Van alle RC's die je kunt kopen zijn cannabinoides het gevaarlijkst van allemaal. Niet doen. Geloof me. Kijk eens rond op reddit je schrikt je het apenzuur.Ik ga me er eens over inlezen. Misschien ga ik het ook kopen.
LOL...Van alle RC's die je kunt kopen zijn cannabinoides het gevaarlijkst van allemaal. Niet doen. Geloof me. Kijk eens rond op reddit je schrikt je het apenzuur.
Hij heeft wel gelijk hoor. Rc cannaboiden en RC opioïden (voorral fentanyl analogen) zijn in de RC wereld echte no go'sLOL...
Ah, dat wist ik niet, ik dacht dat HHC een synthetische cannabinoide was maar dan is het dus iets als THC en CBD, iets wat al natuurlijk in de cannabisplant voorkomt.HHC is een stofje die van nature ook in de wietplant zit. Ze hebben het synthetisch gekweekt dat de planten dat veel HHC kunnen creëren. Net zoals ze de afgelopen tijd zaden kunnen maken met veel CBD en CBG.
Dus ik vraag me af hoe slecht het is. Het is niet dat je het bij vendors haalt waar jullie RC halen maar gewoon bij de medicinale wiet webshops die ook andere cannabinoïden verkopen als olie.
Zo heb ik het althans begrepen. Maar er is wel verrekt weinig bekend van HHC.
De vraag is dan natuurlijk wel als je deze stof uit de plant haalt wat het voor effect heeft. Je weet nooit in welke concentratie deze stof effectief is en welke effecten deze stof heeft zonder de rest van de plant, dus ik zou het alsnog niet zomaar kopen.
lol een no go en pyros en nbomes, fluors en chloro's.Hij heeft wel gelijk hoor. Rc cannaboiden en RC opioïden (voorral fentanyl analogen) zijn in de RC wereld echte no go's
lol een no go en pyros en nbomes, fluors en chloro's.
Zijn ook no go's maar die cannaboiden zijn levensgevaarlijk en super onvoorspelbaarlol een no go en pyros en nbomes, fluors en chloro's.
Zijn ook no go's maar die cannaboiden zijn levensgevaarlijk en super onvoorspelbaar
sorry maar ik sta echt wel bekend om onderzoek doen van te voren, namelijk weken aan informatie en eventueel veiligheidsbenodigdheden, ik heb de juiste spullen om om te gaan met gevaarlijke onderzoekstoffen voor niet menselijk onderzoek. Dat is niet voor iedereen nee maar Rc's nemen is altijd een risico potent en eng of niet. het is enkel eng omdat je niet goed weet om te gaan met zulke middelen en potentie. de doden vallen namelijk gewoon bij mensen die een stof potenter als fentanyl met de hun blote klauwen gaan pakken en gebruiken....Zijn ook no go's maar die cannaboiden zijn levensgevaarlijk en super onvoorspelbaar