zal gaan.. als het me bevalt eens combineren met x (niet dat ik hier speciaal op let en naar uit kijk :wink:) ik hou als het goed is toch meer als genoeg over!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Van een gram kun je echt lang plezier beleven, omdat je niet zulke grote lijnen hoeft te snuiven. Combi met xtc is ook erg goed, zeker als je eerst op feestje bent geweest, en dan daarna lekker chillen en lijntje keta erbij... perfect!

Robdebob

Bewuste gebruiker
Keta lijkt me ook wel interressant, waarmee is het gevoel te vergelijken? En kan je nog een beetje normaal communiceren enzo?

ben beniewd...

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
TechNora zei:
^Moet je doen, is echt geweldig spul... Alleen niet teveel doen, want dan krijg je die derealisatie/depersonalisatie, en dat is wat minder! Maar het is wel tof, ik heb dr ook wel weer zin an... :flushed:

moet je idd doen :grin:

en de derealisatie/depersonalisatie kan ook heel erg vet zijn aleen is het op een feestje wat minder

combinatie met MdMa is goddenlijk

ik ga nu lekker douchen op de keet ! :P

Valentijntje

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Nou ja ik zal er aan moeten geloven, kleine snuifjes of meerdere kleine bommetjtthhuujjjssssss

kan je de K droppen met een vloeitje? Veel verschil met snuiven?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
KETA- MOLE !!! zei:
TechNora zei:

moet je idd doen :grin:

en de derealisatie/depersonalisatie kan ook heel erg vet zijn aleen is het op een feestje wat minder

combinatie met MdMa is goddenlijk

ik ga nu lekker douchen op de keet ! :P

Is idd een van de vette dingen van keta, maar voor in het dagelijks nuchtere leven begon het bij mij vervelend te worden. Af en toe wil je ook gewoon over straat lopen zonder al die vage shit :openmouth:

Ellesdee

Badass junkie
Valentijntje zei:
lysergine25 zei:

kan je de K droppen met een vloeitje? Veel verschil met snuiven?

kan je doen, maar neem niet te veel :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker
Keta hoor je te gebruiken in 225 mg door de neus verdeeld over 4 lijntjes.

Eerst 2 stuks, zo'n kwartiertje wachten en tussentijds je neusslijmvlies schoonspoelen, en net voordat je ècht schokkend wordt die andere 2 lijnen en gaan liggen.

Persoonlijk vindt ik dat lage gedoseer maar niets, maar ken wel anderen mensen die er lyrisch over zijn. Zelf heb ik altijd het gevoel te moeten toekijken voor een gesloten gordijn als ik niet in de K-hole belandt.

Ik herenig mezelf graag met m'n onderkomen en kennissen in het High-Tech K-hole Universum.

Je kunt ook 120 mg I.M zetten, wordt je de capsule ingetrokken en gelanceerd in no time. Met snuiven gaat dat proces veel langzamer, en daardoor minder spectaculair. En minder psychedelisch ook.

Basen kan ook, moet je wel je aansteker vrij vlot heen en weer onder het folie halen, anders verbrand het poeder en gaat het in niets op en blijft er een ultraviolet/rode spot achter op de folie. Met het kokertje in je mond moet je ook snel de rook opzuigen.

Vorig jaar had ik ook een boterhamzakje met ketamine gescoord( gram of 10) en dat zag er precies hetzelfde uit als op die eerste foto. Had er al wat over gelezen en was er zeer nieuwsgierig naar geworden. Nou dat heb ik geweten.
Ik heb dus echt gehad dat ik eerst een soort radiogeluiden hoorde door elkaar(wat je weleens in een film ziet) en toen ineens schoot ik keihard omhoog en zag mezelf op bed liggen vanaf een meter of 20-30 in de lucht. Hoe lang dat duurde weet ik niet meer maar achteraf vind ik het nog steeds vrij bizar. Later heb ik dat nooit meer gehad hoeveel ik ook nam.Aan die zak leek eerst maar geen einde te komen maar is uiteindelijk toch allemaal in mn neus terecht gekomen. Had trouwens ook een deel weken lang op een cd hoes laten liggen, maar ik kan met zekerheid zeggen dat de kwaliteit niet achteruit was gegaan.
Leuk speelgoed maar ben het helaas nooit meer tegengekomen daarna, ja alleen als ik ff een ons kocht ofzo. Ken genoeg dealers, dat is het probleem niet, maar het zijn allemaal van die droevige mannetjes die waspoeder verkopen en zeggen dat het coke is en ketamine kennen ze niet eens. Wat een droeftoeters. Ik wil waar voor mn geld.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
dus als ik het goed begrijp kan je keta op veel manieren gebruiken
als partydrug
als chill drug
als tripdrug waarbij je verlamt bent
en als K-hole drug

hoe is het effect bij die eerste 2, kan je dat een beetje beschrijven? het effect van die laatste twee daar ga ik niet achter vragen

groeten

Spor

Wijs gebruiker
DreamerOfDreams zei:
dus als ik het goed begrijp kan je keta op veel manieren gebruiken
als partydrug
als chill drug
als tripdrug waarbij je verlamt bent
en als K-hole drug

hoe is het effect bij die eerste 2, kan je dat een beetje beschrijven? het effect van die laatste twee daar ga ik niet achter vragen

groeten

Denk dat die laatste 2 een beetje het zelfde zijn... Voordat ik in een k-hole zit "trip" ik niet echt, en ben ik niet écht verlamd. Wel verdoofd, maar zelfs in een k-hole ben ik niet écht verlamd, ik voel gewoon niets, en merk het niet niet als ik beweeg, ik moet kijken wat ik doe (in die tijd net voordat je door the universe schiet) bovendien heb je geen zin/behoefte om te bewgen. Gewoon lekker chillen

De eerste 2 mogelijkheden gaan prima, maar vooral op een feestje niet te veel want je word er erg onpersoonlijk van, iets wat ik zelf erg nadelig vind op een feestje.

Om te chillen gaat het op zich ook wel maar is ook weer zoiets... TV kijken is bij mij altijd een ramp want ik zit constant de denken "klopt het wel ?" en "volgens mij hoort dit niet". En als je met meerdere bent weer het onpersoonlijkheidsprobleem.

Laatst was hier een maat en hij wou zich vreemd voelen, en ik had nog een berg keta op een hoes liggen dus ik zeg van bouw je maar een dijkje. Hij dat gedaan en op een gegeven moment begon die maar vaker en vaker mede te delen hoe vaag die wel neit was enzo, en gewoon tijdens gesprekken dat ie opslag vergat waar die het over had, of uberhaupt dat we aan het praten waren.

Eigenlijk is het niet voor echt veel dingen goed :P toch blijft het leuk en gebruik ik het denk ik na wiet het meeste lol.

Dingen waarvoor ik keta ECHT geschikt vind:

-Lopen ! lopen op de keta is voor mij als klappertanden op de MDMA - Als je begint wil je niet meer stoppen :grin: ideaal nu het OV staakt
-Lange treinreizen. Heerlijk eerst helemaal lens spritsen en dan ogen dicht en chillen in de trein... op een gegeven moment voel je de hobbeltjes niet meer

Maar voor die dingen die jij zei zijn ze ook bruikbaar natuurlijk :)

Bovenaan