hoeveel speed gebruik jij ???

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zonder tolerantie is meer dan 1 hooguit 2 grammen ook meeeeeeeer dan genoeg,, met tolerantie doe ik dat niet eens, heb dan wel lekkere kwaliteit^^

esth0r

Belezen gebruiker
vroeger ongeveer 1,5 gram per dag en 3 in het weekeind per dag.

sinds 5 weken 0 gram per dag iedere dag van de week.. :mrgreen:

wasted

Newbie
1 keer in de maand en dan meestal maar 1 grammetje. Wel meestal in combinatie met andere drugs (xtc, wiet).

Ik snap echt niets van die hoeveelheden die hier genoemd worden!

Ik neem echt nog geen 1/5e gram op een avond en voel me daar al top op. En ik ben 2m lang en weeg 100 kg. Ik probeer het te doen met twee puntjes wat meestal genoeg is, alles wat meer is zorgt ervoor dat ik niet slaap. Heb ook overal het algemeen geen last van een kater. Ik zeg altijd zo, ik vind de day after relaxter als ik niet heb geslapen door die paar puntjes pep dan dat ik wel heb geslapen en pillen heb gebruikt. Want daar wordt ik echt gaar van.

Mijn shit is wel redelijk puur, dat dan weer wel.

Vraag me serieus af hoe je je voelt na 1 gram pep..... :rock:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Reuzen Rat zei:
Ik snap echt niets van die hoeveelheden die hier genoemd worden!
Vraag me serieus af hoe je je voelt na 1 gram pep..... :rock:
Dat kan nooit fijn spul zijn. Ik neem op 1 avond 100 tot 200 mg en dat is echt meer dan zat. Ik heb dan wel dex van 68%.. ik moet er niet aan denken om daar een hele gram van te nemen.

SpacedUp

Newbie
Tja, voor de zomervakantie zat ik er constant aan... jaagde er 8 gram per week doorheen.. elke dag, hele dag.. en dat gedurende enkele maanden.. in de vakantie was ik t af gaan bouwen... druk was weg.. ging op vakantie en had 3 gram mee.. daar heb k t 2 weken mee gedaan... toen 2 weken niets... was op...
nou hou ik het bij zo min mogelijk.. weekje 2-3 gram... dan weer een week of 2 helemaal niets... valt me eigenlijk best zwaar.. muffe zooi xD

zot

Newbie
ik zo een 3tot4 tussen vrijdag en zondag .in de week nie dan doe ik dit niet zo veel dan is het C :beer:

teonanacatl

Belezen gebruiker
in de week niets en per weekend een grammetje voor mijzelf en soms wat andere zooi erbij ^^
soms geen speed en alleen andere zooi :tongueout:
weed en alcohol zijn zwzoo altijd van de partij.

Gz teo. :wave:

Gemiddeld denk ik dat ik een 4 gram per week gebruik... maar soms gewoon langer.
Alleen laatst schrok ik wel heel erg van me gebruik. :confused: iets meer als 5gram in 3 dagen. nu zijn de remmen er weer een groot gedeelte op.

Het moet wel leuk blijven :hearteyes:

Gr

Moon

Bewuste gebruiker
teonanacatl zei:
Moon zei:
Veeeeel te weinig, al maanden geen snelle meer gehad :angry:
dat is goed joh! dan ben je weer wat gezonder vanbinnen en als je het nu weer doet krijg je de volle lading hehe.

gz teo :wave:

Nou, kom maar op met die volle lading dan, d'r is hier niks meer te krijgen, kan alleen maar aan sos komen en dat ben ik ook wel zat onderhand.
Snelle is zoveel lekkerder!!! :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Laatste drie weekenden achter elkaar gebruikt, maar niet zulke grote hoeveelheden. Echter, mijn 1x per maand plan liep wel weer even in de soep zo... Komende tijd weer even extra rustig aan doen dus en de pep laten staan!

coudi

Experimenterende gebruiker
damn, ben weer al een maandje "goed bezig"....Heb laatste tijd wel veel last van koude handen en voeten...all the time , iemand die weet waardoor dit komt?

grtz coudi

teonanacatl

Belezen gebruiker
coudi zei:
damn, ben weer al een maandje "goed bezig"....Heb laatste tijd wel veel last van koude handen en voeten...all the time , iemand die weet waardoor dit komt?

grtz coudi
ja dat komt door de sneeuw :grin: :P

teonanacatl

Belezen gebruiker
coudi zei:
hahaha zo'n antwoorden kon ik dus verwachten...:d
nee om ff serieus te blijven zou ik kunnen denken dat je nu sneller koude handen krijgt omdat je een tijdje terug aan het gebruiken was doordat je weerstand lager gaat worden :)

Taat

Bewuste gebruiker
Het is inderdaad de sneeuw denk ik :rock:
Vandaag nog even de laatste 0,2-0,4 gram opgesnoven van afgelopen weekend
Word dus nog weinig slapen vanavond

teonanacatl

Belezen gebruiker
hehe ik ook lol.
de mensen op mn werk zeiden vrijdag: tot binne 3 dagen, maar ikzelf kan beter zeggen tot sebiet aangezien mijn weekend 1 lange dag is :tearsofjoy: :grin:

ga een joint roken en hopen dat er mss toch iets te slapen valt anders morgen wss ziekmelden of doorgaan met de pep(wat niet goed voor me is).lol

gz.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb laatst een heel stout "cadeautje" gekregen van iemand......

Echt een hele zak pep dus, vermoed dat er een grammetje of 5/6 in zit. Ik kon het gewoon niet weigeren eigenlijk. Ik wilde toch al weer een tijdje aan de lijn gaan, morgen begin ik denk ik. :flushed:

Immo

Badass junkie
Marla Singer zei:
Echt een hele zak pep dus, vermoed dat er een grammetje of 5/6 in zit. Ik kon het gewoon niet weigeren eigenlijk. Ik wilde toch al weer een tijdje aan de lijn gaan, morgen begin ik denk ik. :flushed:

Ik wil je best helpen hoor als het te veel is. :wink:

teonanacatl

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:

enjooy joh :grin:

jonkogast

Newbie
Ik gebruik zero speed tegenwoordig.
Nergens te vinden hier in Utrecht. Toevallig nog iemand uit Utrecht die wat te koop heeft?
Ik wil wel 10 gram kopen, kan ik weer ff vooruit :rock:
Thank u :wink:
let me know

-spaceman-

Badass junkie
jonkogast zei:
Ik gebruik zero speed tegenwoordig.
Nergens te vinden hier in Utrecht. Toevallig nog iemand uit Utrecht die wat te koop heeft?
Ik wil wel 10 gram kopen, kan ik weer ff vooruit :rock:
Thank u :wink:
let me know

dit is niet de bedoeling op het forum... je word gebanned! :wave:

Pff...wil je 't echt weten...eerst 1 gr en tikkels..jaren geleden..maar daar werd ikaltijd zo emotioneel van... toen mdmakristallen geprobeerd, maar daar ben ik van de2x 2xnockgegaan. Nix dus... nu zit ikal veeeel te lang op min. 2 gr. per weekend. Als ik 4 haal gaat 'ttook op want ik kan het gewoon niet weggooien of uit me kop krijgen. Ben nu 30 en woon samen.. met een kleine..... diewordt begint't nu door te krijgen.... ik wil echt stoppu... shitzooi..begin r niet aan man... 'tis echt mijnverotte zwakke plek.... 't wordt toch alleen maar gekker joh... jebentgewoon niet meer dezelfde...Gr.MisSkiTTen :rock:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Wow ik moet toch wel zeggen dat ik aardig schrik van wat sommigen hier wegstofzuigen.
Ik gebruik nu meer dan ooit in me leven, wat neer komt op ongeveer een gram per 3/4 weken, 2/1 keer per week en dat is voor iemand die normaal 1 keer in de maand gebruikt gruwelijk veel. Maar als ik zie dat sommige mensen gewoon fucking elke dag gebruiken... ik zou me dan echt zorgen maken om mijn hersentjes.

Bovenaan