TrippyShit
Badass junkie
Zijn 2 vrienden van me geweest.. Hoorde dat er veel mensen afgevoerd werden :P
Moest vette avond geweest zijn..
Moest vette avond geweest zijn..

underworld zei:btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd![]()

underworld zei:btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd![]()
Flameon zei:Helaas zijn er twee jonge nederlandse meisjes overleden door een verkeersongeval.
Jammer dat er vanmorgen op de radio werd geroepen dat de bestuurder aan het trippen was.
De chauffeuse was "gewoon" in slaap gevallen. Jammer dat drugsgebruik dan weer zo negatief wordt bestempeld
nieuwsblad is wel een bekende krant in vlaanderen dus volgens mij wel goed betrouwbaarmagicwasso zei:underworld zei:btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd![]()
Op die site staat niet dat iemand met 200+ zegels lsd werd opgepakt, staat dat in totaal 465 zegels in beslag zijn genomen.
edit: ik zie dat jij niet degene bent die de site gepost heeft. Dus mss heb je wel gelijk maar lijk me sterk anders zou het daar ook gemeld zijn.
magicwasso zei:underworld zei:btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd![]()
Op die site staat niet dat iemand met 200+ zegels lsd werd opgepakt, staat dat in totaal 465 zegels in beslag zijn genomen.
edit: ik zie dat jij niet degene bent die de site gepost heeft. Dus mss heb je wel gelijk maar lijk me sterk anders zou het daar ook gemeld zijn.