I(L)TECHNO 2008

oinks

Newbie
Wie gaan d'r allemaal? En wie weet hoe het zit met controle, aangezien ik daar nogal enge verhalen over heb gehoord?

Xtc Bob

Belezen gebruiker
ik ga :)
ben vorig jaar ook geweest en helemaal geen controle gehad alleen rugzakken controleren ze in het station

-spaceman-

Badass junkie
wel handig als je meteen wat info geeft...

Naam - I Love Techno 2008
Datum - 15-11-2008 (zaterdag)
Locatie - Flanders Expo ( 8,9 )
Prijs - 45,00
Straat - Maaltekouter 1
Plaats - Gent BE
Tijd van - 19:00
Tijd tot - 07:00

Line-up: Underworld (live), Dave Clarke, Justice, Boys Noize, Richie Hawtin, Digitalism, Dj Rush, Booka Shade (live), Hot Chip (live), Felix Kröcher, Tocadisco, Pet Duo (live), Dr.lektroluv, Magda, Sebastian, Umek, Crookers, Marco Carola, Robert Hood, Surkin, Frank Kvitta, Feadz, Audion (live), Brodinski, Heartthrob (live), Dusty Kid (live), Uffie, Dj Murphy, Troy Pierce, Birdy Nam Nam (live), Bloody Beetroots, Gaiser (live), Marcel Dettmann, Dj Mehdi, Marc Houle (live), Busy P, Kabale Und Liebe, Ed Rec Allstars, Matthew Hoag, La Riots, Pierre

http://www.ilovetechno.be

honingolie

Bewuste gebruiker
Ik ga.. ondanks de slechte verhalen over de organisatie/drukte.. brute line-up, beetje veel elektro maar zal evengoed leuk feestje worden :grin:

oinks

Newbie
-spaceman- zei:
wel handig als je meteen wat info geeft...

Naam - I Love Techno 2008
Datum - 15-11-2008 (zaterdag)
Locatie - Flanders Expo ( 8,9 )
Prijs - 45,00
Straat - Maaltekouter 1
Plaats - Gent BE
Tijd van - 19:00
Tijd tot - 07:00

Line-up: Underworld (live), Dave Clarke, Justice, Boys Noize, Richie Hawtin, Digitalism, Dj Rush, Booka Shade (live), Hot Chip (live), Felix Kröcher, Tocadisco, Pet Duo (live), Dr.lektroluv, Magda, Sebastian, Umek, Crookers, Marco Carola, Robert Hood, Surkin, Frank Kvitta, Feadz, Audion (live), Brodinski, Heartthrob (live), Dusty Kid (live), Uffie, Dj Murphy, Troy Pierce, Birdy Nam Nam (live), Bloody Beetroots, Gaiser (live), Marcel Dettmann, Dj Mehdi, Marc Houle (live), Busy P, Kabale Und Liebe, Ed Rec Allstars, Matthew Hoag, La Riots, Pierre

http://www.ilovetechno.be

Ik ben hier niet de die-hard Dfér om dat te doen daar heb ik jou voor

Sweeen

Newbie
als je pech hebt en ze visse je er juist uit voor een controle pech, kan je nog genoeg spul fixe binnen :wink:
in ieder geval DIK FEESJE en vooral hard gaaan :openmouth:

MRC

Experimenterende gebruiker
Jaaa I Love Techno 2008, wij zijn erbij! Ik, mijn broer & een vriendin. (Lees: Trip Reports > Mijn eerste paddo-trip!) En we hebben er heel veel zin in! En inderdaad, hoe zit het met de controle? En wat nemen jullie mee?

Flowkes

Belezen gebruiker
Ook ik zal aanwezig zijn :hearteyes: maarjah , pille ga ik wss daar zoeke omdat ik dan ook weer met de trein ga ... daar is sowiezo stuff genoeg :grin:

Rainbow

Newbie
Paar pillen, verstop ze wel goed genoeg :) Als ik daar iets zou kopen, wie weet wat brol dat is
En ik wil ook heel graag The Crookers zien.. En booka shade, underworld,... :hearteyes:

CDD

Wat je kan doen om eventuele controle te vermijden in Gent Sint-Pieters (hoofdstation Gent, daar waar ze meestal controleren), is afstappen in Gent-Dampoort en van daar met de bus tot aan Gent Sint-Pieters gaan, om dan vervolgens daar weer de bus richting ILT te nemen.
Heb zelf ook wel zin om te gaan, maar dan zou ik alleen moeten gaan, en alleen naar een feestje als ILT trekken zie ik niet zo zitten. Have fun guys 'n girls :)

Edit : wel een machtige line-up btw, DJ Rush, waar is de tijd... :)

Deep Blue

Bewuste gebruiker
ivbm controles:

2 jaar geleden ben ik met de trein gegaan, zwaar control in't station, iedereen moest langs drughond passere. Ik was zo stoem geweest om speed op men broek te morsen in de trein...hond had het direct geroken uiteraard. Der stond direct ne flik me plastieke handschoentjes klaar dus ik heb me direct overgegeven, speed en wiet kwijt grrrr

Vorig jaar slimmer aangepakt: met de auto naar Gent, niet de dichtsbijzijnde afrit gepakt (achteraf van andere mensen gehoord dat daar ook control was, sjaanske voor mij dus), auto erges bij een of andere rivier geparkeerd. Dan de bus nrt station gepakt en van daaruit de bus nr ILT. Ter plekke enkel controle op drank en wapens, dus gene stress daar.

Voor dit jaar weet ik het nog niet, Pet duo en Felix Kröcher wil ik écht zien. Maar daarvoor is het eigelijk te duur.

honingolie

Bewuste gebruiker
Deep Blue zei:
ivbm controles:

2 jaar geleden ben ik met de trein gegaan, zwaar control in't station, iedereen moest langs drughond passere. Ik was zo stoem geweest om speed op men broek te morsen in de trein...hond had het direct geroken uiteraard. Der stond direct ne flik me plastieke handschoentjes klaar dus ik heb me direct overgegeven, speed en wiet kwijt grrrr

Enig idee of dit alleen 's avonds het geval is of controleren ze de gehele dag? Ben van plan een paar uur eerder te komen en de stad even uit te checken enzo..

underworld

Wijs gebruiker
nog een week..
underword, bookah shade, dave clarke, kvitta,rush :hearteyes:
gaat een geweldige avond worden, alleen terugreis zal wel zwaar worden hehe
lekker naspacen in de partbus.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik was verleden maand ook aan het aftellen, tot ik mijn voet brak en mijn tickets maar moest verkopen. Nu luister ik vanaf mijn bed naar studio brussel met spijt in mijn hart

teonanacatl

Belezen gebruiker
1 keer pitteeeuuuhh .... en dan een keertje niet pitteeeeuuuhhh :beer:
4é keer ILT maar wel 1e keer met de trein :(
ik neem mijn speed mee in envelopje in mn kous maar denk dat ik mn pillen ga verdelen onder vrienden zodat niet alles kwijt is :rock:
wordt zowizo de bom met die lineup!

Df meeting???

Flugeltje

Wijs gebruiker
teonanacatl zei:
1 keer pitteeeuuuhh .... en dan een keertje niet pitteeeeuuuhhh :beer:
4é keer ILT maar wel 1e keer met de trein :(
ik neem mijn speed mee in envelopje in mn kous maar denk dat ik mn pillen ga verdelen onder vrienden zodat niet alles kwijt is :rock:
wordt zowizo de bom met die lineup!

Df meeting???

Gewoon bij je ballen steken. Ik smokkel overal 50ml mee naar binnen, nooit geen problemen. Al moet ik wel zeggen dat ze mij bijna nooit fouilleren

Bij mij was het m'n 6e keer I love techno geweest

MRC

nog ideale verstop tips voor reizigers met de trein (zoals ik?)

alvast bedankt!

Bovenaan