Hey hallo!,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ruud, 29 jaar, 1 jaar GHB verslaafd geweest in combinatie met Benzodiazepinen. Ik was gevonden door de buurman, die zag dat ik vaag aan het doen was in mijn werkbus, wat later bleek... Delerium, een GHB Delerium, mijn familie is zsm mogelijk naar mijn huis gegaan en hebben hebben direct de ambulance op gebeld. Ik MOEST verblijven in een Detox kliniek en ben dmv Diazepam afgekickt wat een verschrikkelijke hel was. 4 dagen later kwam ik bij, bloeddruk begon goede waarden te geven, temperatuur begon te zakken. Ik had het gewonnen, die verschrikkelijke GHB verslaving!.. Maar die benzodiazepinen dan ? Ik zat in de kliniek op jawel.. 100 mg per dag, waanzin. Toen ik helemaal mezelf weer was, wou ik graag naar huis, maar dat was lastig omdat de burgemeester mij een IBS had gegeven, maar ondanks dat mocht ik naar huis! En nu van die benzodiazepinen af! Ik zit nu op 30 mg per dag en mijn arts heeft gezegd, volgende week 20 mg. Dat is een behoorlijke stap, want ik voel me echt vaag, net zoals jou, depri, gedachten tollen door me hoofd , heb gisteren gelijk gebeld naar mijn arts want ik kreeg gewoon zelfmoord gedachten en zo was ik nooit, dokter heeft gelijk naar mijn verslavingsarts gebeld en moet maandag gelijk naar mijn arts want volgens mij nemen wij veeeeelste grote stappen. Ik jaren klakkeloos diazepam voor het slapen genomen, was er geen diazepam dan wel iets wat op Pam eindigt. Ik weet niet HOE verslaafd ik ben aan diazepam maar dit is echt crazy shit.