I(L)TECHNO 2008

teonanacatl

Belezen gebruiker
het was een heel goede editie dit jaar vond ik.
alles ging goed vooruit.
alleen aan die pendeltram wordt ik altijd zot.
ben rustig begonnen in de red met double u jay wie het zeker niet slecht gedaan heeft
dan naar crookers gaan zien die traag op gang kwamen maar zeker een goede set gedraaid hebben.
felix krocher was heel rustig vond ik.
dan richiehawtin en m_nus heel even gaan chekken. zeer Nice!
dan de major ofc maar toen begon het allemaal zeer vaag te worden.
op het einde liggen schommelen tussen de green en de red voor frank kvitta, pet duo, Dave clarke en robert hood. deze laatste vier hebben mijn avond perfect gemaakt.

geen controle gehad.
geen problemen gehad.
9/10
(1 puntje eraf voor de chaos aan de pendeltrams)

volgend jaar opnieuw ^^

Sweeen

Newbie
I Love Techno 2008:

-80 euro betaalt voor ticket (-1)
-controle aan station, 4 gram weed afgepakt (-1)
-geluid stond veeeel te stil (-1)

sjans da de line-up BOM was anders was deze editie gebuisd geweest voor mij :tearsofjoy:

7/10

underworld

Wijs gebruiker
ik vond het tegenvallen. overal maar in de rij staan, echt niet normaal.
geluid was zacht, al die belgen die je om dope vragen omdat jij uit het xtc land komt, schijtirritant.
i love techno but i dont love i love techno
enige pluspuntje was dat je daar gewoon door mag lopen met je dope haha ze fouileren nog geeneens.
doe mij maar awakenings en timewarp :hearteyes:

btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd :mrgreen:

teonanacatl

Belezen gebruiker
:confused: snap ik niet echt. ik vond het echt sweet. welke rooms zijn jullie gegaan
en over dat geluid dat te stil stond heb ik ook wel last van gehad.
maar voor de rest was het echt niet slecht naar mijn mening dan.

gz

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik ben twee jaar geleden geweest (voor kraftwerk) en ik moet zeggen dat het de slechtse besteding was van 40 euro ooit, veel te warm, veel te veel volk, veel te druk, veel te veel aanschuiven, veel te dure entre, veel te dure drank, veel te weinig sfeer, ongelofelijk slechte installatie en geen enkele act die goed was. tijdens kraftwerk zag je in de verte een glimp van het podium met daartussen een hoop handjes met Gsmpjes. trok er niet op, mij niet geamuseerd. spijt van mijn 40 euro :wave:

Flameon

Badass junkie
Helaas zijn er twee jonge nederlandse meisjes overleden door een verkeersongeval.
Jammer dat er vanmorgen op de radio werd geroepen dat de bestuurder aan het trippen was.
De chauffeuse was "gewoon" in slaap gevallen. Jammer dat drugsgebruik dan weer zo negatief wordt bestempeld

magicwasso

Belezen gebruiker
underworld zei:

Op die site staat niet dat iemand met 200+ zegels lsd werd opgepakt, staat dat in totaal 465 zegels in beslag zijn genomen.

edit: ik zie dat jij niet degene bent die de site gepost heeft. Dus mss heb je wel gelijk maar lijk me sterk anders zou het daar ook gemeld zijn.

magicwasso

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Helaas zijn er twee jonge nederlandse meisjes overleden door een verkeersongeval.
Jammer dat er vanmorgen op de radio werd geroepen dat de bestuurder aan het trippen was.
De chauffeuse was "gewoon" in slaap gevallen. Jammer dat drugsgebruik dan weer zo negatief wordt bestempeld

In het nieuws op tv (nos journaal) werd gewoon gezegd dat ze in slaap viel. echt slechte journalistiek die van de radiozender die je naar luistert.

teonanacatl

Belezen gebruiker
magicwasso zei:
underworld zei:

Op die site staat niet dat iemand met 200+ zegels lsd werd opgepakt, staat dat in totaal 465 zegels in beslag zijn genomen.

edit: ik zie dat jij niet degene bent die de site gepost heeft. Dus mss heb je wel gelijk maar lijk me sterk anders zou het daar ook gemeld zijn.
nieuwsblad is wel een bekende krant in vlaanderen dus volgens mij wel goed betrouwbaar :)

underworld

Wijs gebruiker
magicwasso zei:
underworld zei:

ik had gelezen dat die een gozer 207 zegels bij zich had, precies dat getal, de rest van de dope waren allemaal kleine hoevelheiden, kan helaas de site niet meer vinden, maar moet je even verder googlen, mischien vind je het, was een krant magazine.

zal waarschijnlijk zon backpacker zijn geweest die wat leuks van plan was :P

Bovenaan