stap 1 voor de meest cheap ass b :
: grote Colafles (1,5L) aan de bovenkant en een O,5L flesjes afzagen een de onderkant.
vervolgens plan
Dan maak ik van aluminium folie een vierkant van 8x8 cm oid. Wel dat het 3 of 4 langen dik zit. Die vouw ik in de plek waar de dop zat. Dat je daar een mooi kuiltje in waar je je wiet op kan leggenn.
In dat aluminium dan wel kleine gaatje prikken anders gaat de rook er niet in
vind het onstane kamertjes persoonlijk nog te grooot nog wikkel deze digen (zie foto) met aluminiumfolie net zolang er om heen totdat ie past.

zonder erstra buisje erin, de gaten die hier te zijn zijn wel ietwat te groot (vind ik)

vervolgens gooi je wat verkruimelde wiet in het dopje. Nog niks aan steken.....

Water in de grote fles tot een paar cm onder de rand.
Dan LANGZAAM flesje erin later zakken. Bij mij zit er nog een pijpje in aan de zijkant waar de licht door weg kan, en je de rook kunt inademen.
dusss kleini fles in de grote fles.
ploep....

tieripje zit eraan omdat ik he t niet mooi vind dat die kleiene fles dan scheeft hangt, maar dat ben ik😅
tot zover is het makkelijk, lange luicifer erbij of een gewonen aansteker, kaarsvet is geen succes 😝
Ik houd heel even een aansteker erbij (ja met valmnetje) en zodra de wiet gaat roken, aansteker weg en de kleine fles langzaam eruit trekke geburende 5 a 6 seconden ofzo?
ervoor zorgen dat de onderkant van het kleine flesje niet boven het warpeil uitkomt want ja, dan gaat de helf in rook op.

deze trek was geen volle mep wat er zaten zomaar een paar kruimels wit en een poezehaar. Maar zo werkt het. Mss dat je er nog iets aan hebt en anders mag mn neefje het inleven op school ofzo: Hoe recycle ik.....