psychopsychedelic
Wijs gebruiker
zonder tolerantie is meer dan 1 hooguit 2 grammen ook meeeeeeeer dan genoeg,, met tolerantie doe ik dat niet eens, heb dan wel lekkere kwaliteit^^

Dat kan nooit fijn spul zijn. Ik neem op 1 avond 100 tot 200 mg en dat is echt meer dan zat. Ik heb dan wel dex van 68%.. ik moet er niet aan denken om daar een hele gram van te nemen.Reuzen Rat zei:Ik snap echt niets van die hoeveelheden die hier genoemd worden!
Vraag me serieus af hoe je je voelt na 1 gram pep.....![]()

dat is goed joh! dan ben je weer wat gezonder vanbinnen en als je het nu weer doet krijg je de volle lading hehe.Moon zei:Veeeeel te weinig, al maanden geen snelle meer gehad![]()

teonanacatl zei:dat is goed joh! dan ben je weer wat gezonder vanbinnen en als je het nu weer doet krijg je de volle lading hehe.Moon zei:Veeeeel te weinig, al maanden geen snelle meer gehad![]()
gz teo![]()
ja dat komt door de sneeuwcoudi zei:damn, ben weer al een maandje "goed bezig"....Heb laatste tijd wel veel last van koude handen en voeten...all the time , iemand die weet waardoor dit komt?
grtz coudi
nee om ff serieus te blijven zou ik kunnen denken dat je nu sneller koude handen krijgt omdat je een tijdje terug aan het gebruiken was doordat je weerstand lager gaat wordencoudi zei:hahaha zo'n antwoorden kon ik dus verwachten...:d
Marla Singer zei:Heb laatst een heel stout "cadeautje" gekregen van iemand......
Echt een hele zak pep dus, vermoed dat er een grammetje of 5/6 in zit. Ik kon het gewoon niet weigeren eigenlijk. Ik wilde toch al weer een tijdje aan de lijn gaan, morgen begin ik denk ik.![]()
Marla Singer zei:Heb laatst een heel stout "cadeautje" gekregen van iemand......
Echt een hele zak pep dus, vermoed dat er een grammetje of 5/6 in zit. Ik kon het gewoon niet weigeren eigenlijk. Ik wilde toch al weer een tijdje aan de lijn gaan, morgen begin ik denk ik.![]()

jonkogast zei:Ik gebruik zero speed tegenwoordig.
Nergens te vinden hier in Utrecht. Toevallig nog iemand uit Utrecht die wat te koop heeft?
Ik wil wel 10 gram kopen, kan ik weer ff vooruit![]()
Thank u![]()
let me know

QFT!-spaceman- zei:jonkogast zei:Ik gebruik zero speed tegenwoordig.
Nergens te vinden hier in Utrecht. Toevallig nog iemand uit Utrecht die wat te koop heeft?
Ik wil wel 10 gram kopen, kan ik weer ff vooruit![]()
Thank u![]()
let me know
dit is niet de bedoeling op het forum... je word gebanned!![]()